Dat viel wel mee manquote:Op zondag 25 april 2010 15:00 schreef Slaif het volgende:
[..]
heheh. Nou je was helemaal opgedirkt, dus ik moest wel ff nadenkenMaar ik heb smsje naar jop als bewijs
quote:Op zondag 25 april 2010 18:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat viel wel mee manpfoe
en wat smste je hem dan?
Moet dus ze zijn. Zo spannend was het niet.quote:Volgens mij kwam ik net dat meisje van fok tegen. We was heel gemeen!
Ik ben er bijna de hele avond geweest. Ga tegenwoordig er wel vaker heen. Alleen jammer dat een biertje nu 2,50 E. kost...quote:Op zondag 25 april 2010 18:35 schreef RedFever007 het volgende:
FOK!kers gisteren in de Warhol?
Ik was er ookLekker druk later op de avond
Ja, wat is ineens omhoog met dat?quote:Op zondag 25 april 2010 18:44 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik ben er bijna de hele avond geweest. Ga tegenwoordig er wel vaker heen. Alleen jammer dat een biertje nu 2,50 E. kost...
Dat zijn toch geen prijzen meer ...quote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
goeie vraag![]()
Gisteren even vier drankjes halen 17¤![]()
Echt belachelijk. Ze willen vast dat iedereen flesjes gaat drinken. Zal wel een hogere marge op zitten. Of is alles zo tering duur daar?quote:
Ik ken wel iemandquote:Op zondag 25 april 2010 19:35 schreef moemoe het volgende:
Oh, gaan jullie ook weleens naar de Warhol? Ben jullie nooit tegen gekomen, geloof ik.
Nog iemand die een kamer zoekt? De mijne komt vrij, 24 m2.
Ja het is een jongen. Ik weet niet wat zn budget is ed. Vraag ik wel ff.quote:Op zondag 25 april 2010 19:39 schreef moemoe het volgende:
Is het een jongen? Het is de bedoeling dat het een mannenhuis wordt.
De huur is overigens 406 euro inclusief.
Ga jij heen dan?quote:Op zondag 25 april 2010 19:35 schreef moemoe het volgende:
Oh, gaan jullie ook weleens naar de Warhol? Ben jullie nooit tegen gekomen, geloof ik.
Nog iemand die een kamer zoekt? De mijne komt vrij, 24 m2.
Nah, weer een aanwinst die de stad ontvlucht andersquote:
Awwwquote:Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef Renesite het volgende:
Nah, weer een aanwinst die de stad ontvlucht anders
Oh, welkequote:Op zondag 25 april 2010 21:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Awww.
Neh, verhuis gewoon naar een andere wijk.
JIJ was gemeen ja. Niet ikquote:Op zondag 25 april 2010 18:09 schreef Slaif het volgende:
[..]
[..]
Moet dus ze zijn. Zo spannend was het niet.
Haha en ook ik kom er wel.quote:Op zondag 25 april 2010 18:35 schreef RedFever007 het volgende:
FOK!kers gisteren in de Warhol?
Ik was er ookLekker druk later op de avond
Of je zegt gewoon wie je bent, als hij het niet meer lijkt te wetenquote:Op maandag 26 april 2010 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het ging zo:
Ik:
Hij:![]()
Ik:?
Ik: Herken je me niet meer?
Ik: GA JE SCHAMEN
Hij:
Ja, okay, maar waar is 'ie harteloos en gemeen?quote:Op maandag 26 april 2010 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het ging zo:
Ik:
Ik:?
Ik: Herken je me niet meer?
Ik: GA JE SCHAMEN
Hij:
| Forum Opties | |
|---|---|