Aw, gewoon [img ]http://i294.photobucket.com/albums/mm96/ThaErik/bye.gif[/img ] zonder de spaties achter een smiley plakken.quote:
Meisje.quote:Op maandag 26 april 2010 12:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, gewoon [img ]http://i294.photobucket.com/albums/mm96/ThaErik/bye.gif[/img ] zonder de spaties achter een smiley plakken.![]()
Niet zo plagen.
Echt? Dat is wat jij doet? Broek naar beneden en over het feestje poepen?quote:Op maandag 26 april 2010 12:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Aw, gewoon [img ]http://i294.photobucket.com/albums/mm96/ThaErik/bye.gif[/img ] zonder de spaties achter een smiley plakken.![]()
Niet zo plagen.
quote:Op maandag 26 april 2010 12:33 schreef nietzman het volgende:
Echt? Dat is wat jij doet? Broek naar beneden en over het feestje poepen?
Klinkt best aannemelijkquote:
Universiteit.quote:Op maandag 26 april 2010 13:42 schreef Jesse_ het volgende:
Klinkt best aannemelijk
quote:Met uitzondering van de drieteenmeeuwen zijn meeuwen vogels van de kust en het binnenland die zelden ver op zee of in bossen te vinden zullen zijn.
Weehhehe.quote:
quote:
14.gifquote:
Al bijgekomen van donderdag? Nog reacties gekregen?quote:Op maandag 26 april 2010 18:17 schreef JH87 het volgende:
Kun je beter aan je duim vragen?
Je hebt door dat dat niet rijmt he? Goeie trouwens.quote:Op maandag 26 april 2010 18:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vrouw aan de hamer, bloed aan de muur.
Reacties op?quote:Op maandag 26 april 2010 18:24 schreef JH87 het volgende:
Heb nog niet echt een rustmoment gehad, maar de reacties zijn overwegend positief.
Oh ik heb een rietgordijn opgehangen. En hij hangt echt per-fect, moet ik zeggen.quote:Op maandag 26 april 2010 22:18 schreef Q.E.D. het volgende:
Het was een vorm van beeldspraak, boeit mij niet dat het niet rijmt.![]()
Waarom moest je timmeren trouwens?
Yeahh, eindelijk gordijnen. Werd ook wel tijd.quote:
quote:Op maandag 26 april 2010 23:05 schreef Luco het volgende:
Foto's OneSelf! Wij willen getuige zijn van een vrouw die kan klussen!
Training ging weer eens ruk, schoot geen deuk in een pakje boter...
Mijn gordijnen, welke ik gekocht had voor m'n vorige kamer sluiten ook hier weer perfect aan. Ideaal zijn dat soort situatiesquote:Op maandag 26 april 2010 23:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha! Het is dat mijn windows-mobiel geen aansluiting kan krijgen met mn apple-computer, anders had ik sws foto's upgeload! Hij sluit gewoon p r e c i e s aan bij m'n raam en daar ben ik blij mee.
Ik ken iemand die het jarenlang met vuilniszakken gedaan heeft (voor zn ramen)... Okee, "arme student" dat kan. Maar ik vond het wel triest.quote:Op maandag 26 april 2010 23:10 schreef Oneself het volgende:
[..]
Yeahh, eindelijk gordijnen. Werd ook wel tijd.![]()
Jaa, tis gewoon mazzel hebben.quote:Op maandag 26 april 2010 23:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Mijn gordijnen, welke ik gekocht had voor m'n vorige kamer sluiten ook hier weer perfect aan. Ideaal zijn dat soort situaties.
En nu ga ik m'n bed in, ben kapot...
Haha, dat is best sloeberig. Ik had er gewoon niets hangen. Het is best wel een groot raam dus ik hoopte gewoon dat niemand rare dingen zou zien. Wat vast wel redelijk los liep.quote:Op maandag 26 april 2010 23:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ken iemand die het jarenlang met vuilniszakken gedaan heeft (voor zn ramen)... Okee, "arme student" dat kan. Maar ik vond het wel triest.
Gebeuren er zulke rare dingen op je kamer dan?quote:Op maandag 26 april 2010 23:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, tis gewoon mazzel hebben.Gutenabend!
[..]
Haha, dat is best sloeberig. Ik had er gewoon niets hangen. Het is best wel een groot raam dus ik hoopte gewoon dat niemand rare dingen zou zien. Wat vast wel redelijk los liep.Heb ze niet echt als verduistering, dan helpt riet niet.
Ga kunst maken!quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Bob. het volgende:
Als ik later groot ben zoek ik een baan waar ik pas om 1 uur 's middags hoef te beginnen.
Haha, laten we zeggen dat een beetje privacy gewoon relaxed is.quote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Gebeuren er zulke rare dingen op je kamer dan?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ochtendstond heeft goud in de mond. Vroeg is hip.
[ afbeelding ]
* Luco moet meteen aan Jochem Meyer denkenquote:
Das ook lullig! Maar je loopt hierdoor geen schade op?quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:25 schreef Luco het volgende:
[..]
* Luco moet meteen aan Jochem Meyer denken
Ik zou nu college hebben, ware het niet dat de prof de deuren van de zaal op slot heeft gedaan en ik een kwartier te laat was. Kerel gaat ook achterlijk lang door anders was ik allang binnen in een pauze...
Owh, en... Over 3,5 dag zit ik in Zwitserland(En over 5 in Milaan
)!!!
Vooral als je stoute dingen van plan bent.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:36 schreef Oneself het volgende:
Haha, laten we zeggen dat een beetje privacy gewoon relaxed is.
You have no idea.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Vooral als je stoute dingen van plan bent.
Bepalingquote:
Tja, de fysio is 1. Een kerel die me masseert heb ik momenteel niet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:12 schreef JH87 het volgende:
Massages Fems, massages!
Ik heb echt de rustigste werkdag ooit achter de rug. Vier uur, drie telefoontjes.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:12 schreef moemoe het volgende:
Er zit een gigantische spin bij mijn trap.
Dat is niet zo handig als er iets vast zit.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Tja, de fysio is 1. Een kerel die me masseert heb ik momenteel niet!
Volgens mij zijn er genoeg mannen te vinden die het niet erg vinden om een vrouw te masseren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:15 schreef Fems het volgende:
Tja, de fysio is 1. Een kerel die me masseert heb ik momenteel niet!
Je kunt m uitproberenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Fems het volgende:
Openingszin in de kroeg: 'Mijn schouders/rug zitten vast, wil jij me straks even masseren?'
Die beesten zijn eng man.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat is er mis met zo'n lief spinnetje?
Dat werkt sowieso.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:17 schreef Fems het volgende:
Openingszin in de kroeg: 'Mijn schouders/rug zitten vast, wil jij me straks even masseren?'
Nachtdiensten lijken me ook zo relaxed.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef Bob. het volgende:
Als ik later groot ben zoek ik een baan waar ik pas om 1 uur 's middags hoef te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |