Mijn tijdschriften boeien m'n huisgenoten niet, dus wat dat betreft zit ik veiligquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:32 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha echt niet, het is gewoon het principe dat iemand aan jouw spullen zit zonder ook maar iets te vragen. Ik laat mijn spullen gewoon veilig bij m'n vader bezorgen.
Haha. Lijkt me zo irritant als andere mensen hele tijd van jouw spullen gebruik makenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Mijn tijdschriften boeien m'n huisgenoten niet, dus wat dat betreft zit ik veilig. Helaas heb ik dan wel weer huisgenoten die in de keuken alles als gemeenschappelijk goed zien. Heeft me al eens een fles dure olijfolie gekost. Gelukkig is karma een bitch, aangezien die huisgenoot toen m'n olie op was dacht dat m'n azijn ook olie was
.
Ik ken een verhaal van iemand uit Selwerd die z'n bestek en pannen vaak kwijt was.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Mijn tijdschriften boeien m'n huisgenoten niet, dus wat dat betreft zit ik veilig. Helaas heb ik dan wel weer huisgenoten die in de keuken alles als gemeenschappelijk goed zien. Heeft me al eens een fles dure olijfolie gekost. Gelukkig is karma een bitch, aangezien die huisgenoot toen m'n olie op was dacht dat m'n azijn ook olie was
.
Geluk?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal van iemand uit Selwerd die z'n bestek en pannen vaak kwijt was.
Tsja, welke van de 15 buren moet je dan gaan vragen waar je spullen zijn...
Mja als ook maar iemand hier een abo op een glossy of mode-tijdschrift heeft is het gelijk uitzwaaien tot het hele huis em heeft gehad. Meidenhuis he, dat heb je dan.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:33 schreef Luco het volgende:
[..]
.
It is, gelukkig zitten het huisgenootje van mijn verdieping en ik precies op 1 lijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:37 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Haha. Lijkt me zo irritant als andere mensen hele tijd van jouw spullen gebruik maken
Toen ik in de Hoendiepflat woonde had ik niet eens eigen bestek of pannen. Deed het gewoon met al het spul dat er al lag. De kleine uitzet die ik mee had genomen was ook binnen 2 weken geconfisceerd door m'n huisgenoten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal van iemand uit Selwerd die z'n bestek en pannen vaak kwijt was.
Tsja, welke van de 15 buren moet je dan gaan vragen waar je spullen zijn...
Hoendiepquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Toen ik in de Hoendiepflat woonde had ik niet eens eigen bestek of pannen. Deed het gewoon met al het spul dat er al lag. De kleine uitzet die ik mee had genomen was ook binnen 2 weken geconfisceerd door m'n huisgenoten.
Selwerd is rustieker en meer pittoresk.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:45 schreef JH87 het volgende:
Hoendiepflat is geniaal. Hoe kan dat in hemelsnaam erger zijn dan Selwerd. Centraler, schoner, meer licht, groter. Nog steeds eenflat, maar toch.
Flatfeesten zijn juist mooi. Compleet zat proberen een deur terug te plaatsen is best lastig. Vooral de verhalen de dag erna zijn smullenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:45 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
HoendiepDat is zo mogelijk nog ernstiger dan Selwerd.
Vooral met die flatfeesten, dan staat die hele flat te schudden.
Deurknoppen eraf draaien en met een haak de deur open maken inderdaad. Gelukkig was mijn deurknop vastgelijmd door m'n voorgangenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:49 schreef JH87 het volgende:
Deuren jatten deden wij ook altijd, als er weer een huisgenoot even weg was.
In Selwerd zijn mensen die er 10+ jaar wonen... En dat is 12 kwadraatmeter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:54 schreef Luco het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen daar langer dan 2-3 jaar kunnen wonen, maar op de 4e woont een kerel die er al 8 jaar zit ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |