Ja, doeiquote:Op zondag 9 mei 2010 00:33 schreef Zero17 het volgende:
Ben ik de enige bij wie de vraag rijst waarom bepaalde mensen admin zijn op dit forum?
Kijk dit zijn tenminste duidelijke voorbeelden. Dit is een stuk helderder, zo kan het dus ook Yvonne.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:32 schreef Adelante het volgende:
Hoe moeilijk is het nou helemaal: gewoon geen userpics en baggerpics (gefeliciteerd, 2 pittige koppie's voor je topic, pedobear, fipotank, etc.) meer posten?!
Ja. Dus...quote:Op zondag 9 mei 2010 00:33 schreef Zero17 het volgende:
Ben ik de enige bij wie de vraag rijst waarom bepaalde mensen admin zijn op dit forum?
Dat valt imo reuze mee. En zelfs toen het heel erg werd (met dat gefeliciteerd enzo) was er nog makkelijk overheen te lezen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
99% van de topics werden verkloot door plaatjes.
het zijn de minst grote josti's op fok.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:33 schreef Zero17 het volgende:
Ja, maar ik kan bijvoorbeeld ook een ousplaatje in de OP plaatsen, bijvoorbeeld. Sommige mods ervaren dat als kutten en anderen weer niet. De grens van kutten is mij dus niet bepaald duidelijk maar dat kan aan mijn gebrek van hersencellen liggen. Leuk meteen die venijnigheidquote:Op zondag 9 mei 2010 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hallo?
WAT is er moeilijk aan: niet kutten?
Een OP opvrolijken, is dat kutten?
Een op vergallen met longcat, is dat vergallen?
Tering, nadenken is erg lastig zeker?
En daar ga je dus de fout in..quote:Op zondag 9 mei 2010 00:34 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat valt imo reuze mee. En zelfs toen het heel erg werd (met dat gefeliciteerd enzo) was er nog makkelijk overheen te lezen.
Iedereen loopt op fok te baggeren, helemaal in KLB. Is het niet met plaatjes dan is het wel met tekst. Daarnaast is de gemiddelde gebruiker sowieso niet al te oud / intelligent. En dan heb je deze regel, een regel die ze zelfs op het tweaker forum amper zouden hanteren. Rare keuze, voornamelijk omdat het zo gewoon erg saai is.
Willen we dan dat KLB op Tweakers gaat lijken?!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:36 schreef Trollface. het volgende:
Volgens mij worden er op Tweakers trouwens zelden plaatjes gepost
Godwin,quote:Op zondag 9 mei 2010 00:36 schreef am1b het volgende:
Adelante is de EERSTE maar dan ook echt (!) die gewoon zegt wát de regel nou inhoudt.
Ik ga maar eens de stad in.
Jammer dat sommige mensen de boel zo nazi'en.
post jij lekker op tweakers twee fipo pics, wedden dat je ban zeker en lang is? daar word je al geband als je een cpu vraag in netwerken steltquote:Op zondag 9 mei 2010 00:34 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat valt imo reuze mee. En zelfs toen het heel erg werd (met dat gefeliciteerd enzo) was er nog makkelijk overheen te lezen.
Iedereen loopt op fok te baggeren, helemaal in KLB. Is het niet met plaatjes dan is het wel met tekst. Daarnaast is de gemiddelde gebruiker sowieso niet al te oud / intelligent. En dan heb je deze regel, een regel die ze zelfs op het tweaker forum amper zouden hanteren. Rare keuze, voornamelijk omdat het zo gewoon erg saai is.
WE? En wie mag JIJ dan wel niet zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 00:37 schreef am1b het volgende:
[..]
Willen we dan dat KLB op Tweakers gaat lijken?!
En je mag niet groeten, dan krijgt je topic een slotje.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
post jij lekker op tweakers twee fipo pics, wedden dat je ban zeker en lang is? daar word je al geband als je een cpu vraag in netwerken stelt
Mijn opsomming was niet limititatief, dus er wordt nog steeds een beroep gedaan op gezond verstand aangaande wanneer kan een pic wel/niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:36 schreef am1b het volgende:
Adelante is de EERSTE maar dan ook echt (!) die gewoon zegt wát de regel nou inhoudt.
Ik ga maar eens de stad in.
Jammer dat sommige mensen de boel zo nazi'en.
Maar het ruimt wel lekker opquote:Op zondag 9 mei 2010 00:39 schreef Penisbaard het volgende:
Ja, maar dan zijn er dus helemaal geen nieuwe regels. Dat je niet moet kutten wisten we al. Door die grote boze taal van jullie lijkt het opeens alsof je helemaal geen afbeeldingen meer mag posten, zelfs als die kunnen helpen of dingen verduidelijken. Verwarring man, verwarring. Pure paniek alhier.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
En je mag niet groeten, dan krijgt je topic een slotje.
Oh? Moet jij de gemiddelde post op Fok is naast die van bv. Tweakers leggen. De insteek van fok is wel degelijk baggeren. Niet dat fok daar veel aan kan doen, dat ligt gewoon aan het soort publiek.quote:
Neem maar van mij aan dat ousplaatjes altijd als kutten wordt gezien.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:35 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan bijvoorbeeld ook een ousplaatje in de OP plaatsen, bijvoorbeeld. Sommige mods ervaren dat als kutten en anderen weer niet. De grens van kutten is mij dus niet bepaald duidelijk maar dat kan aan mijn gebrek van hersencellen liggen. Leuk meteen die venijnigheid
Neequote:
Nogmaals: neequote:Op zondag 9 mei 2010 00:41 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Oh? Moet jij de gemiddelde post op Fok is naast die van bv. Tweakers leggen. De insteek van fok is wel degelijk baggeren. Niet dat fok daar veel aan kan doen, dat ligt gewoon aan het soort publiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |