Mag ik trouwens wel even opmerken dat je een groot gebrek hebt aan redeneringsvermogen?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bron?
Iig niet usertjes die pas sinds 2009 user zijn...
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:26 schreef am1b het volgende:
[..]
Maar wat jij als verkloot ziet, zien veel anderen denk ik als een toegevoegde waarde van KLB. Kunnen we anders geen poll starten ofzo?
Maar even serieus, wie heeft deze regel bepaald? Heb jij dat gedaan of is het na langdurig overleg gebeurd? Want zo te zien zijn er meer mensen tegen dan voor. Het lijkt wel een beetje op een soort rookverbod in de horeca, als je begrijpt wat ik bedoel.
Welke was datquote:Op zondag 9 mei 2010 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Volgens mij heb je m'n vorige "plaatjes"topic ook nog meegemaakt, dus je kent het klappen van de zweep
Ga alstublieft even inhoudelijk in disccusie. Want aan '2009 usertjes hebben geen inspraak' of 'Ik vind van niet' reacties kan niemand echt een bepaalde discussiewaarde ontlenen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bepaalt hier niet het beleid, gelukkig maar.
Admins die op autoriteit geilen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:28 schreef yvonne het volgende:
Ik voel opeens de 3-maandelijkse KLB banspree aankomen, raar hè?
Half jaar/jaar geleden?quote:
Oh, dat zou best eens kunnen, jaartje geleden zat ik net op FOK. Herinner me er alleen vrij weinig van.quote:
Nee, maar je ziet toch dat er veel mensen tegen zijn? Is er dan geen overweging mogelijk ofzo? In plaats van alles wat ik zeg metquote:Op zondag 9 mei 2010 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Sorry, maar jij bepaalt hier niet het beleid, gelukkig maar.
Was ik niet van plan,quote:Op zondag 9 mei 2010 00:28 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ga alstublieft even inhoudelijk in disccusie. Want aan '2009 usertjes hebben geen inspraak' of 'Ik vind van niet' reacties kan niemand echt een bepaalde discussiewaarde ontlenen.
Omdat ik waarschijnlijk niet zo opval nogmaals quotenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
Maar dat kan net zo goed door middel van tekst.
Is het trouwens voor de TS wel toegestaan plaatjes in zijn/haar OP te gebruiken?
So?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:29 schreef am1b het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet toch dat er veel mensen tegen zijn? Is er dan geen overweging mogelijk ofzo? In plaats van alles wat ik zeg metaf te doen, zou je (bij wijze van voorbeeld voor de overige users etc.) ook inhoudelijk kunnen reageren
???quote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef TheKC het volgende:
Ik heb trouwens nog een onduidelijkheid in de nieuwe oude regel:
Mogen er wel plaatjes (en daarmee bedoel ik voornamelijk screencaps) gepost worden in de Zondagavond SBS6 SC? Want deze dragen daadwerkelijk bij aan het topic...
Niet kutten met plaatjesquote:Op zondag 9 mei 2010 00:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Omdat ik waarschijnlijk niet zo opval nogmaals quoten
@ a: Oké.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Was ik niet van plan,
a) geen gekut met plaatjes
b) jij bepaalt het beleid hier niet
c) wat is er zo moeilijk aan:?
Kusekussekussiequote:Op zondag 9 mei 2010 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Die gefeliciteerd plaatjes liepen ietswat uit de hand.
Maar kom op Yvonne niet zo chagerijnig want zo slecht waren m'n prestaties nou ook weer niet in bed vanavond.
Definieer 'gekut met plaatjes?'quote:Op zondag 9 mei 2010 00:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
So?
/care
geen gekut meer met plaatjes.
Einde discussie
Niks moeilijkquote:Op zondag 9 mei 2010 00:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
@ a: Oké.
@ b: No shit, sherlock.
@ c: Het feit dat er zo moeilijk over wordt gedaan is nogal vreemd mijns inziens. Ik snap ook niet dat je er niet gewoon inhoudelijk op in kan gaan.
Dus ook niet in de OP?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet kutten met plaatjes
Mij lijkt het uiterst duidelijk..
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Definieer 'gekut met plaatjes?'
Wanneer is het gekut en wanneer is het een toegevoegde waarde?
Als het niet relevant tot het topic/bashend/een foto van een user is?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:31 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Definieer 'gekut met plaatjes?'
Wanneer is het gekut en wanneer is het een toegevoegde waarde?
Waar slaat dat dan weer op dan?quote:
Hallo?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dus ook niet in de OP?
Maakt KLB gelijk al een stuk minder aantrekkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |