Niet stiekem doen.. gewoon vol overgave!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
bah ik heb geen zin in paper schrijven, ik ga gewoon zo stiekemn even naar de stad
Omdat ie nu hier boven balkonnetje en tuin hangtquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:22 schreef Laydina het volgende:
Waarom heb ik geen zonnetje meer op m'n balkon
Wat gemeen voor mijquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ie nu hier boven balkonnetje en tuin hangt
Met jou op het balkon, schijnt daar altijd de zon.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:22 schreef Laydina het volgende:
Waarom heb ik geen zonnetje meer op m'n balkon
Dat is natuurlijk waarquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:28 schreef Duderella het volgende:
Met jou op het balkon, schijnt daar altijd de zon.
Ik krijg plaatsvervangend buikpijn. Maar succes!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
Woei. Rijlessen afgesproken - eind juni mag ik in m'n eentje de weg op
jaaa, je kunt ze ook knuffelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hoef gelukkig pas over een paar weken voor het eerst. Brrr.
FF, levende?
was alleen een spandoek geworden en een HELE grote oranje bril opgezetquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:42 schreef Laydina het volgende:
Kreeften nog welmaar wat vonden ze van je toeter en spandoek?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was alleen een spandoek geworden en een HELE grote oranje bril opgezet
mn vader lag in een scheur en riep keihard: HAHAHA WAT ZIE JE ERUIT!quote:
[..]
Dat was toch juist de bedoeling?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mn vader lag in een scheur en riep keihard: HAHAHA WAT ZIE JE ERUIT!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
reactie wel, alleen het volume niet![]()
leuk!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:53 schreef Laydina het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit zo zomers gekleed geweest. Wit shirtje en een rok met allerlei lichte kleurtjes![]()
[..]
Wat goedquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
Woei. Rijlessen afgesproken - eind juni mag ik in m'n eentje de weg op
dat is zeker! ik heb jaren daarvoor heel veel gejankt en geroepen; ik kan het écht niet, iedereen kan het en ik nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goedEn als je het eenmaal hebt is het zoooooo fijn en zoooooo makkelijk
Hi Bluezz! Ga je nog wat leuks doen dit weekend om je vakantie in te luiden?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goedEn als je het eenmaal hebt is het zoooooo fijn en zoooooo makkelijk
Je staat erbij, moet alleen nog ergens zo'n omschrijving vinden waar Isabeau ze vandaan heeftquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:58 schreef Aure het volgende:
Helleuu!
Ik heb dat testje ook even gedaan voor jullie mooie lijstje:
ENFJ
Extraverted Intuitive Feeling Judging
Strength of the preferences %
56 62 88 1
Morgen naar Schdochter & Kleinzoon in Rijswijk, lekker bijkletsen en winkelen (koopzondag in de Boogaard waar ze graag met mij heen wil)quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi Bluezz! Ga je nog wat leuks doen dit weekend om je vakantie in te luiden?
Als je je echt erg herkent in de beschrijving, dan is er grote kans dat het kloptquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Net weer even gedaan. Het komt er toch echt uit hoor, en ik vul hem eerlijk in. En dat hippie-zijn klopt ook wel. Ik ben behoorlijk idealistisch. (Geen kinderen omdat de wereld overbevolkt is, vrijwilligers werk doen, deel van loon naar goede doelen etc. Dat vind ik allemaal heel belangrijk. Of bedoel je dat niet met hippie?). Maargoed, zo'n test zal toch ook niet feilloos zijn.
Your Type is
INFP
Introverted Intuitive Feeling Perceiving
44 62 38 11
Mogge allemaal, wij gaan zo ter Achterhoek.
Leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen naar Schdochter & Kleinzoon in Rijswijk, lekker bijkletsen en winkelen (koopzondag in de Boogaard waar ze graag met mij heen wil)
Rooiequote:Op zaterdag 24 april 2010 14:16 schreef MissHobje het volgende:
Zo net ff 1,5 uur in het zonnetje gezeten, en nu ben ik een kreeftje
Gezelliequote:Op zaterdag 24 april 2010 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen naar Schdochter & Kleinzoon in Rijswijk, lekker bijkletsen en winkelen (koopzondag in de Boogaard waar ze graag met mij heen wil)
niiiice, gezelligquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rucola sla, avocado, tomaatjes, geitenkaas, pijnboom pitjes, appeltje, dressing ( ik gooi dan meestal wat balsamico azijn en olijfolie en wat grof gemalen peper er zo overheenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rooie
Iemand trouwens een lekker idee voor een maaltijdsalade voor vanavond? Ik wil iets makkelijks en snels maar wel volledig zelf te bouwen ipv een kant-en-klareIngredienten moeten nog gehaald worden. Heb alleen tijgergarnalen in de vriezer liggen
Dit klinkt best okquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Rucola sla, avocado, tomaatjes, geitenkaas, pijnboom pitjes, appeltje, dressing ( ik gooi dan meestal wat balsamico azijn en olijfolie en wat grof gemalen peper er zo overheenof met rodewijn azijn, net wat voor smaakje azijn je lekker vind. tres simpel.
Zoiets?
Of je doe die garnalen lekker marineren in wat knoflook/olijfolie en gril die dan er bij
Dat klinkt best lekkerquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef golfer het volgende:
Ze hadden Hollandse aardbeien bij de supermarkt liggen, dus bakje gekocht.
Banaantje en limoensap erbij en in de blender nu een overheerlijke smoothie gemaakt.
jammer dat je het in een smoothie hebt gemengd, dat smaakt dan hetzelfde als bv Spaanse aardbeien. Hollandse aardbeien zijn het lekkerst puur of op brood (met suiker)quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef golfer het volgende:
Ze hadden Hollandse aardbeien bij de supermarkt liggen, dus bakje gekocht.
Banaantje en limoensap erbij en in de blender nu een overheerlijke smoothie gemaakt.
Echt goeie aardbeien eet je zonder suikerquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer dat je het in een smoothie hebt gemengd, dat smaakt dan hetzelfde als bv Spaanse aardbeien. Hollandse aardbeien zijn het lekkerst puur of op brood (met suiker)
De helft zit er maar in hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat je het in een smoothie hebt gemengd, dat smaakt dan hetzelfde als bv Spaanse aardbeien. Hollandse aardbeien zijn het lekkerst puur of op brood (met suiker)
dan moeten ze wel heel zoet zijn. ik denk dat ik eraan gewend ben aardbeien met veel suiker te eten, ik vind ze niet meer lekker zonderquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt goeie aardbeien eet je zonder suikerMet suiker 'overpower' je de smaak!
Eensch en dan het liefst op een beschuitje en een kopje thee ernaastquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eensch en dan het liefst op een beschuitje en een kopje thee ernaast![]()
Dat is de reden waarom ik beschuiten importeer naar Zweden. Met aardbeien. Of met roomboter en extra pure hagelslag..quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eensch en dan het liefst op een beschuitje en een kopje thee ernaast![]()
Zo klinkt het als jam!quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn favo broodje is een vers wit zacht broodje met Hollandse aardbeien (geprakt) en veel basterdsuiker
dat klinkt heel goed!quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
lekker naar de stad geweest met de mr, ontbeten in de stad, veel gewinkeld(ja DE is afgevallen dus heeft nieuwe kleren en zo nodig, de mr had nieuwe kleren nodig.. en heb hele leuke tommy H. slippertjes gekocht), boodschappen gedaan en nu zitten we lekker op ons dakterras aan een witbiertje.
zalige dag! zonnetje erbij!
Je gaat goed vooruit volgens mijquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
lekker naar de stad geweest met de mr, ontbeten in de stad, veel gewinkeld(ja DE is afgevallen dus heeft nieuwe kleren en zo nodig, de mr had nieuwe kleren nodig.. en heb hele leuke tommy H. slippertjes gekocht), boodschappen gedaan en nu zitten we lekker op ons dakterras aan een witbiertje.
Goe gedaan meissiequote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
Heb je nog een witbiertje besteld, DE?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
echte lekkere aardbeien koop ik bij de boeren hier in de buurt. nog even geduld maar dan heb ik ook de zaligste hollandse aardbeienquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Ga je lekker alleen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil eruit maar weet niet wat te doen.. ik denk dat ik maar naar de stad ga om een filmpje te pakken ofzo. ben ik er toch even uit.
*check*
ok, ik kies voor Green Zone (met Matt Damon, en niet om hem)
ja dat klopt. ik ga alleen, en in Alphen. woon jij ook dichtbij dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk! Ga je lekker alleen?
Mijn zus woont dichtbij jou (in Alphen) maar ik weet niet of je daar naar de film gaat.
Dat ziet er gezellig uit! De naam doet me denken aan Wicky de Vikingquote:
*wrijft langs neusquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat ziet er gezellig uit! De naam doet me denken aan Wicky de Viking
Ja. De onderste helft zeker?quote:
Ohja. Ik heb nog een héle leuke beterschapskaart. Maar je bent niet ziek meerquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:
witbiertje besteld en half op, de rest aan de mr gevoerd
maar deze nu op ons terras heb ik wel op (bijna)
en wat een cuties zijn jullie toch met jullie lieve berichtjes, sowieso altijd al maar ook toen ik ziek (al die kaartjes ook!) maar nu ook weer tijdens het herstel
Dit ISFJ'tje heeft ook n chaos in dr hoofd meestal hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. De onderste helft zeker?
Mensen zoals Bluezz en ik, horen wij chaotisch in de bol te zijn? Als ISFJ zijnde? Of moet ik toch een echte oorzaak gaan zoeken voor de chaos in mijn hoofd?
Oh ik ben net terug uit werk, we hebben NORO-virus* op de afdeling. Ik ben moe en ik stinkMaar ik ga ff onder de douche door en dan wijnen/bieren met de leuke buren van Kaas!
Er is hier in de buurt (in Village du Fromage) een biologische plantjes-markt, erg leuk! In een oude kerk. Morgen zijn ze open van 10 tot 17, zijn er mensen die meer willen weten?
* Het befaamde braken en diarree-virus.
Gelukkig! Jij ook ISFJ? Zullen we een klupje oprichten?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Dit ISFJ'tje heeft ook n chaos in dr hoofd meestal hoor
niet?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig! Jij ook ISFJ? Zullen we een klupje oprichten?
Nee, zonder dollen. Hoe houd jij de chaos/jezelf onder controle?
quote:
Nou, eigenlijk goed. Ondanks dat ik veel negatieve feedback kreeg. Teamhoofd was in een menselijke bui en had het idee dat ik beter op een afdeling paste waar méér structuur is. Omdat ik structuur mis, ook tussen mijn oren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:37 schreef Braamyo het volgende:
Jah jah, daar was ik ook weeriedereen een fijne dag gehad? Ik wel
ZON !
@ Lein: Hoe ging je functionerings gesprek?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik beschuiten importeer naar Zweden. Met aardbeien. Of met roomboter en extra pure hagelslag..
Wat fijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk goed. Ondanks dat ik veel negatieve feedback kreeg. Teamhoofd was in een menselijke bui en had het idee dat ik beter op een afdeling paste waar méér structuur is. Omdat ik structuur mis, ook tussen mijn oren.
Have fun ":*quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik ga even wat wijntjes pakken en bij de buren aan de drank. Fijne avond
Veel plezier.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik ga even wat wijntjes pakken en bij de buren aan de drank. Fijne avond
WOW, mag ik een bordje aanschuiven?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik schuif net een rosbief de oven in en ga straks nog even groene asperges grillen.
Ok. Da's alvast iets. Hebben jullie ook nog afspraken gemaakt voor concrete acties? En heb je voldoende je eigen zegje kunnen doen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk goed. Ondanks dat ik veel negatieve feedback kreeg. Teamhoofd was in een menselijke bui en had het idee dat ik beter op een afdeling paste waar méér structuur is. Omdat ik structuur mis, ook tussen mijn oren.
Mad scientist ben je, en je staat erbijquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:24 schreef RobinOok het volgende:
Your Type is
ENTP (Inventor)
Extraverted Intuitive Thinking Perceiving
1 50 25 11
You are:
* slightly expressed extravert
* moderately expressed intuitive personality
* moderately expressed thinking personality
* slightly expressed perceiving personality
Die staat er nog niet bij he?
Ben uniek.
Of het werkt merk ik de volgende keer als ik met de trein gaquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:51 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer, maar het werkt nu? Ik hoop dat wij de brief nog wel dit jaar krijgen trouwens
Er staat alleen wat ik zelf heb opgeladen en in en uitstappen zeg maar.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
Of het werkt merk ik de volgende keer als ik met de trein ga
Je kunt ook op ov-chipkaart.nl inloggen, en je transacties bekijken. Als je daar informatie ziet staan, is de boel geactiveerd en kun je naar zo'n apparaat toe gaan om het te activeren. Bij mij stond er een apparaat bij onze lokale sigarenboer/postwinkeltje.
Da's goed! Dat is namelijk waar je toestemming voor moest geven: dat die chipkaart-gebeuren jouw transacties mag bewaren en laten zien. Volgens mij kun je nu naar zo'n oplaadpunt gaan om je 'bestelling op te halen' en 'automatisch opwaarderen' op je kaart te gooien.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er staat alleen wat ik zelf heb opgeladen en in en uitstappen zeg maar.
Ik zag ook niks. Sterker nog, dat linkje van 'wilt u automatisch opladen' stond er nog steeds bij, alhoewel ik allang 0,01 EUR overgemaakt had via iDeal. Slecht en onduidelijk geregeld dus.quote:Verder zie ik niks extra's over het auto-opladen....
Vorige week zaterdag heb ik het aangevraagd.quote:Hoelang duurde het bij jou, al met al?
Zo, dikke kont heb je dan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit in mn eentje op 5 rijen :S
Veel plezier!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:40 schreef FutureFairytale het volgende:
haha wel of ie de moeite waard is. Is ie eng? Ik zit in mn eentje op 5 rijen :S
Was lekker.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef golfer het volgende:
Ik schuif net een rosbief de oven in en ga straks nog even groene asperges grillen.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:16 schreef LieLie het volgende:
Hey!
Ik ben een ISTJ?
En ik ben vrij en de zon schijnt
En morgen ben ik vrij en dan schijnt de zon ook!
ik was van plan aan de roosvicee te gaanquote:
M'n moeder vertelt nog wel eens enthousiast over vroegah, dat toen ik dorst had, altijd om m'n lievelingdrank vroeg: 'tjsap tsjap'. Wat dus Roosvicee was.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik was van plan aan de roosvicee te gaan
had het logischer gevonden als je daarmee appelsap bedoeld hadquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n moeder vertelt nog wel eens enthousiast over vroegah, dat toen ik dorst had, altijd om m'n lievelingdrank vroeg: 'tjsap tsjap'. Wat dus Roosvicee was.
Mjaquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
had het logischer gevonden als je daarmee appelsap bedoeld had
Is er een langere beschrijving?quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk LieLie! Je bent de enige vrouwelijke ISTJ hier in de SC. Maar je T zit eigenlijk op de grens met F, dus je zou zomaar ook een ISFJ kunnen zijn.
Herken je je een beetje in de beschrijvingen van de (vrouwelijke) ISTJ?
Heel logisch Leander, het is nog licht en lekker weer!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:09 schreef freecell het volgende:Ik zie het er niet in
Leander net ook weer hoor
Ik roep: zo, en dan gaan we nu lekker naar....?
Normaal gevolgd door BED! en rent hij naar de trap.
Nu:
- zo, en dan gaan we nu lekker naar....?
- Peeltuin!en hij rent naar de deur
Nee dus!
Ja, hierquote:
deze esfj meldt met chaosquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heel logisch Leander, het is nog licht en lekker weer!![]()
Ik snap niks van die letters hoor. Ik heb ook duidelijk tijd alleen nodig en ik heb ook vaak chaos in mijn hoofd.
En trouwens, leuk dat dit onderwerp nu op komt duiken. De laatste tijd ben ik juist bezig met heel andere dingen die ook bij mij passen. Dat wist ik wel, maar ik was het weer vergeten.quote:
Gistere heerlijk los gegaan op bier.... Ik denk dat we in een gelijk spel eindigdequote:Op zaterdag 24 april 2010 19:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook al maanden geen bier op! Binnenkort ook maar eens een witbiertje op een terrasje doen in het kader van de vakantie. Dr Drank, here I come
Wat is witte thee Steer?quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat chaos voorkomt bij iedereen, ongeacht type. Behalve die verdomde INTJs![]()
![]()
Ben hier aan het genieten van een kop vers gezette Pai mu tan (witte thee), vandaag bij Simon Levelt gehaald. Op de markt heb ik ook witte thee meegrekegen, gratis, van de theeboer daar - omdat er nog maar erg weinig in z'n vat zat en ik het dan maar op moest maken.![]()
Is wel te merken dat die van Simon Levelt beter smaakt.
Dan zou ik hem nog wel eens een dagje een kindercrèche willen zien leiden.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:34 schreef DarkElf het volgende:
de mr heeft nooit chaos in zijn hoofd zegt hijhij is ook eigenlijk altijd kalm en kan eigenlijk altijd analytisch kijken naar dingen.
Ik denk dat ik ook maar eens ff ga fietsen.... ben benieuwd of ik hier nog iets van sport kleding heb liggahquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:29 schreef krakkemieke het volgende:
Gister gezellig met de buurvrouw gegeten en vandaag gefietst.
Leander heeft gelijk, ik vond het ook speeltuinweer. Jammer dat je niet zomaar in het hoogteparcours van de scouting mag, het leek me wel leuk!
Dat kan ik ook goed, in een crisis. Maar niet als ik een diner wil plannen of een moeilijke beslissing moet nemen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:34 schreef DarkElf het volgende:
de mr heeft nooit chaos in zijn hoofd zegt hijhij is ook eigenlijk altijd kalm en kan eigenlijk altijd analytisch kijken naar dingen.
quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik denk dat chaos voorkomt bij iedereen, ongeacht type. Behalve die verdomde INTJs![]()
![]()
hij kan zich enorm goed afsluitenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan zou ik hem nog wel eens een dagje een kindercrèche willen zien leiden.
jaaa haha, als hij dan kalm is ie heilig!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan zou ik hem nog wel eens een dagje een kindercrèche willen zien leiden.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij kan zich enorm goed afsluiten
maar dat zou hem wel teveel worden denk ik
Das bijna wit ja. Bijzonder!quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thee die in een bepaalde periode geplukt is (vroeg in het seizoen), en vrijwel onbewerkt is. Heerlijke subtiele smaak zit eraan. Het is mijn favoriet.
Als ik naar m'n blaadjes kijkt is het in het echt toch meer groen/grijzig. En er zitten van die speldeknopjes aan, de steeltjes worden ook meegeplukt.quote:
Jup, hier werken lijstjes ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En trouwens, leuk dat dit onderwerp nu op komt duiken. De laatste tijd ben ik juist bezig met heel andere dingen die ook bij mij passen. Dat wist ik wel, maar ik was het weer vergeten.
En de chaos is te hanteren als ik lijstjes maak of dingen opschrijf. Dan wordt het duidelijker.
Wat komt dit bekend voorquote:The potential ways in which an ISTJ can irritate others include:
focusing too much on the current task at the expense of longer term or interpersonal issues
not articulating his/her understanding of the situation
not seeing the wood for the trees
being too serious
seeming to be inflexible
not encouraging others to experiment or innovate
not promoting his/her own ideas or achievements
Ik te serieus valt nog wel meequote:
Ik heb het idee dat die test vooral benadrukt hoe je geleerd hebt om te zijn, tot nu toe. Daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Toen ik begon met die MBTI-hobby kon ik bepaalde types écht bewonderen. Meestal de types die sterk zijn in mijn zwakke kanten. Maar met tijd kom je erachter dat iedereen sterke en zwakke kanten heeft.
Een superman heeft altijd z'n kryptonite.
Dat klopt, het is een globale beschrijving van je aangeleerde voorkeuren. Niet een richtlijn hoe je je zou moeten gedragen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat die test vooral benadrukt hoe je geleerd hebt om te zijn, tot nu toe.
Pffff, dus ik kan gewoon spierballen kweken en stoer lijken als esfj.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat klopt, het is een globale beschrijving van je aangeleerde voorkeuren. Niet een richtlijn hoe je je zou moeten gedragen.
Eerlijk gezegd zie ik wel dat avontuurlijke in ESFJ's hoor. Met name in situaties waarbij ze samen in een doen-club dingen kunnen doen en dingen kunnen delen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:54 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pffff, dus ik kan gewoon spierballen kweken en stoer lijken als esfj.
Dat doe ik ook wel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik wel dat avontuurlijke in ESFJ's hoor. Met name in situaties waarbij ze samen in een doen-club dingen kunnen doen en dingen kunnen delen.
Zelf ben ik een enorme einzelgänger en ga ik gerust alleen op vakantie.
Wel een goede globale beschrijving.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:05 schreef Stereotomy het volgende:
Sowieso moet je je nooit aan een typology gaan vastklampen. Het is namelijk een globale beschrijving van jou (mits de test goed is uitgevoerd) en niet dat jij iets bent van jouw beschrijving.
We passen nog steeds!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:07 schreef freecell het volgende:
Ik ben heul geen huismus
nouja... niet alléén een huismus
Ik weet wat je bedoelt, maar ik moet toch nog één keer neurotisch herhalen dat MBTI geen hokjes zijn, maar een speelveld waar je tussen staat, en waarbij dan vrijwel altijd 1 groep het dichtst bij jou komt qua beschrijving.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wel een goede globale beschrijving.
En ik geloof allang niet meer in hokjes.
Ja, dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt, maar ik moet toch nog één keer neurotisch herhalen dat MBTI geen hokjes zijn, maar een speelveld waar je tussen staat, en waarbij vrijwel altijd 1 groep het dichtst bij jou komt qua beschrijving.
Ik herken veel dingen van mijn ENFJ-nichtjes en INFP-neefjes bijvoorbeeld, die niet zozeer in de INFJ-profiel genoemd worden.
Nog 3 x 999 te gaan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:25 schreef Laydina het volgende:
Eerste deel van de millennium trilogie uit
Ik welquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:09 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
We passen nog steeds!![]()
Ik heb alleen geen draagdoek.
hoplaquote:
Feateau! En je had er toch al 2? Waarom is de nieuwe hipper?quote:
Leuk he?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:25 schreef Laydina het volgende:
Eerste deel van de millennium trilogie uit
Ik heb er ook wel even over gedaan hoor. Als ik hem eenmaal heb weggelegd pak ik hem niet altijd even snel meer op, omdat ik het ook niet altijd de tijd waard vindt. Maar nu zo in het zonnetje was het heerlijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:30 schreef freecell het volgende:
hopla
Ik kom niet meer door zulke boeken heen![]()
Simpelweg de tijd niet voor. Maar eigenlijk vind ik lezen heerlijk....
Kraks: ik ben benieuwd naar jou
Ratel je ook als je in nieuw gezelschap komt?
Mijn eerste indruk is altijd zo volkomen kutPas na een paar keer en op mn gemak voelen ben ik rustig
Ik ratel niet. Vroeger was ik verlegen, maar sinds ik in een slagerij gewerkt heb, heb ik meer zelfvertrouwen. Ik kan met allerlei soorten mensen overweg.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:30 schreef freecell het volgende:
[..]
hopla
Ik kom niet meer door zulke boeken heen![]()
Simpelweg de tijd niet voor. Maar eigenlijk vind ik lezen heerlijk....
Kraks: ik ben benieuwd naar jou
Ratel je ook als je in nieuw gezelschap komt?
Mijn eerste indruk is altijd zo volkomen kutPas na een paar keer en op mn gemak voelen ben ik rustig
Eerste deel beviel wel, al had ik hem liever net iets anders qua indeling willen hebben (welke verhaallijnen krijgen hoeveel aandacht en welke zaken worden hoe gedetailleerd beschreven). Maar ik ga de andere twee delen ook wel lezenquote:
Haquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ratel niet. Vroeger was ik verlegen, maar sinds ik in een slagerij gewerkt heb, heb ik meer zelfvertrouwen.
Ik merk dat ook wel door het werken bij de d'tuin. Je komt zoveel mensen, en zoveel verschillende mensen tegen, dat je makkelijker praatquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ratel niet. Vroeger was ik verlegen, maar sinds ik in een slagerij gewerkt heb, heb ik meer zelfvertrouwen. Ik kan met allerlei soorten mensen overweg.
Natuurlijk heb ik een eerste indruk, maar ik ga ervan uit dat ik die bij moet stellen.
Hehehe.........quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HaIn een slagerij werken, komt op m'n todo lijstje.
Tegen Kaas praten, tegen een psycholoog praten (zelf heb ik ook gepraat met de studentenadviseur/psycholoog om m'n hoofd rustig te krijgen) en op een gegeven moment komt er dan berusting in je hoofd.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zoek echt oprecht tips en adviezen wat ik in 's Hemelsnaam (speciaal voor FC mét hoofdletter) moet met die drukte in mijn hoofd
![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
HaIn een slagerij werken, komt op m'n todo lijstje.
Kuch. Meerquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Feateau! En je had er toch al 2? Waarom is de nieuwe hipper?
Brildragende, computerspelende Chinees zeker.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd naar jou. Hebaltijd dr.crouton n mijn hoofd als ik aan jou denk
[..]
yay @ hoofdletterquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zoek echt oprecht tips en adviezen wat ik in 's Hemelsnaam (speciaal voor FC mét hoofdletter) moet met die drukte in mijn hoofd
![]()
FC, L. is echt
De rest: ik reageer zo, of morgen als ik weer nuchter ben
Waar raakte je vroeger die chaos mee kwijt? Wanneer voelde je je vroeger goed?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
![]()
FC, L. is echt
De rest: ik reageer zo, of morgen als ik weer nuchter ben
Ja, Leander kan er wel fatsoenlijk mee dragenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Brildragende, computerspelende Chinees zeker.
Enne... leuke foto's FC.![]()
Eigenlijk ben je gewoon een hippie.
Die Afrikaanse zomerdoek met Leander![]()
Bewegen was ik vergeten ja. Dat hoeft geen fanatieke sport te zijn. Ruuuuustig fietsen of wandelen mag ook.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:47 schreef freecell het volgende:
[..]
yay @ hoofdletterVolgens mij schrijf ik hemel trouwens met een kleine letter
voor de drukte in je hoofd: van je af praten en lijstjes maken.
O, en genoeg slapen en soms hardlopen.
Dat werkt hier
Goeie. Jaren terug toen ik nóg slechter was met intimiteit en relaties (ja, rock bottomquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
of een brief te schrijven die je niet verstuurt.
Doen! Beste vriendinnen zijn zeldzaam!quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goeie. Jaren terug toen ik nóg slechter was met intimiteit en relaties (ja, rock bottom) had ik wel eens een mailtje willen sturen naar een meisje, 's nachts. Op het laatste moment had ik haar naam in de adressenbalk vervangen door die van mijn - destijds, nu helaas verwaterd - beste vriendin. De volgende ochtend bleek dat maar goed te zijn ook, qua inhoud van de brief.
Diezelfde vriendin had me een paar maanden later snikkend in de regen opgebeld omdat haar vriendje het had uitgemaakt, en ze zei toen alles tegen mij wat ze eigenlijk tegen hem had willen zeggen, en dat was ook maar goed dat ze dat tegen mij zei, omdat het niet mals was en bovendien ook best onrealistisch.
Helaas is het contact verwaterd, moet haar eigenlijk weer eens een keer opzoeken...
Of bellenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
Goeie. Jaren terug toen ik nóg slechter was met intimiteit en relaties (ja, rock bottom) had ik wel eens een mailtje willen sturen naar een meisje, 's nachts. Op het laatste moment had ik haar naam in de adressenbalk vervangen door die van mijn - destijds, nu helaas verwaterd - beste vriendin. De volgende ochtend bleek dat maar goed te zijn ook, qua inhoud van de brief.
Diezelfde vriendin had me een paar maanden later snikkend in de regen opgebeld omdat haar vriendje het had uitgemaakt, en ze zei toen alles tegen mij wat ze eigenlijk tegen hem had willen zeggen, en dat was ook maar goed dat ze dat tegen mij zei, omdat het niet mals was en bovendien ook best onrealistisch.
Helaas is het contact verwaterd, moet haar eigenlijk weer eens een keer opzoeken...
De films kijk ik daarna welquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb ook genoten van de Millenium trilogie + de films trouwens
En ik vind Wallander ook leuk nu
Duh! Wat denk je van: ze vond hem leuk?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom wilde je hem overhalen om wat te gaan drinken?
Ik vond het altijd een coole gastquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:58 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom wilde je hem overhalen om wat te gaan drinken?
We hebben het bed wel eens gedeeld jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
Duh! Wat denk je van: ze vond hem leuk?
Sneue beebquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuke doekfoto's FC
Krijg net telefoon uit Rijswijk, Babi J is al dagen alleen maar aan het huilen, dus ik ga een andere keer, ze hebben nu even genoeg aan zichzelf.. als het morgen nog zo is gaan ze maandag naar de h.a.
Binnenkort ga ik wel even een campingbedje ophalen bij een collega die hem wegdoet om hier neer te zetten, laat de logeerpartijen maar komen![]()
Helpt eigenlijk altijd wel omdat mensen toch sociale beestjes zijn die graag met andere sociale beestje willen pratenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
Soms helpt het al om het probleem te vertellen aan iemand. Terwijl ik het vertel, bedenk ik zelf de oplossing al.
* Stereotomy mompelt herkenbaar...quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef Laydina het volgende:
Maar het contact verwaterde altijd omdat hij zo'n druk sociaal studentenleventje had.
Deze post gemistquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:55 schreef Bluezz het volgende:
Wat een leuke doekfoto's FC
Krijg net telefoon uit Rijswijk, Babi J is al dagen alleen maar aan het huilen, dus ik ga een andere keer, ze hebben nu even genoeg aan zichzelf.. als het morgen nog zo is gaan ze maandag naar de h.a.
Binnenkort ga ik wel even een campingbedje ophalen bij een collega die hem wegdoet om hier neer te zetten, laat de logeerpartijen maar komen![]()
Honi soit.... Dat bedoelde ik niet hoor!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:01 schreef Laydina het volgende:
[..]
We hebben het bed wel eens gedeeld jaMaar dat waren heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele slechte one night stands
2 van de 3 kan ik maar half herinneren en hij weet er nog maar van 2
Vreemde is.. hij is eigenlijk de meest perfecte kerel die ik ben tegengekomen als ik zou denken dat ie bij me past. Maar ik voel niets meer dan vriendschap voor hem en daar ben ik zo blij omquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
Lay
... jaaa mensen, er is altijd more than meets the eye!![]()
[..]
* Stereotomy mompelt herkenbaar...
honi soit?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:05 schreef krakkemieke het volgende:
Honi soit.... Dat bedoelde ik niet hoor!
Hoe kun je dan met iemand naar bed gaan als je niets meer dan vriendschap voor hem voelt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:06 schreef Laydina het volgende:
[..]
Vreemde is.. hij is eigenlijk de meest perfecte kerel die ik ben tegengekomen als ik zou denken dat ie bij me past. Maar ik voel niets meer dan vriendschap voor hem en daar ben ik zo blij om![]()
![]()
Beiden.quote:Jij had ook een te zwaar sociaal leven?
De baby kan het niet direct aangeven nee. Maar moeders en vaders kunnen de manier van huilen leren herkennen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Deze post gemist
Vervelend dat zo'n baby nooit kan aangeven wat er scheelt aan hem.Als mijn nichtje huilt gaat het door mijn merg en been. Wil niet weten hoe het voelt als ik later kinderen krijg.
Daar heb ik niet zo veel moeite meequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
Hoe kun je dan met iemand naar bed gaan als je niets meer dan vriendschap voor hem voelt?
Dat maakt het wel heel moeilijk danquote:Beiden.
Wilde net gaan zeggen dat NF's daar vééél meer moeite mee hebben dan ST's maar kan al zoveel voorbeelden bedenken dat het als een tang op een varken slaat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo veel moeite meeLust en liefde gescheiden enzo.
[..]
Vroeger praatten we elke avond op ICQ standaard met elkaar, van na het eten tot bedtijd.quote:Dat maakt het wel heel moeilijk danMaar jullie wilden in die zin wel tijd voor elkaar vrijmaken neem ik aan.
Honi soit qui mal i pense.quote:
Bij mij is het echt zo verschillend.. De ene keer heb ik er totaal geen moeite mee en soms juist wel echt heel erg veelquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wilde net gaan zeggen dat NF's daar vééél meer moeite mee hebben dan ST's maar kan al zoveel voorbeelden bedenken dat het als een tang op een varken slaat.
[..]
Niet met die termen gaan gooien, want ik weet dat onderscheidt echt niet meer wie wat is, zoals jij dat onthoudquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wilde net gaan zeggen dat NF's daar vééél meer moeite mee hebben dan ST's maar kan al zoveel voorbeelden bedenken dat het als een tang op een varken slaat.
[..]
Vroeger praatten we elke avond op ICQ standaard met elkaar, van na het eten tot bedtijd.
Ik volg hem nog steeds niet ivm de tekstquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Honi soit qui mal i pense.
Dat zei de konnigin die haar kouseband gaf aan een ridderlijke man. 'Schaam je. als je er slecht over denkt.'
Het motto van de Orde van de Kouseband.
http://en.wikipedia.org/wiki/Honi_soit_qui_mal_y_pensequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Honi soit qui mal i pense.
Dat zei de konnigin die haar kouseband gaf aan een ridderlijke man. 'Schaam je. als je er slecht over denkt.'
Het motto van de Orde van de Kouseband.
ik vind het zo grappig dat jij zo into die afkortingen bent. Heb er al wel ruzie met de duutser om gehad, trouwens.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
Vroeger praatten we elke avond op ICQ standaard met elkaar, van na het eten tot bedtijd.
Just out of curiosity, zit er een patroon in wanneer wel en wanneer niet?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Bij mij is het echt zo verschillend.. De ene keer heb ik er totaal geen moeite mee en soms juist wel echt heel erg veel
Sowwy.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Niet met die termen gaan gooien, want ik weet dat onderscheidt echt niet meer wie wat is, zoals jij dat onthoud![]()
Hm. Okee, op zich kan ik het me dan wel voorstellen dat een gezonde jongeman het niet kan weigeren als een appetijtelijke jongedame hem aanbiedt van heerlijke spijzen te genieten.quote:Pff dat was wel intens ja. Dan is het ook irritanter als je verder weinig tijd voor elkaar kan maken.
Met die vriend was het eenzijdig in het begin. Moet er nog steeds af en toe aan wennen dat ie mij belt om te zeggen dat ie wat gaat doen en of ik nog meega ofzo
was de spanning er al voor de vriendschap?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zo veel moeite meeLust en liefde gescheiden enzo.
De koningin gaf haar kouseband, een intiem kledingstuk, aan een man die een onderscheiding verdiend had.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik volg hem nog steeds niet ivm de tekst
Geef de schuld maar aan mij, zusjequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik vind het zo grappig dat jij zo into die afkortingen bent. Heb er al wel ruzie met de duutser om gehad, trouwens.
Als ik net gedumpt ben/ iets in die richting dan heb ik er veel minder moeite meequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Just out of curiosity, zit er een patroon in wanneer wel en wanneer niet?
[..]
Daar zit natuurlijk een harde kern van waarheid in. Dusja dan klopt het wel dat het mij zo makkelijk afgaatquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Sowwy.Mensen die rationeler en meer 'in the moment' leven hebben daar minder moeite mee dan pure gevoelsmensen en idealisten die denken dat alle liefde echte liefde is. Bedoel ik. Ik merk dat ik deze dagen in MBTI-mode praat omdat we het er zoveel over gehad hebben, maar da's niet altijd de oplossing natuurlijk.
quote:Hm. Okee, op zich kan ik het me dan wel voorstellen dat een gezonde jongeman het niet kan weigeren als een appetijtelijke jongedame hem aanbiedt van heerlijke spijzen te genieten.
tis ook wel weer goed hoor. Ik las een beschrijving voor waarin stond dat ik 'smothering' ben in relaties. En daar maakte hij een grapje over, en dat vond ik niet leuk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geef de schuld maar aan mij, zusjeEn ja, MBTI is voor sommigen een wetenschap in de psychologie, voor mij een uit de hand gelopen hobby...
Wat voor ruzie bedoel je? Ruzie is niet goed.
Ik moet me schamen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De koningin gaf haar kouseband, een intiem kledingstuk, aan een man die een onderscheiding verdiend had.
Om dat het in die tijd net zoiets was als een tanga zei de koningin: dit gaat niet over sex, als je dat denkt moet je je schamen.
Quanta kosta?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
na de film in de auto zag ik een meisje met string boven haar strakke broek, een paarse bh en een kort jasje (open).. juist![]()
Ah. Lief.quote:nu aan de thee met marsepeinen gebak, samen met pap en mam
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Als ik net gedumpt ben/ iets in die richting dan heb ik er veel minder moeite mee
van wat komt ze thuis?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah. Lief.Speaking of which. Mam bellen straks als ze thuiskomt.
na een optreden op het strand zaten vriendinnen gek te doen toen ze langsreden en ik mn auto open wilde doen:quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:25 schreef Laydina het volgende:
[..]hahaha
Dat hoor je inderdaad vaker
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef Aure het volgende:
[..]
Als ik net gedumpt ben/ iets in die richting dan heb ik er veel minder moeite mee
Niet de insteek? Sheesh, jij bent echt complex.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef Laydina het volgende:
dat was niet de insteek van de afspraken hoor en nu wil hij niet meer
Jaaaaa. Smothering. NF-probleempje. Je had me destijds gevolgd met stipjes; ik denk dat jij wat minder erg bent dan ik, maar op de een of andere manier wil je je liefde / goede bedoelingen zo erg opdringen aan de ander dat je stiekem hoopt dat de ander daardoor ook net zo veel van je gaat houden. Leg het misschien niet zo duidelijk uit, maar misschien snap je me wel.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
tis ook wel weer goed hoor. Ik las een beschrijving voor waarin stond dat ik 'smothering' ben in relaties. En daar maakte hij een grapje over, en dat vond ik niet leuk.
Maar, ik herken mezelf wel in heel veel zaken, en dat is stiekem best eng. Hoe 4 letters vrij veel over je kunnen vertellen...
Nee. De koningin maakte uit wat ze deed, want ze was de baas. Jij hebt nu dezelfde rechten.quote:
De afhaal. Daar werkt ze.quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
voorbijganger 2 tellen later: "ben je echt te boek voor ¤ 1000,-"
huuquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
na de film in de auto zag ik een meisje met string boven haar strakke broek, een paarse bh en een kort jasje (open).. juist![]()
Pff die fases gaan wel hard dan zegquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef Aure het volgende:
[..]ik heb het elke keer weer. Iemand zegt dat het toch niet is wat ie wil (oid) ---> verdrietige aure ---> boze aure ---> het-kan-me-allemaal-niks-schelen-ik-slet-gewoon-weer-in-het-rond-aure
En daarna word ik wel weer vrij normaal![]()
En ik heb (bijna) alle fases deze week weer mogen doorlopen
oh, maar ik herken het ook heel erg hoor. Vandaar dat ik het grapje niet leuk vond, want zo was het wel confronterend!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]het is me duidelijk.
[..]
Niet de insteek? Sheesh, jij bent echt complex.![]()
[..]
Jaaaaa. Smothering. NF-probleempje. Je had me destijds gevolgd met stipjes; ik denk dat jij wat minder erg bent dan ik, maar op de een of andere manier wil je je liefde / goede bedoelingen zo erg opdringen aan de ander dat je stiekem hoopt dat de ander ook net zo veel van je gaat houden. Leg het misschien niet zo duidelijk uit, maar misschien snap je me wel.
Ik ben de baas?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:30 schreef krakkemieke het volgende:
Nee. De koningin maakte uit wat ze deed, want ze was de baas. Jij hebt nu dezelfde rechten.
Nee hoor, ik ben eigenlijk best simpelquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
Niet de insteek? Sheesh, jij bent echt complex.![]()
Soms ook niet hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:30 schreef Laydina het volgende:
[..]
Pff die fases gaan wel hard dan zeg
Achja zolang je je er maar goed om voelt en geen spijt krijgt, dan is het goed
geeft niks tochquote:
Snelle omlooptijd bij jou.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef Aure het volgende:
[..]ik heb het elke keer weer. Iemand zegt dat het toch niet is wat ie wil (oid) ---> verdrietige aure ---> boze aure ---> het-kan-me-allemaal-niks-schelen-ik-slet-gewoon-weer-in-het-rond-aure
Je weet het maar nooit hequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Soms ook niet hoorHeb ook wel echt eenkeer maanden ldvd gehad
Maar dit laatste geval is zo complex en ik heb het nu ook zo druk ivm toelating dat het wat makkelijker gaat ofzo.. Maar misschien dat ik volgende week woensdag opeens instort hoor, zou zomaar goed kunnen
waaaah, maak je jezelf niet te druk?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef Aure het volgende:
[..]
Soms ook niet hoorHeb ook wel echt eenkeer maanden ldvd gehad
Maar dit laatste geval is zo complex en ik heb het nu ook zo druk ivm toelating dat het wat makkelijker gaat ofzo.. Maar misschien dat ik volgende week woensdag opeens instort hoor, zou zomaar goed kunnen
wat schrijft hij?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:33 schreef Laydina het volgende:
Krijg ik een sms van die vriend.. maar niet duidelijk of ik nu actie moet ondernemen of gewoon kan blijven zitten
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, maar ik herken het ook heel erg hoor. Vandaar dat ik het grapje niet leuk vond, want zo was het wel confronterend!
Nou...als boze Aure zou ik eerder me te buiten gaan aan chocola en andere slechte dingen...quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:29 schreef Aure het volgende:
De man met de hamer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:33 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat de echte klap nog komt
juist!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
"ben er en hebben de waterpijp aan incl hash "
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
juist!![]()
eh... ik zou vragen of het wel goed gaat met em
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
"ben er en hebben de waterpijp aan incl hash "
zou je langs willen gaan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:38 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ja geen idee of ie bedoelt of ik ook langskom of dat het gewoon een vage mededeling is
Nou.. ik zou vanavond met hem ook naar het batavierenfeest gaan onder andere (samen taxi nemen). En zou het niet erg vinden om evt mee te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne avond
Dan ga je toch gewoon langsquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou.. ik zou vanavond met hem ook naar het batavierenfeest gaan onder andere (samen taxi nemen). En zou het niet erg vinden om evt mee te doen.
geen vooroordelen hoor, maar experimenteer je vaker met drugs? (puur interessequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:40 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nou.. ik zou vanavond met hem ook naar het batavierenfeest gaan onder andere (samen taxi nemen). En zou het niet erg vinden om evt mee te doen.
Nee weinig. alleen dus heel af en toe aan de waterpijp bij hem. Maar niet dat ik er echt van onder invloed van raak ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen vooroordelen hoor, maar experimenteer je vaker met drugs? (puur interesse).
het batavierenfeest zou ik denk nuchter mee willen maken, sowieso tentfeesten zijn zo grappig. wild publiek, shirten trekkend, bieren gooiend, touwtje springend, vals schreeuwend... en dan de volgende dag alles herinneren.. das mooi
Awww Aurequote:Op zaterdag 24 april 2010 21:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Die kwam al vrij snel langsEn morgenochtend weer ben ik bang
Wutquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Liefjes jullie weten dat we zo offline gaan?
je went er wel aan, op het podium was ik altijd nuchterquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:43 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee weinig. alleen dus heel af en toe aan de waterpijp bij hem. Maar niet dat ik er echt van onder invloed van raak ofzo
HahaIk zou het juist eens anders willen meemaken of gewoon lekker dronken. Want nuchter vind ik die dingen vaak niet echt leuk.
Maar zo te horen jij wel
van 22u tot hoelaat? daar gaat mn avondvullingquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Liefjes jullie weten dat we zo offline gaan?
heel veel plezier!! ik hoor graag hoe het wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:47 schreef Laydina het volgende:
Hahaha dat zijn altijd mooie dingen om mee te maken FF
Maar ik ben pleitte!! tot vannacht of morgne![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Awww Aure
*kusjekroel* - Het is niet het einde van de wereld dit he! En je staat aan het begin van je nieuwe!
Het kassameisje bij de AH (die ik al jaren ken) vertelde aan mij vandaag dat ze was aangenomen voor de HKU
En ik moest gelijk aan jou denken, dat je ook met je portfolio bezig bent.
is dat erg, aan fokkers denken in de AH?![]()
Veel plezier Lay!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:47 schreef Laydina het volgende:
Hoe hou jij je als introvert eigenlijk staande in dat zoveel-mensen-om-je-heen-wereldje? Heb je gewoon veel alleen-tijd ernaast om jezelf weer op te laden?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van 22u tot hoelaat? daar gaat mn avondvulling
Veel plezier!!!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:47 schreef Laydina het volgende:
Rare naam? Neuh echt niet!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]snap ik Nynke.
Het leuke is dat ik met behulp van MBTI wéét dát ik zo kan zijn, en dus wat rationeler op een dergelijke opmerking van mijn geliefde zou kunnen reageren. En misschien dat ik dan ook beter aan de ander kan uitleggen dat dit mijn manier van liefde geven is, dat dit is zoals ik het voel.
*In* een relatie praat ik overigens bijna nooit over MBTI. Wil ik ff duidelijk hebben.Heb al zo'n rare naam hier.
ot hoe lang het duurt/uitloopt/dingen mis gaan, Planning is een paar minuten maar met fok weet je dat nooitquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
van 22u tot hoelaat? daar gaat mn avondvulling
wat is WDKA?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het niet het einde van de wereld is hoor
Maar het blijft jammer en niet leuk, had het graag anders gezien maar helaas..
Wat grappig dat je aan mij dachtIk ben zo zenuwachtig he.. Dinsdag om half 5.. Het moment van de waarheid
haha nouja dat is eigenlijk pas een paar weken later als ik die brief krijg waarin staat of ik wel of niet ben toegelaten
Ik ga bij HKU ook toelating doen trouwens.. Maar WDKA is degene waar ik het liefst word aangenomen
Weten is niet altijd je ook zo voelen helaas....quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:48 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik weet wel dat het niet het einde van de wereld is hoor
Duimen!quote:Wat grappig dat je aan mij dachtIk ben zo zenuwachtig he.. Dinsdag om half 5.. Het moment van de waarheid
haha nouja dat is eigenlijk pas een paar weken later als ik die brief krijg waarin staat of ik wel of niet ben toegelaten
Ik ga bij HKU ook toelating doen trouwens.. Maar WDKA is degene waar ik het liefst word aangenomen
Ja, ik snap het wel. Ach, en die rare naam...die heb je in het echte leven ook!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]snap ik Nynke.
Het leuke is dat ik met behulp van MBTI wéét dát ik zo kan zijn, en dus wat rationeler op een dergelijke opmerking van mijn geliefde zou kunnen reageren. En misschien dat ik dan ook beter aan de ander kan uitleggen dat dit mijn manier van liefde geven is, dat dit is zoals ik het voel.
*In* een relatie praat ik overigens bijna nooit over MBTI. Wil ik ff duidelijk hebben.Heb al zo'n rare naam hier.
ik vind het heel gek maar raakte er 'in'. heb vanaf mn 7e opgetreden (voor regionaal publiek) en toen ik op mn 20e professioneel begon ging het vanzelf. van te voren even ademhalen en als de muziek begint en ik op het podium sta gaat het allemaal vanzelf en ben ik enthousiast. je kunt als het ware als introvert lekker uit je dak gaan en een ander iemand worden voor evenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe hou jij je als introvert eigenlijk staande in dat zoveel-mensen-om-je-heen-wereldje? Heb je gewoon veel alleen-tijd ernaast om jezelf weer op te laden?
Ik zou ook wel een vriendinnetje zoals jij willen hebben.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ja, ik snap het wel. Ach, en die rare naam...die heb je in het echte leven ook!
paar minuten zou bijzonder zijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ot hoe lang het duurt/uitloopt/dingen mis gaan, Planning is een paar minuten maar met fok weet je dat nooit
WOW gaaf!! en welke richting wil je daar op?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:50 schreef Aure het volgende:
[..]
Willem de kooning academie in RotterdamKunstacademie
Haha hoe groot ben jij eigenlijk danquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een vriendinnetje zoals jij willen hebben.Maar dan 2x zo klein.
Dat heb ik op het podium ook altijd. Performen vind ik leuk. Het liefst voor een heleboel mensen. Het feestje daarna ook nog wel. Maar zoveel mensen om je heen, dan wil ik me de dag erna wel even terugtrekken. Totdat het dan 's avonds weer van voren af aan begint.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik vind het heel gek maar raakte er 'in'. heb vanaf mn 7e opgetreden (voor regionaal publiek) en toen ik op mn 20e professioneel begon ging het vanzelf. van te voren even ademhalen en als de muziek begint en ik op het podium sta gaat het allemaal vanzelf en ben ik enthousiast. je kunt als het ware als introvert lekker uit je dak gaan en een ander iemand worden voor even![]()
das erg leuk, maar als ik dan weer in de kleedkamer sta ben ik direct weer mn eigen rustige ik
Is geheim.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha hoe groot ben jij eigenlijk danBen daar al zo lang nieuwsgierig naar
Docent beeldende kunst en vormgevingquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
WOW gaaf!! en welke richting wil je daar op?
wat speel je?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb ik op het podium ook altijd. Performen vind ik leuk. Het liefst voor een heleboel mensen. Het feestje daarna ook nog wel. Maar zoveel mensen om je heen, dan wil ik me de dag erna wel even terugtrekken. Totdat het dan 's avonds weer van voren af aan begint.
je moet eerder vragen hoe lang ik ben! En Steer is precies groot genoeg!quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha hoe groot ben jij eigenlijk danBen daar al zo lang nieuwsgierig naar
Docent zou zo bij je passen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef Aure het volgende:
[..]
Docent beeldende kunst en vormgevingIets heel anders dan de studie die ik de afgelopen paar jaar heb gedaan
(WO Rechten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |