Niet stiekem doen.. gewoon vol overgave!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:24 schreef Memento-Mori het volgende:
bah ik heb geen zin in paper schrijven, ik ga gewoon zo stiekemn even naar de stad
Omdat ie nu hier boven balkonnetje en tuin hangtquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:22 schreef Laydina het volgende:
Waarom heb ik geen zonnetje meer op m'n balkon
Wat gemeen voor mijquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Omdat ie nu hier boven balkonnetje en tuin hangt
Met jou op het balkon, schijnt daar altijd de zon.quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:22 schreef Laydina het volgende:
Waarom heb ik geen zonnetje meer op m'n balkon
Dat is natuurlijk waarquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:28 schreef Duderella het volgende:
Met jou op het balkon, schijnt daar altijd de zon.
Ik krijg plaatsvervangend buikpijn. Maar succes!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
Woei. Rijlessen afgesproken - eind juni mag ik in m'n eentje de weg op
jaaa, je kunt ze ook knuffelenquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ik hoef gelukkig pas over een paar weken voor het eerst. Brrr.
FF, levende?
was alleen een spandoek geworden en een HELE grote oranje bril opgezetquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:42 schreef Laydina het volgende:
Kreeften nog welmaar wat vonden ze van je toeter en spandoek?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
was alleen een spandoek geworden en een HELE grote oranje bril opgezet
mn vader lag in een scheur en riep keihard: HAHAHA WAT ZIE JE ERUIT!quote:
[..]
Dat was toch juist de bedoeling?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
mn vader lag in een scheur en riep keihard: HAHAHA WAT ZIE JE ERUIT!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
reactie wel, alleen het volume niet![]()
leuk!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:53 schreef Laydina het volgende:
Ik ben volgens mij nog nooit zo zomers gekleed geweest. Wit shirtje en een rok met allerlei lichte kleurtjes![]()
[..]
Wat goedquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:32 schreef ColdFeet het volgende:
Woei. Rijlessen afgesproken - eind juni mag ik in m'n eentje de weg op
dat is zeker! ik heb jaren daarvoor heel veel gejankt en geroepen; ik kan het écht niet, iedereen kan het en ik nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goedEn als je het eenmaal hebt is het zoooooo fijn en zoooooo makkelijk
Hi Bluezz! Ga je nog wat leuks doen dit weekend om je vakantie in te luiden?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat goedEn als je het eenmaal hebt is het zoooooo fijn en zoooooo makkelijk
Je staat erbij, moet alleen nog ergens zo'n omschrijving vinden waar Isabeau ze vandaan heeftquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:58 schreef Aure het volgende:
Helleuu!
Ik heb dat testje ook even gedaan voor jullie mooie lijstje:
ENFJ
Extraverted Intuitive Feeling Judging
Strength of the preferences %
56 62 88 1
Morgen naar Schdochter & Kleinzoon in Rijswijk, lekker bijkletsen en winkelen (koopzondag in de Boogaard waar ze graag met mij heen wil)quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:04 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi Bluezz! Ga je nog wat leuks doen dit weekend om je vakantie in te luiden?
Als je je echt erg herkent in de beschrijving, dan is er grote kans dat het kloptquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:36 schreef Duderella het volgende:
[..]
Net weer even gedaan. Het komt er toch echt uit hoor, en ik vul hem eerlijk in. En dat hippie-zijn klopt ook wel. Ik ben behoorlijk idealistisch. (Geen kinderen omdat de wereld overbevolkt is, vrijwilligers werk doen, deel van loon naar goede doelen etc. Dat vind ik allemaal heel belangrijk. Of bedoel je dat niet met hippie?). Maargoed, zo'n test zal toch ook niet feilloos zijn.
Your Type is
INFP
Introverted Intuitive Feeling Perceiving
44 62 38 11
Mogge allemaal, wij gaan zo ter Achterhoek.
Leukquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen naar Schdochter & Kleinzoon in Rijswijk, lekker bijkletsen en winkelen (koopzondag in de Boogaard waar ze graag met mij heen wil)
Rooiequote:Op zaterdag 24 april 2010 14:16 schreef MissHobje het volgende:
Zo net ff 1,5 uur in het zonnetje gezeten, en nu ben ik een kreeftje
Gezelliequote:Op zaterdag 24 april 2010 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Morgen naar Schdochter & Kleinzoon in Rijswijk, lekker bijkletsen en winkelen (koopzondag in de Boogaard waar ze graag met mij heen wil)
niiiice, gezelligquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Rucola sla, avocado, tomaatjes, geitenkaas, pijnboom pitjes, appeltje, dressing ( ik gooi dan meestal wat balsamico azijn en olijfolie en wat grof gemalen peper er zo overheenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rooie
Iemand trouwens een lekker idee voor een maaltijdsalade voor vanavond? Ik wil iets makkelijks en snels maar wel volledig zelf te bouwen ipv een kant-en-klareIngredienten moeten nog gehaald worden. Heb alleen tijgergarnalen in de vriezer liggen
Dit klinkt best okquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Rucola sla, avocado, tomaatjes, geitenkaas, pijnboom pitjes, appeltje, dressing ( ik gooi dan meestal wat balsamico azijn en olijfolie en wat grof gemalen peper er zo overheenof met rodewijn azijn, net wat voor smaakje azijn je lekker vind. tres simpel.
Zoiets?
Of je doe die garnalen lekker marineren in wat knoflook/olijfolie en gril die dan er bij
Dat klinkt best lekkerquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef golfer het volgende:
Ze hadden Hollandse aardbeien bij de supermarkt liggen, dus bakje gekocht.
Banaantje en limoensap erbij en in de blender nu een overheerlijke smoothie gemaakt.
jammer dat je het in een smoothie hebt gemengd, dat smaakt dan hetzelfde als bv Spaanse aardbeien. Hollandse aardbeien zijn het lekkerst puur of op brood (met suiker)quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef golfer het volgende:
Ze hadden Hollandse aardbeien bij de supermarkt liggen, dus bakje gekocht.
Banaantje en limoensap erbij en in de blender nu een overheerlijke smoothie gemaakt.
Echt goeie aardbeien eet je zonder suikerquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jammer dat je het in een smoothie hebt gemengd, dat smaakt dan hetzelfde als bv Spaanse aardbeien. Hollandse aardbeien zijn het lekkerst puur of op brood (met suiker)
De helft zit er maar in hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:17 schreef FutureFairytale het volgende:
jammer dat je het in een smoothie hebt gemengd, dat smaakt dan hetzelfde als bv Spaanse aardbeien. Hollandse aardbeien zijn het lekkerst puur of op brood (met suiker)
dan moeten ze wel heel zoet zijn. ik denk dat ik eraan gewend ben aardbeien met veel suiker te eten, ik vind ze niet meer lekker zonderquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echt goeie aardbeien eet je zonder suikerMet suiker 'overpower' je de smaak!
Eensch en dan het liefst op een beschuitje en een kopje thee ernaastquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eensch en dan het liefst op een beschuitje en een kopje thee ernaast![]()
Dat is de reden waarom ik beschuiten importeer naar Zweden. Met aardbeien. Of met roomboter en extra pure hagelslag..quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eensch en dan het liefst op een beschuitje en een kopje thee ernaast![]()
Zo klinkt het als jam!quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
mijn favo broodje is een vers wit zacht broodje met Hollandse aardbeien (geprakt) en veel basterdsuiker
dat klinkt heel goed!quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
lekker naar de stad geweest met de mr, ontbeten in de stad, veel gewinkeld(ja DE is afgevallen dus heeft nieuwe kleren en zo nodig, de mr had nieuwe kleren nodig.. en heb hele leuke tommy H. slippertjes gekocht), boodschappen gedaan en nu zitten we lekker op ons dakterras aan een witbiertje.
zalige dag! zonnetje erbij!
Je gaat goed vooruit volgens mijquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
lekker naar de stad geweest met de mr, ontbeten in de stad, veel gewinkeld(ja DE is afgevallen dus heeft nieuwe kleren en zo nodig, de mr had nieuwe kleren nodig.. en heb hele leuke tommy H. slippertjes gekocht), boodschappen gedaan en nu zitten we lekker op ons dakterras aan een witbiertje.
Goe gedaan meissiequote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
Heb je nog een witbiertje besteld, DE?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:40 schreef DarkElf het volgende:
echte lekkere aardbeien koop ik bij de boeren hier in de buurt. nog even geduld maar dan heb ik ook de zaligste hollandse aardbeienquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Leuk! Ga je lekker alleen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik wil eruit maar weet niet wat te doen.. ik denk dat ik maar naar de stad ga om een filmpje te pakken ofzo. ben ik er toch even uit.
*check*
ok, ik kies voor Green Zone (met Matt Damon, en niet om hem)
ja dat klopt. ik ga alleen, en in Alphen. woon jij ook dichtbij dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk! Ga je lekker alleen?
Mijn zus woont dichtbij jou (in Alphen) maar ik weet niet of je daar naar de film gaat.
Dat ziet er gezellig uit! De naam doet me denken aan Wicky de Vikingquote:
*wrijft langs neusquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat ziet er gezellig uit! De naam doet me denken aan Wicky de Viking
Ja. De onderste helft zeker?quote:
Ohja. Ik heb nog een héle leuke beterschapskaart. Maar je bent niet ziek meerquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:35 schreef DarkElf het volgende:
witbiertje besteld en half op, de rest aan de mr gevoerd
maar deze nu op ons terras heb ik wel op (bijna)
en wat een cuties zijn jullie toch met jullie lieve berichtjes, sowieso altijd al maar ook toen ik ziek (al die kaartjes ook!) maar nu ook weer tijdens het herstel
Dit ISFJ'tje heeft ook n chaos in dr hoofd meestal hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. De onderste helft zeker?
Mensen zoals Bluezz en ik, horen wij chaotisch in de bol te zijn? Als ISFJ zijnde? Of moet ik toch een echte oorzaak gaan zoeken voor de chaos in mijn hoofd?
Oh ik ben net terug uit werk, we hebben NORO-virus* op de afdeling. Ik ben moe en ik stinkMaar ik ga ff onder de douche door en dan wijnen/bieren met de leuke buren van Kaas!
Er is hier in de buurt (in Village du Fromage) een biologische plantjes-markt, erg leuk! In een oude kerk. Morgen zijn ze open van 10 tot 17, zijn er mensen die meer willen weten?
* Het befaamde braken en diarree-virus.
Gelukkig! Jij ook ISFJ? Zullen we een klupje oprichten?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Dit ISFJ'tje heeft ook n chaos in dr hoofd meestal hoor
niet?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig! Jij ook ISFJ? Zullen we een klupje oprichten?
Nee, zonder dollen. Hoe houd jij de chaos/jezelf onder controle?
quote:
Nou, eigenlijk goed. Ondanks dat ik veel negatieve feedback kreeg. Teamhoofd was in een menselijke bui en had het idee dat ik beter op een afdeling paste waar méér structuur is. Omdat ik structuur mis, ook tussen mijn oren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:37 schreef Braamyo het volgende:
Jah jah, daar was ik ook weeriedereen een fijne dag gehad? Ik wel
ZON !
@ Lein: Hoe ging je functionerings gesprek?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik beschuiten importeer naar Zweden. Met aardbeien. Of met roomboter en extra pure hagelslag..
Wat fijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk goed. Ondanks dat ik veel negatieve feedback kreeg. Teamhoofd was in een menselijke bui en had het idee dat ik beter op een afdeling paste waar méér structuur is. Omdat ik structuur mis, ook tussen mijn oren.
Have fun ":*quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik ga even wat wijntjes pakken en bij de buren aan de drank. Fijne avond
Veel plezier.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo. Ik ga even wat wijntjes pakken en bij de buren aan de drank. Fijne avond
WOW, mag ik een bordje aanschuiven?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik schuif net een rosbief de oven in en ga straks nog even groene asperges grillen.
Ok. Da's alvast iets. Hebben jullie ook nog afspraken gemaakt voor concrete acties? En heb je voldoende je eigen zegje kunnen doen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk goed. Ondanks dat ik veel negatieve feedback kreeg. Teamhoofd was in een menselijke bui en had het idee dat ik beter op een afdeling paste waar méér structuur is. Omdat ik structuur mis, ook tussen mijn oren.
Mad scientist ben je, en je staat erbijquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:24 schreef RobinOok het volgende:
Your Type is
ENTP (Inventor)
Extraverted Intuitive Thinking Perceiving
1 50 25 11
You are:
* slightly expressed extravert
* moderately expressed intuitive personality
* moderately expressed thinking personality
* slightly expressed perceiving personality
Die staat er nog niet bij he?
Ben uniek.
Of het werkt merk ik de volgende keer als ik met de trein gaquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:51 schreef Bluezz het volgende:
@ Steer, maar het werkt nu? Ik hoop dat wij de brief nog wel dit jaar krijgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |