Meesterlijk nummer!! Heerlijk zomers, prachtige melodiequote:
Deze werd dus bij Zany gedraaid. Tis wel geinig, maar heeft niet echt houdbaarheid. Zomerhitje gok ik zo.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over re-maken van commerciële nummers
Vind het wel grappig, maar verreweg van creatief dus. Dit is dus simpel een bass eronder en klaar.....
Dat dus. Echt zo'n simpel plaatje wat bij aanvang van het festivalseizoen even in elkaar geflanst wordt om makkelijk te scoren in de zomer...quote:
Ach, als je dit zo voor het eerst hoort moet je toch wel ff flink lachen hoorquote:Op maandag 26 april 2010 21:59 schreef mstx het volgende:
Dat dus. Echt zo'n simpel plaatje wat bij aanvang van het festivalseizoen even in elkaar geflanst wordt om makkelijk te scoren in de zomer...
Ja het klinkt natuurlijk wel leuk, en zit technisch goed in elkaar. Van iemand als The Pitcher hoef je ook niet anders te verwachten. Zo iemand kan alles goed laten klinken dus ik had wel iets meer van hem verwacht in plaats van zo'n simpele remix.quote:Op maandag 26 april 2010 22:02 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ach, als je dit zo voor het eerst hoort moet je toch wel ff flink lachen hoorVond het in ieder geval wel behoorlijk humor op Great Zany Show
Vooral al die koppies van die mensen die dachten...WTF IS DIT!?
Vind deze ook wel grappig, maar dan ook heel eventjes. Niet dat gehele nummer draaien en het als iets ludieks blijven houden.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind het wel grappig, maar verreweg van creatief dus. Dit is dus simpel een bass eronder en klaar.....
Take on my bootleg van Scopequote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef mstx het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar deze remix/remake:
vind ik nog steeds wel vet, vooral in combinatie met dat filmpje.
Inderdaad respect voor deze reactie. Hij neemt een groot risico door hier zo op te reageren en dat waardeer ik wel.quote:Onofficiele Reactie van Q op dat discussiestuk op MIC:
http://www.musicincontrol(...)tator/#comment-40066
Wel respect voor een reactie vanuit de organisatie, al wordt er niet echt ingegaan op de gevoelige kwesties die aan de kaak werden gesteld.
quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Take On My Bootlegquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef mstx het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar deze remix/remake:
vind ik nog steeds wel vet, vooral in combinatie met dat filmpje.
Die blijft zo belachelijk vet he! Is daar eigenlijk een WEB-release van gekomen? Want ik heb hem toendertijd in een bizar slechte kwaliteit gehad.quote:
Graag gedaan hoor, was me op stage ff aan het vervelen dus denk zal eens kijken of ik iets kan verzinnenquote:Op maandag 26 april 2010 21:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb nog even gekeken, maar de zinnen zijn net te lang. Hierdoor worden de letters kleiner en de leesbaarheid minder. Dus ik moet deze suggestie helaas aan me voorbij laten gaan. Maar iig bedankt voor het meedenken
Tja, weet niet of het ook als release bedoeld is, dat zou idd minder zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar. Als de TT het toelaat, misschien toch stiekem een kijkje nemen (hoewel ik altijd weinig zin heb om een plekje te zoeken op de Main)...quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:47 schreef Grrommit het volgende:
Over Happy hardstyle gesproken![]()
Ik vind ´m nog lekker ook, maar dan wel als happy hardcore plaat.
En interviewtje met hhz. Ben benieuwd wat die experimentele dingen op defqon zijn...
Jaaa. maar met je lul in je hand mixxen ipv met 2 handen is wel heavy shit natuurlijk en highly experimental..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:29 schreef mstx het volgende:
DJ's die zeggen dat ze "experimentele dingen" gaan doen.Hoevaak heb ik dat nou wel niet gehoord? En elke keer hoor ik geen verschil met een normale set.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |