abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80753961
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over re-maken van commerciële nummers

Vind het wel grappig, maar verreweg van creatief dus. Dit is dus simpel een bass eronder en klaar.....
pi_80754135
Ik moest lachen om twist en shout maar het was meer dan .
Syren gister uitgekomen en die heb echt een bikkelhard intro! wat heb ik zin die in te mixen.
pi_80755202
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef mstx het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar deze remix/remake:

vind ik nog steeds wel vet, vooral in combinatie met dat filmpje.
Take On My Bootleg
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_80755504
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 08:47 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Take On My Bootleg
Die blijft zo belachelijk vet he! Is daar eigenlijk een WEB-release van gekomen? Want ik heb hem toendertijd in een bizar slechte kwaliteit gehad.
Mixes onder de naam Khadber
  dinsdag 27 april 2010 @ 09:17:01 #170
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_80755863
quote:
Op maandag 26 april 2010 21:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Heb nog even gekeken, maar de zinnen zijn net te lang. Hierdoor worden de letters kleiner en de leesbaarheid minder. Dus ik moet deze suggestie helaas aan me voorbij laten gaan. Maar iig bedankt voor het meedenken
Graag gedaan hoor, was me op stage ff aan het vervelen dus denk zal eens kijken of ik iets kan verzinnen
quote:

Vind het wel grappig, maar verreweg van creatief dus. Dit is dus simpel een bass eronder en klaar.....
Tja, weet niet of het ook als release bedoeld is, dat zou idd minder zijn.
Maar voor 1x als geintje op feest te draaien vind ik wel humor. Net zoals ze er op Defqon die Baywatch tunes etc zo af en toe tussen door gooien. Altijd leuk om dan de reacties te zien en enigzins ook wel sfeerverhogend heb ik altijd het idee. Maar het is idd niet zo dat je dat nummer nu op elk feest moet gaan draaien.

Shadowlands afgelast las ik. Mja kan niet zeggen dat ik er echt van baal, waren immers toch maar vrijkaarten en er zijn genoeg andere feesten in Eindhoven met Koninginnenacht. Ben nu ook aan het nadenken over 10 years of Q-dance. Krijg niet al te veel reacties uit me omgeving van mensen die mee willen. Moet toch maar eens wat verzinnen om ze mee te krijgen.
pi_80756654
Over Happy hardstyle gesproken

Ik vind ´m nog lekker ook, maar dan wel als happy hardcore plaat.

En interviewtje met hhz. Ben benieuwd wat die experimentele dingen op defqon zijn...
pi_80757816
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 09:47 schreef Grrommit het volgende:
Over Happy hardstyle gesproken

Ik vind ´m nog lekker ook, maar dan wel als happy hardcore plaat.

En interviewtje met hhz. Ben benieuwd wat die experimentele dingen op defqon zijn...

Ben ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar. Als de TT het toelaat, misschien toch stiekem een kijkje nemen (hoewel ik altijd weinig zin heb om een plekje te zoeken op de Main)...

Avio podcast is weer lekker . Beetje jammer dat hij expliciet moet vermelden dat er weinig nieuwe nummers en/of edits in zitten. Zo lijkt net net alsof hij het alleen maar van zijn producer skills moet hebben. Naar mijn mening mag hij wel vaker oudere nummers gebruiken en lekker rap/strak aan elkaar mixen. Bewijs dat je ook echt een DJ kunt zijn, en niet een producer die toevallig wat plaatjes achter elkaar kan leggen..
Partyagenda;
Outdated....
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:29:47 #174
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80757918
DJ's die zeggen dat ze "experimentele dingen" gaan doen. Hoevaak heb ik dat nou wel niet gehoord? En elke keer hoor ik geen verschil met een normale set.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:31:03 #175
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80757953
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:29 schreef mstx het volgende:
DJ's die zeggen dat ze "experimentele dingen" gaan doen. Hoevaak heb ik dat nou wel niet gehoord? En elke keer hoor ik geen verschil met een normale set.
Jaaa. maar met je lul in je hand mixxen ipv met 2 handen is wel heavy shit natuurlijk en highly experimental..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:35:50 #176
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_80758095
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:31 schreef Koepert het volgende:

[..]

Jaaa. maar met je lul in je hand mixxen ipv met 2 handen is wel heavy shit natuurlijk en highly experimental..
Als hij dat nou ook echt doet verdient hij wel kudos.
Maar waarschijnlijk kan hij gewoon beide handen gebruiken omdat Gostosa onder de DJ tafel zit.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_80758288
quote:

Ik krijg hier wel een glimlach van op mijn gezicht. Hoorde em voor het eerst op The Great Zany show meteen een hoop mensen twisten en rock 'n rollen wel een grappig gezicht.

Maar goed af toe dit soort platen vind ik wel leuk! Kennen jullie die Tetris remake van Danielle Mondello. Die heeft ie maar zelden gedraaid maar dat was ook zo;n grappige plaat.
  dinsdag 27 april 2010 @ 10:44:06 #178
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80758407
U bedoelt deze?

Wel geinig, maar blij dat dit soort dingen sporadisch voorkomen..
pi_80758825
Wel geinige dingen ja, maar het moeten eigenlijk DJ-tools blijven voor een enkele keer op een groot feest ofzo. De eerste keer dat je hem hoort op een feest en je bent naar de klote op wat voor manier dan ook denk je he wel grappig maar als je hem dan vaker hoort en hij wordt zelfs uitgebracht blijken 't gewoon kutnummers te zijn.
  dinsdag 27 april 2010 @ 11:01:57 #180
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_80758995
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 10:56 schreef Grrommit het volgende:
Wel geinige dingen ja, maar het moeten eigenlijk DJ-tools blijven voor een enkele keer op een groot feest ofzo. De eerste keer dat je hem hoort op een feest en je bent naar de klote op wat voor manier dan ook denk je he wel grappig maar als je hem dan vaker hoort en hij wordt zelfs uitgebracht blijken 't gewoon kutnummers te zijn.
Idd... de herkenbaarheid van het (in dit geval tetris)deuntje zorgt voor n opleving, maar omdat de tracks vaak als gimmick gemaakt zijn, is het niveau van de rest van de plaat vaak bedenkelijk, dus hou t bij DJ-tools; gooi de 'tune' er soms doorheen, maar laat t daarbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')