quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Over re-maken van commerciële nummers
Vind het wel grappig, maar verreweg van creatief dus. Dit is dus simpel een bass eronder en klaar.....
Take On My Bootlegquote:Op maandag 26 april 2010 22:40 schreef mstx het volgende:
Ik ben waarschijnlijk de enige, maar deze remix/remake:
vind ik nog steeds wel vet, vooral in combinatie met dat filmpje.
Die blijft zo belachelijk vet he! Is daar eigenlijk een WEB-release van gekomen? Want ik heb hem toendertijd in een bizar slechte kwaliteit gehad.quote:
Graag gedaan hoor, was me op stage ff aan het vervelen dus denk zal eens kijken of ik iets kan verzinnenquote:Op maandag 26 april 2010 21:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb nog even gekeken, maar de zinnen zijn net te lang. Hierdoor worden de letters kleiner en de leesbaarheid minder. Dus ik moet deze suggestie helaas aan me voorbij laten gaan. Maar iig bedankt voor het meedenken
Tja, weet niet of het ook als release bedoeld is, dat zou idd minder zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vind het wel grappig, maar verreweg van creatief dus. Dit is dus simpel een bass eronder en klaar.....
Ben ik eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar. Als de TT het toelaat, misschien toch stiekem een kijkje nemen (hoewel ik altijd weinig zin heb om een plekje te zoeken op de Main)...quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:47 schreef Grrommit het volgende:
Over Happy hardstyle gesproken![]()
Ik vind ´m nog lekker ook, maar dan wel als happy hardcore plaat.
En interviewtje met hhz. Ben benieuwd wat die experimentele dingen op defqon zijn...
Jaaa. maar met je lul in je hand mixxen ipv met 2 handen is wel heavy shit natuurlijk en highly experimental..quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:29 schreef mstx het volgende:
DJ's die zeggen dat ze "experimentele dingen" gaan doen.Hoevaak heb ik dat nou wel niet gehoord? En elke keer hoor ik geen verschil met een normale set.
Als hij dat nou ook echt doet verdient hij wel kudos.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:31 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jaaa. maar met je lul in je hand mixxen ipv met 2 handen is wel heavy shit natuurlijk en highly experimental..
Ik krijg hier wel een glimlach van op mijn gezicht. Hoorde em voor het eerst op The Great Zany show meteen een hoop mensen twisten en rock 'n rollen wel een grappig gezicht.quote:Op maandag 26 april 2010 21:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Idd... de herkenbaarheid van het (in dit geval tetris)deuntje zorgt voor n opleving, maar omdat de tracks vaak als gimmick gemaakt zijn, is het niveau van de rest van de plaat vaak bedenkelijk, dus hou t bij DJ-tools; gooi de 'tune' er soms doorheen, maar laat t daarbij.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:56 schreef Grrommit het volgende:
Wel geinige dingen ja, maar het moeten eigenlijk DJ-tools blijven voor een enkele keer op een groot feest ofzo. De eerste keer dat je hem hoort op een feest en je bent naar de klote op wat voor manier dan ook denk je he wel grappig maar als je hem dan vaker hoort en hij wordt zelfs uitgebracht blijken 't gewoon kutnummers te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |