Hij was geen studentchauffeur gelukkigquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:59 schreef Dalliance het volgende:
Hardrijder raakt Bugatti Veyron kwijt
Als 20-jarige de Bugatti van je vader meenemen en dan aan de kant gezet worden met 160 waar je 80 mag
Ik ben ook klaar voor deze maand en eindig op 112 uur.quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:19 schreef Hojdhopper het volgende:
Mis ik iets? Photoshoppen, tijden in excel noteren?
Ik ben klaar voor deze maand, dalijk maar de formulieren verzamelen en in een envelop stoppen. Zal wel een dikkertje worden, was de 16e de eerste helft vergeten op te sturen.
Ik deed dat wel, maar dan kopietjes maken maar op een gegeven moment krijg je een papierstapel waar je niet goed van wordt. Nu maak ik alleen nog kopietjes van mijn ritbonnen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:20 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben ook klaar voor deze maand en eindig op 112 uur.
Het noteren van je gegevens / inscannen van bonnen / bonnen invullen via photoshop is gewoon als backup voor jezelf. Stel je voor dat er iets met je envelop gebeurd. Beetje naïef als je daar geen rekening mee houdt.
sterkte de rest van deze dag danquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Obama het volgende:
kut zit vast op station barneveld, kabelbreuk richting amersfoort.
Sowieso geen gelukkige dag, ruim 15 te laat bij het afhalen, terwijl ik 20 minuten voor tijd al bij de bushalte stond, ik heb me de pleures moeten lopen.
Stuk over ing staat bij elke ing rit. Ongeacht de bestemming.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:52 schreef jostie1990 het volgende:
Gisteren een v.o.g. aangevraagd, nu al telefoon gehad dat ik morgen mijn eerste 2 ritten mag doen (y)
ford c-max en een renault kangoo
bij de klantinfo staat een stuk over ing carlease breda, maar ik moet van Assen naar Deventer rijden..
iemand een idee waarom dat stuk eronder zou kunnen staan ?
en die andere rit is van Nijmegen naar Kolham (groningen) over kolham heb ik hier nog niets gelezen. Moet ik nog ergens speciaal op letten daar ?
bedankt weer![]()
Goed voorbereidquote:Op woensdag 28 april 2010 12:16 schreef Obama het volgende:
kut zit vast op station barneveld, kabelbreuk richting amersfoort.
Sowieso geen gelukkige dag, ruim 15 te laat bij het afhalen, terwijl ik 20 minuten voor tijd al bij de bushalte stond, ik heb me de pleures moeten lopen.
laat je dan ook niets weten ?? en gebeurt het jullie vaak dat je te strak ingepland wordt ?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Mwoah, de tijden waarop je een auto op zou moeten halen hoef je niet heel serieus te nemen. Als je maar op tijd bent met afleveren. Bij staat er vaak: om 9 uur ophalen, om 11 uur afleveren bij een ritje dat 45 minuten duurt. Vaak kom ik dan rond half 10 aan ( m'n bedje is zo lekker 's ochtends), nooit problematisch hoor. Vanzelfsprekend haal ik 11 uur makkelijk.
Mijn ritten zijn nooit strak ingepland. Soms is het wel zo dat ik bijvoorbeeld als enige mogelijkheid een bus heb die eens in het uur rijdt en van de trein naar die bus een zeer krappe overstap heb. Als ik die bus dan mis (wat mij meermaals is overkomenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
laat je dan ook niets weten ?? en gebeurt het jullie vaak dat je te strak ingepland wordt ?
ik heb voor morgen te weinig tijd tussen de ritten (volgens routenet en 9292ov.nl) moet ik dan nu al bellen of morgen gewoon ff laten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |