quote:Op zondag 25 april 2010 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
Maria! Er worden batterijen voor de camera gehaald as we speak, ik mail je straks!
Man, wat een warmte vandaagIk zweette me kapot met rennen.
Kun je daar geen student mee aan het werk zetten, als bijbaan? Is een investering, maar je koopt er tijd mee die jij veel nuttiger kunt besteden.quote:Op zondag 25 april 2010 14:08 schreef AKnynke het volgende:
ik kom er net achter dat de data voor m'n scriptie helemaal in de war is, en zie geen manier om het uit de knoop te krijgen. Dat betekend dat ik alles moet recoden, op 3 weken van de deadline. Big shit. Dat wordt dagen maken van meer dan 12 uur...
Hellen Keller, of haal ik klok en klepel door elkaar?quote:Op zondag 25 april 2010 14:57 schreef Viking84 het volgende:
En dan krijgen we allemaal interessante gesprekken: bijv. kun je überhaupt een taal leren als je altijd doof en blind bent geweest? En kun je dan de begrippen voor abstracte, niet-tastbare concepten leren? Dit nav een dove, blinde en verlamde jongen die bij DWDD was vorige week en waarmee gecommuniceerd werd via de wangen. Hij wilde Spaans leren en meester in de rechten worden.en
tegelijk.
Weet iemand hier toevallig een antwoord op? Anders ga ik elders een topic openen.
Och ja, natuurlijk!quote:Op zondag 25 april 2010 19:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Hellen Keller, of haal ik klok en klepel dor elkaar?
Dat soort mannen mogen ze wat mij betreft gewoon castreren.quote:Op zondag 25 april 2010 17:20 schreef P.F het volgende:
Ik werd net voor hoer uitgemaakt door een manIk stond bij een automaat, hij liep achter mij langs en sisste mij het toe.. en hij bleef kijken of ik het wel gehoord had
*in shok is*
nerd!quote:Op zondag 25 april 2010 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
ja hoi, dit is een berichtje vanaf mijn mobiel, zo cool dit, gewoon via draadloos
Hahaha! goed hoor Uniekje!quote:Op zondag 25 april 2010 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
ja hoi, dit is een berichtje vanaf mijn mobiel, zo cool dit, gewoon via draadloos
Pomme duchesse!quote:Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef Phaidra het volgende:
D: entrecote, snijbonen en pomme dauphine?? (gefrituurde bolletjes aardappelpuree, hoe heet dat ook weer?)
quote:Op zondag 25 april 2010 18:07 schreef kwakz0r het volgende:
whahahahaha ik zap net even naar t voetballenSPOILER: voetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wie had de doelpunten weer gemist
Vrouwenik moest per se aan tafel eten ipv bij de tv
Lekkere makelaar ook trouwens bij Merelwat een figuren zijn dat ook vaak zeg.
[ Bericht 19% gewijzigd door neen op 25-04-2010 20:46:24 ]het lijkt niet wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |