haha ik las wiebertjes en ik snapte het nietquote:Op zondag 25 april 2010 16:12 schreef _Calimero_ het volgende:
Aan het eind 2 wibiertjes op en die hakken er wel in nu
quote:Op zondag 25 april 2010 16:12 schreef _Calimero_ het volgende:![]()
Heeeeerlijk gefietst 85 km, maar die snelle 65 van gister zaten er nog wel in. 3 van de 4 klimmetjes was ik de laatstebij een klimmetje zei de jongen die mee was: Oh, A. (meisje) vertelde net dat jij normaal de snelste was op klimmetjes" Dus toen heb ik alles op alles gezet en kwam ik op mijn tandvlees een fietslengte eerder over de streep
![]()
Aan het eind 2 wibiertjes op en die hakken er wel in nu
Ik ookquote:Op zondag 25 april 2010 16:15 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
haha ik las wiebertjes en ik snapte het niet
Ik 3 op het terrasquote:Op zondag 25 april 2010 16:24 schreef _Calimero_ het volgende:
Kijk daar heb je het dus al. wiTbiertjes bedoelde ik
Heeeeerlijk he op terras nuquote:Op zondag 25 april 2010 16:37 schreef neen het volgende:
[..]
Ik 3 op het terrasen 2km met iemand achterop gefietst en gelopen op zoek naar een plekje.
Dude!quote:Op zondag 25 april 2010 17:20 schreef P.F het volgende:
Ik werd net voor hoer uitgemaakt door een manIk stond bij een automaat, hij liep achter mij langs en sisste mij het toe.. en hij bleef kijken of ik het wel gehoord had
*in shok is*
Fijn jaquote:
* Viking84 geeft MoBlo mond op mond beademingquote:Op zondag 25 april 2010 17:38 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik ben nog steeds dood!!!!
doei!![]()
omnomnomnom!quote:Op zondag 25 april 2010 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 geeft MoBlo mond op mond beademing.
Je hebt nu een goed excuus om er weer eentje te nemenquote:Op zondag 25 april 2010 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik weet helemaal niet eens wat de Batavierenrace is!![]()
En ik heb geen foto van het cavia-ijs! Maar ik zal aan jullie denken mocht ik er later weer eens één nemen
Blij? Heel blij! Ze zijn lekker en ontzettend mooiquote:Op zondag 25 april 2010 15:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, was leuk! Ze was gelukkig blij met de cakejes en het jurkje van sdb stond d'r echt gewèldig!.
Muwhaahaha!!quote:Op zondag 25 april 2010 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt nu een goed excuus om er weer eentje te nemen.
SPOILER: voetbalspoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |