Wat jammer! En wat goed van je, dat je dan toch niet gaat vragen waarom je niets meer hoort. Zou ik wel gedaan hebben, denk ik, gewoon om het fatsoenlijk te kunnen afsluiten. Ik vind het persoonlijk niet zo netjes om gewoon niets meer te laten horen, maar volgens mij moet je daarvoor ook een bepaald stadium in de 'relatie' bereikt hebben. Op een bepaald moment kun je het niet meer afkappen door gewoon niets meer te laten horen, op een ander moment kun je het niet meer met een sms'je afkappen maar moet je het face to face doen, maar het lijkt wel alsof mensen daar verschillende regels voor hebben.quote:Op zondag 25 april 2010 21:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Die is van de ene op de andere dag opgehouden met mailen en smsen. Wat ik ook wel begrijp, want het had eigenlijk ook geen nut, dus ik heb zelf ook niet meer gevraagd "hé waarom hoor ik niks meer?". Maar ik vind het wel heel jammer, voelt een beetje als een gemiste kans, er blijft zo'n "wat als..."-gevoel over. Ach, er komt vast wel weer een keer een volgende voorbij.
Dankjewel en * DUIM DUIM DUIM*quote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Succes met de studieperikelen, Chico en Maria!
Ik sms best veel. Heel veel van die dingetjes waarvoor bellen eigenlijk onzin is ("Ben je al in de UB?" "Ik wacht op je bij de brug") maar ook vaak gewoon voor de gezelligheid met m'n vriendinnetje. Maar niet in gezelschap.
Ik heb net op de drie huisjes van deze week gereageerd, duimen jullie voor me?. Morgen na 12 uur weet ik hoe hoog ik ben geëindigd!
En daarmee heb je je karma ook meteen in orde! Naisss!quote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt allemaal, nu moet het goed komen toch?. Ik duim op mijn beurt voor de moeder van Phaidra.
.
Als die horrordokter last heeft van karma, zal 'ie eerder op bed liggen met syfilis dan met een griepje.quote:Op zondag 25 april 2010 22:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En daarmee heb je je karma ook meteen in orde! Naisss!
Tevens duim ik daarvoor natuurlijk ook mee*duimen en tenen in de aanslag*
Voor Sjaap duim ik dat mr Seksistische Horrordokter meevalt komende week, of een griepje heeft en in bed ligt met kippensoep (kippensoep inzake mijn eigen karma).
En een aai voor Rituals!![]()
Mwehehe!quote:Op zondag 25 april 2010 23:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Als die horrordokter last heeft van karma, zal 'ie eerder op bed liggen met syfilis dan met een griepje.
quote:Op zondag 25 april 2010 19:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat soort mannen mogen ze wat mij betreft gewoon castreren.
Heeft een seconde door m'n hoofd gespeeld, maar het moet gewoon nu gebeuren. Dus helaas. Morgenochtend slaap ik een beetje uit, en daarna ga ik heel hard aan de gang. Heel hard!quote:Op zondag 25 april 2010 19:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je daar geen student mee aan het werk zetten, als bijbaan? Is een investering, maar je koopt er tijd mee die jij veel nuttiger kunt besteden.
is een hardloopwedstrijd voor studenten van nijmegen naar enschede. In etappe's. Estafette is het woord. Dus, dat duurt lang. Is een erg groot evenement, en heel erg leuk!quote:Op zondag 25 april 2010 23:38 schreef P.F het volgende:
Batavieren race, is dat met boten? Waarom moet je dan 40 uur wakker blijven!
Ja dat zijn de momenten dat ik baal dat ik geen internet op mn mobiel heb. Van de week weer bijna verdwaald in Amsterdam, en dan gewoon echt niet weten welke kant je op moetquote:Op zondag 25 april 2010 23:55 schreef P.F het volgende:
Ik heb een telefoon met internet want ik ben een ramp met de weg etc, dan kijk ik op google maps waar ik loop/waar iets is/hoe ik er het beste kan komen met de bus etc.
Als iets 20 minuten zou duren zou ik er zonder telefoon per ongeluk 2 uur over kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |