abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80706360
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Pomme duchesse!
Oh ja, dat was t!!

Hardlopen was nogal makkelijk... Wegens blessure moet ik langzaam opbouwen, terwijl mijn conditie wel redelijk is. Nu moest ik 7x 1 min. rennen, met 1 min. wandelen ertussen. Ik had echt zin om veel langer te lopen, maar heel verstandig heb ik die neiging weerstaan. Hopelijk gaat het wat opleveren!

En vanmiddag heb ik ook nog 45 min. gewandeld met lief. Heerlijk!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_80706426
en knufs voor Maria en Chico!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 25 april 2010 @ 20:48:25 #228
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80706487
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef Merel het volgende:
Ik kan ook echt niet zonder m'n telefoon. Zit constant te sms'en en te internetten. Eigenlijk niet zo sociaal in gezelschap, maarja..
Kan jij me dan eens uitleggen waarom mensen dat doen? Ik snap het werkelijk niet, dat sms-en. Alsof je dan liever ergens anders bent dan met de mensen die toevallig bij je in dezelfde ruimte zijn.
Vroeger had ik ooit eens een vriendje dat zelfs in bed smste. Die heb ik dan ook snel mijn bed uitgeknikkerd. Aso.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 25 april 2010 @ 20:49:32 #229
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80706530
Ik heb trouwens twee internettelefoons. Een voor in Duitsland en een voor in Nederland Thuis gebruik ik altijd gewoon mijn laptop en aan sms-en doe ik niet (zie berichtje hierboven)
pi_80706759
Hoi!
Ook een knuffel voor maria en coor chicolate van mij het is een beetje een baaldag vandaag, lijkt het wel!

Lijstje:
O: witte boterham met 2x ham, en omelet van 2 eieren
L: tomatensoep, sperciebonen en boterham met kaas
T: stukje chocolade, wat stukjes verse kokos
S: 4 km hardlopen
D: dat komt zo pas, waarschijnlijk iets makkelijks, zonder vlees met groenten
pi_80706908
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kan jij me dan eens uitleggen waarom mensen dat doen? Ik snap het werkelijk niet, dat sms-en. Alsof je dan liever ergens anders bent dan met de mensen die toevallig bij je in dezelfde ruimte zijn.
Vroeger had ik ooit eens een vriendje dat zelfs in bed smste. Die heb ik dan ook snel mijn bed uitgeknikkerd. Aso.
Ik sms altijd als ik alleen ben. Of als ik echt iets belangrijks moet doorgeven/vragen.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 25 april 2010 @ 20:59:32 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80706941
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef Chicolate het volgende:
Bwuh morgen een tentamen van een vak dat dit jaar voor het eerst gegeven wordt. Weet totaal niet wat ik kan verwachten, en dus ook niet hoe ik het moet leren. Dus heb ik straks niet goed geleerd, terwijl ze mij speciaal een kans geven om het tentamen te maken op een andere tijd dus ik voel me nu al schuldig . En mn lijf doet raar, het is gestresst ofzo (trillen, onrust, gebrek aan concentratie, hele tijd gapen zonder moe te zijn etc).

@Maria: ahw . Moet het paper vanavond af of kan je een avondje vrij nemen om te ontspannen/gamen? En dan morgen fris ende fruitig er tegenaan?
Noes! Succes met leren We zitten dus eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje - moeten leren maar ook niet lekker zijn Beterschaap ook!

En het moet van mij vanavond af, morgen 9.00 's ochtends is namelijk de deadline en daarna moet ik meteen aan het volgende beginnen En helaas ben ik in de avond actiever dan in de ochtend, dus voornemen het morgenochtend af te maken lijkt me een slecht plan Maar ik heb al ongeveer 2000 woorden geschreven vandaag, nog zo'n 1000-1500 te gaan en dan is het af
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 25 april 2010 @ 21:00:44 #233
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_80707004
Volgens mij ben ik ook te oud voor smsjes Neem ze ook nooit zo serieus. Iets belangrijks gaat bij mij altijd per telefoon of per brief of eventueel,als het echt niet anders kan,per mail. Maar zelfs mail gebruik ik liever niet. Ik heb iets van 10 mailadressen ofzo en overal verdwijnen de echt interessante mailtjes onder de spam
  zondag 25 april 2010 @ 21:01:36 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80707045
Ik heb geen internettelefoon. Omdat ik er geen geld voor (over) heb en omdat ik dan echt obsessief ga zitten internetten. Nu heb ik rust in mijn hoofd als er geen computer in de buurt is, dan niet meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_80707265
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Noes! Succes met leren We zitten dus eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje - moeten leren maar ook niet lekker zijn Beterschaap ook!
Mja lijkt het op ja . Het trillerige is bij mij gelukkig een beetje weggezakt, ga zo maar eens het boek lezen en morgenochtend alles nog een keer doornemen. Wat rottig van je paper . Maar wat moet je er veel schrijven kort na elkaar! Is dat altijd zo?

Ik gebruik sms'en vooral om door te geven waar ik ben ('trein gemist, kan jij doorgeven aan docent dat ik nog wel kom?' 'Ik ben klaar en ga naar trein, moet ik op je wachten zodat we samen kunnen?' 'Ik ben dr, ben jij er ook al bijna?'). 'Gezellig' sms'en is niet echt iets voor mij. Bellen vind ik ook rot want eng en ik sms meestal met mensen die op dat moment college hebben . Het is wel handig, ik heb niet overal internet en snel mail controleren voor afspraken kan niet altijd.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 25 april 2010 @ 21:06:53 #236
236335 neen
schone schijn
pi_80707298
Als ik met anderen ben sms ik wel eens omdat er nog meer mensen moeten komen en wedstrijdupdates voor mensen die het missen en in de kroeg is het handig omdat je daar niet fatsoenlijk kunt bellen

Bellen is eigenlijk wel fijner maar sms'en doe ik meestal omdat ik denk dat anderen op dat moment niet in staat zijn om op te nemen
het lijkt niet wat het is
  zondag 25 april 2010 @ 21:13:10 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80707578
Ik sms ook vooral naar Mark als ik niet weet vanaf welk perron m'n trein vertrekt .
Dan smst ie terug met: "Koop zelf een iPhone!" .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 april 2010 @ 21:14:25 #238
236335 neen
schone schijn
pi_80707638
iPhone als ik een mailtje verstuur vanaf dat ding staat er automatisch onder: "Deze mail is verstuurd vanaf een iPhone" dat haal ik dan weg, wat is dat voor onzin
het lijkt niet wat het is
  zondag 25 april 2010 @ 21:20:03 #239
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80707916
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja lijkt het op ja . Het trillerige is bij mij gelukkig een beetje weggezakt, ga zo maar eens het boek lezen en morgenochtend alles nog een keer doornemen. Wat rottig van je paper . Maar wat moet je er veel schrijven kort na elkaar! Is dat altijd zo?

Hoera voor minder trillen!

Eh het is helaas grotendeels mijn eigen schuld Ik ben een echte last-minute werker. Het daadwerkelijke schrijven werkt bij mij vaak pas 1 of 2 dagen van tevoren Dit blok had ik drie eindpapers, 1 op 12 april, 1 voor 26 april en 1 voor 28 april. Helaas moest ik na die van de 12e een subject change voor die van de 26e (volgt u het nog? ) Nouja gelukkig heb ik het leeswerk enzo allemaal rond, het is alleen het schrijven.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 25 april 2010 @ 21:29:59 #240
331 Merel
Be here now.
pi_80708378
quote:

[..]

Dat is dan vaak ook gewoon zo
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80708390
Succes met de studieperikelen, Chico en Maria!

Ik sms best veel. Heel veel van die dingetjes waarvoor bellen eigenlijk onzin is ("Ben je al in de UB?" "Ik wacht op je bij de brug") maar ook vaak gewoon voor de gezelligheid met m'n vriendinnetje. Maar niet in gezelschap.

Ik heb net op de drie huisjes van deze week gereageerd, duimen jullie voor me? . Morgen na 12 uur weet ik hoe hoog ik ben geëindigd!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 25 april 2010 @ 21:32:25 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80708506
* Viking84 duimt voor DaD.

Ik sms eigenlijk niet / nauwelijks in gezelschap. Vind dat ook hoogst onbeleefd, als mensen uitgebreid gaan zitten internetten op een feestje.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 april 2010 @ 21:33:09 #243
331 Merel
Be here now.
pi_80708543
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef neen het volgende:
iPhone als ik een mailtje verstuur vanaf dat ding staat er automatisch onder: "Deze mail is verstuurd vanaf een iPhone" dat haal ik dan weg, wat is dat voor onzin
Dat kun je in je instellingen eruit slopen. En het staat er niet om stoer te doen met je iPhone, maar eerder als verklaring waarom mailtjes misschien wat kortaf zijn, omdat je op zo'n rottig klein touchscreending zit te typen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 25 april 2010 @ 21:33:41 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80708567
Oh, bizar net! .

Ik dacht net aan het nummer Bittersweet Symphony van The Verve. Vervolgens ging ik op bed liggen en gaat het bij Jong over dat nummer .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 april 2010 @ 21:35:29 #245
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80708652
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Oh, bizar net! .

Ik dacht net aan het nummer Bittersweet Symphony van The Verve. Vervolgens ging ik op bed liggen en gaat het bij Jong over dat nummer .
had je niet de aankondiging van de uitzending al gezien vandaag? daar was t nummer ook in te horen...
Kwak
  zondag 25 april 2010 @ 21:36:25 #246
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80708697
quote:

[..]

ik gebruikt vooral praktisch "hoe laat nemen we de trein?" "hej, kom je ook naar de kroeg" "oh, je moet de bushalte in de breestraat hebben" - dingen die per email niet gaan, en waarvoor bellen overdreven voelt, of niet kan ivm storen.

en soms als ik me ergens heel heel heel erg verveel...
Kwak
  zondag 25 april 2010 @ 21:36:36 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80708703
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

had je niet de aankondiging van de uitzending al gezien vandaag? daar was t nummer ook in te horen...
Nee. En ik heb mijn CI thuis niet op, dus ik kan het sowieso niet gehoord hebben . Gewoon een gevalletje van bizar toeval, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 april 2010 @ 21:37:17 #248
331 Merel
Be here now.
pi_80708742
Ik sms en internet trouwens heus niet constant. Vooral als ik onderweg ben, en dat is nogal veel. Of als ik alleen thuis ben. Of gewoon als er een leuk manspersoon is waarmee contact onderhouden moet worden, dan moet dat soms wel even tussendoor ja
  zondag 25 april 2010 @ 21:39:20 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80708839
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:37 schreef Merel het volgende:
Ik sms en internet trouwens heus niet constant. Vooral als ik onderweg ben, en dat is nogal veel. Of als ik alleen thuis ben. Of gewoon als er een leuk manspersoon is waarmee contact onderhouden moet worden, dan moet dat soms wel even tussendoor ja
Over leuke manspersonen gesproken: hoe gaat het eigenlijk met de Engelsman?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 april 2010 @ 21:42:30 #250
331 Merel
Be here now.
pi_80708982
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef Viking84 het volgende:

Over leuke manspersonen gesproken: hoe gaat het eigenlijk met de Engelsman?
Die is van de ene op de andere dag opgehouden met mailen en smsen. Wat ik ook wel begrijp, want het had eigenlijk ook geen nut, dus ik heb zelf ook niet meer gevraagd "hé waarom hoor ik niks meer?". Maar ik vind het wel heel jammer, voelt een beetje als een gemiste kans, er blijft zo'n "wat als..."-gevoel over. Ach, er komt vast wel weer een keer een volgende voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')