Oh ja, dat was t!!quote:
Kan jij me dan eens uitleggen waarom mensen dat doen? Ik snap het werkelijk niet, dat sms-en. Alsof je dan liever ergens anders bent dan met de mensen die toevallig bij je in dezelfde ruimte zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 20:25 schreef Merel het volgende:
Ik kan ook echt niet zonder m'n telefoon. Zit constant te sms'en en te internetten. Eigenlijk niet zo sociaal in gezelschap, maarja..
Ik sms altijd als ik alleen ben. Of als ik echt iets belangrijks moet doorgeven/vragen.quote:Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan jij me dan eens uitleggen waarom mensen dat doen? Ik snap het werkelijk niet, dat sms-en. Alsof je dan liever ergens anders bent dan met de mensen die toevallig bij je in dezelfde ruimte zijn.
Vroeger had ik ooit eens een vriendje dat zelfs in bed smste. Die heb ik dan ook snel mijn bed uitgeknikkerd. Aso.
Noes! Succes met lerenquote:Op zondag 25 april 2010 20:41 schreef Chicolate het volgende:
Bwuh morgen een tentamen van een vak dat dit jaar voor het eerst gegeven wordt. Weet totaal niet wat ik kan verwachten, en dus ook niet hoe ik het moet leren. Dus heb ik straks niet goed geleerd, terwijl ze mij speciaal een kans geven om het tentamen te maken op een andere tijd dus ik voel me nu al schuldig. En mn lijf doet raar, het is gestresst ofzo (trillen, onrust, gebrek aan concentratie, hele tijd gapen zonder moe te zijn etc).
@Maria: ahw. Moet het paper vanavond af of kan je een avondje vrij nemen om te ontspannen/gamen? En dan morgen fris ende fruitig er tegenaan?
Mja lijkt het op jaquote:Op zondag 25 april 2010 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Noes! Succes met lerenWe zitten dus eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje - moeten leren maar ook niet lekker zijn
Beterschaap ook!
Hoera voor minder trillen!quote:Op zondag 25 april 2010 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mja lijkt het op ja. Het trillerige is bij mij gelukkig een beetje weggezakt, ga zo maar eens het boek lezen en morgenochtend alles nog een keer doornemen. Wat rottig van je paper
. Maar wat moet je er veel schrijven kort na elkaar! Is dat altijd zo?
Dat is dan vaak ook gewoon zoquote:Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan jij me dan eens uitleggen waarom mensen dat doen? Ik snap het werkelijk niet, dat sms-en. Alsof je dan liever ergens anders bent dan met de mensen die toevallig bij je in dezelfde ruimte zijn.
Dat kun je in je instellingen eruit slopen. En het staat er niet om stoer te doen met je iPhone, maar eerder als verklaring waarom mailtjes misschien wat kortaf zijn, omdat je op zo'n rottig klein touchscreending zit te typenquote:Op zondag 25 april 2010 21:14 schreef neen het volgende:
iPhoneals ik een mailtje verstuur vanaf dat ding staat er automatisch onder: "Deze mail is verstuurd vanaf een iPhone" dat haal ik dan weg, wat is dat voor onzin
had je niet de aankondiging van de uitzending al gezien vandaag? daar was t nummer ook in te horen...quote:Op zondag 25 april 2010 21:33 schreef Viking84 het volgende:
Oh, bizar net!.
Ik dacht net aan het nummer Bittersweet Symphony van The Verve. Vervolgens ging ik op bed liggen en gaat het bij Jong over dat nummer.
ik gebruikt vooral praktisch "hoe laat nemen we de trein?" "hej, kom je ook naar de kroeg" "oh, je moet de bushalte in de breestraat hebben" - dingen die per email niet gaan, en waarvoor bellen overdreven voelt, of niet kan ivm storen.quote:Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vroeger had ik ooit eens een vriendje dat zelfs in bed smste. Die heb ik dan ook snel mijn bed uitgeknikkerd. Aso.
Nee. En ik heb mijn CI thuis niet op, dus ik kan het sowieso niet gehoord hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 21:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
had je niet de aankondiging van de uitzending al gezien vandaag? daar was t nummer ook in te horen...
Over leuke manspersonen gesproken: hoe gaat het eigenlijk met de Engelsman?quote:Op zondag 25 april 2010 21:37 schreef Merel het volgende:
Ik sms en internet trouwens heus niet constant. Vooral als ik onderweg ben, en dat is nogal veel. Of als ik alleen thuis ben. Of gewoon als er een leuk manspersoon is waarmee contact onderhouden moet worden, dan moet dat soms wel even tussendoor ja
Die is van de ene op de andere dag opgehouden met mailen en smsen. Wat ik ook wel begrijp, want het had eigenlijk ook geen nut, dus ik heb zelf ook niet meer gevraagd "hé waarom hoor ik niks meer?". Maar ik vind het wel heel jammer, voelt een beetje als een gemiste kans, er blijft zo'n "wat als..."-gevoel over. Ach, er komt vast wel weer een keer een volgende voorbij.quote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef Viking84 het volgende:
Over leuke manspersonen gesproken: hoe gaat het eigenlijk met de Engelsman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |