quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:49 schreef ShevaJB het volgende:
Is zij ook niet van dat nummer "Walk on water"?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja jongens en meisjes, Drugs zijn slecht voor je
Nee dat is haar opvolgsterquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:49 schreef ShevaJB het volgende:
Volgens mij had ze juist een heel tof einde.quote:Een triest einde voor...
Ze snoof zich in de hemel en wilde niet meer terug.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou ze gestikt zijn in haar eigen kots, of in die van iemand anders?
Ja, zo'n overdosis lijkt mij ook een waar genot.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Volgens mij had ze juist een heel tof einde.
Ze was een pareltje met snuf maar zonder snuitje dusquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze snoof zich in de hemel en wilde niet meer terug.
"veel drugs en drank" klinkt niet naar overdosis maar naar zwaar beneveld overgeven terwijl je op je rug ligt, van adem je je eigen kots in en daar stik je dan in terwijl je longen worden aangevreten door je maagzuur.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:15 schreef Interloper het volgende:
[..]
Ja, zo'n overdosis lijkt mij ook een waar genot.
Dat klinkt niet erg prettig!quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
"veel drugs en drank" klinkt niet naar overdosis maar naar zwaar beneveld overgeven terwijl je op je rug ligt, van adem je je eigen kots in en daar stik je dan in terwijl je longen worden aangevreten door je maagzuur.
Roddels van jaloerse agenten die boos waren dat ze niets voor ze had overgelaten.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
"veel drugs en drank" klinkt niet naar overdosis maar naar zwaar beneveld overgeven terwijl je op je rug ligt, van adem je je eigen kots in en daar stik je dan in terwijl je longen worden aangevreten door je maagzuur.
was die aan de cristal meth ofzo, ziet er daar uit als 53quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:39 schreef maffemuts het volgende:
[ afbeelding ]
Toch zonde hoor ...
( bron http://www.demorgen.be/dm(...)c-33-overleden.dhtml
In het artikel staat toch ook dat ze op een bepaald moment op morfine en pijnstillers leefde, dus het kan ook een combinatie daarvan met alcohol zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Valt wel mee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
was die aan de cristal meth ofzo, ziet er daar uit als 53
Mwah, je kunt je al redelijk onaangenaam voelen als je bijvoorbeeld met coke al teveel neemt hoor.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:15 schreef Interloper het volgende:
[..]
Ja, zo'n overdosis lijkt mij ook een waar genot.
Volgens Wikipedia welquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:49 schreef ShevaJB het volgende:
Gaat hard zoquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:39 schreef Zwansen het volgende:
Captain Jack is ook al dood. Scatman John ook. Blijft niemand over uit de jaren 90.
Als ik denk aan de helden van de jaren 90, zie ik toch eerder Kurt Cobain voor me, in plaats van een neger in een te groot legerpak die toonloos een melodietje opdreunt over een slappe sythesizerbeat.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:39 schreef Zwansen het volgende:
Captain Jack is ook al dood. Scatman John ook. Blijft niemand over uit de jaren 90.
Allemaal artiesten - hoe goed of slecht ookquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:29 schreef belsen het volgende:
[..]
Als ik denk aan de helden van de jaren 90, zie ik toch eerder Kurt Cobain voor me, in plaats van een neger in een te groot legerpak die toonloos een melodietje opdreunt over een slappe sythesizerbeat.
Die op die foto hierboven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ja welke is nou dood. Die lekkere toch niet hopelijk
Daar dacht ik ook aan toen ik het las, tot ik de foto zag. Niet minder erg natuurlijk, maar als het die van nu zou zijn was het helemaaaaal ergquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ja welke is nou dood. Die lekkere toch niet hopelijk
Oow ze is niet knap dan is het niet ergquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan toen ik het las, tot ik de foto zag. Niet minder erg natuurlijk, maar als het die van nu zou zijn was het helemaaaaal erg
quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Oow ze is niet knap dan is het niet erg
Wat slaat dat op?quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Oow ze is niet knap dan is het niet erg
Klopt, die nummers die werden destijds ingezongen door de zangeres van 2Fabiola. Ann Vervoort was een danseres bij 2Fabiola, haar toenmalige vriend Pat Krimson (echte naam vergeten) was/is de producer van 2Fabiola.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:25 schreef female81 het volgende:
Even ophelderen: Walk on water was nog door de oude zangeres (die nu dood is, dus) gezongen (zo op het oog tenminste, zie de alinea hieronder...), maar in de clip die hier ergens gepost was is het geplaybackt door haar opvolgster Linda. Die op de daarná volgende singles, zoals Land of the living, zou gaan zingen. Walk on water kwam hier uit in de periode dat de zangeressen elkaar aflosten, vandaar de verwarring.
Om nog meer verwarring te zaaien: ik heb weleens ooit gelezen dat de nu overleden zangeres niet haar eigen platen in zong, dus dat je op de platen eigenlijk een andere hoorde dan dat je in beeld zag. Opvolgster Linda heeft ze wel altijd zelf ingezongen (maar dat was níet de stem op de platen in het tijdperk van haar voorgangster).
Ik weet dat, omdat ik in die periode nogal dol was op dat soort muziek. Achteraf gezien best erg, ik weet het, maar het is wel jeugdsentiment. En dood op je 33ste... tja, dat gun je niemand.
Nee, imbecielen zijn slecht voor drugs omdat ze er niet mee om kunnen gaan.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja jongens en meisjes, Drugs zijn slecht voor je
Ik ken alleen dit nummer van Milk Inc. maar dit is niet Ann vervoort. Dit is de zangeres van o.a. Praga Khan, Lords of Acid: Nikkie van Lierop.quote:Op zondag 25 april 2010 01:45 schreef Pwn_zoon het volgende:
RIP![]()
in Belgie is Milk Inc. een van de bekendste dance-acts, iets zoals wij 2-Unlimited hebben.
De hits met Ann Vervoort:
La Vache (1997)
quote:Vriend overleden Ann Vervoort (ex-Milk Inc.) opgepakt.
Robby Fumarola, de vriend van de overleden Ann Vervoort, is gisteren op bevel van de onderzoeksrechter opgepakt door de politie van Houthalen-Helchteren. De arrestatie kwam er in het belang van het onderzoek naar de doodsoorzaak van de ex-zangeres van Milk Inc. Dat schrijven de kranten van Concentra.
Tijdens een huiszoeking werden ook de laptop en gsm van Robby in beslag genomen. Die worden nu onderzocht door het parket. De 33-jarige Ann Vervoort was al drie jaar samen met haar nieuwe vriend. Ze woonden in de Fazantenstraat in Houthalen-Oost, waar de ex-zangeres vrijdagmorgen is overleden.
Robby Fumarola baatte tot 2005 danscafé Explosivo in Houthalen-Helchteren uit met zijn vader. Burgemeester Alain Yzermans liet het danscafé destijds sluiten wegens overlast en vechtpartijen.
Drugs
Hoewel heel wat media eerder al berichtten dat er "drugs en drank" in het spel zouden zijn geweest, verklaarde Robby dat zijn vriendin drie whisky-cola's had gedronken en een slaappilletje had genomen. Gisteren vond de autopsie op het lichaam van Ann plaats.
quote:Vriend Ann Vervoort blijft in de cel.
Houthalenaar Robby F. blijft langer in de cel zitten op verdenking van betrokkenheid bij de dood van zijn vriendin Ann Vervoort, de ex-zangeres van de dansgroep Milk Inc. De raadkamer in Hasselt bevestigde vandaag opnieuw zijn aanhouding wegens inbreuken op de drugswet, met als verzwarende omstandigheid het overlijden van Vervoort.
Ann Vervoort stierf in de nacht van donderdag 22 april op vrijdag 23 april in haar woning in Houthalen. Ze was gestikt in haar eigen braaksel, vermoedelijk ten gevolge van druggebruik. In het gerechtelijk onderzoek werd kort nadien Robby F. aangehouden en opgesloten in de Hasseltse gevangenis.
Net zoals je beschuldigd kan worden als kroegbaas als je een overduidelijk stomdronken man of vrouw bier blijft geven. In de praktijk komt dat natuurlijk niet vaak voor, maar een verzwarende omstandigheid hier kan mogelijk wel zijn dat het ook illegale drugs zouden kunnen zijn, dus dan wil het gerecht weten waar die vandaan komen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:48 schreef bloodymary het volgende:
Toch eigenlijk best lullig voor zo iemand. Tuurlijk, het is vast een slechterik met zijn drugs, maar zij wilde zelf toch gebruiken. En hij zit als het goed is in de rouw en dan word je ook nog beschuldigd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |