Hij verkracht z'n eigen nummer.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef Gellius het volgende:
[..]
Counteren met Lou Reed, dat is de enige probate remedie.
Ja-ja-ja, ik moest even snel, hè?quote:
Geen idee, maar dat idee moet vrij vroeg hebben postgevat, aangezien het een kenmerkende contante is in z'n oeuvre.quote:Waar haalt hij toch het idee vandaan om een beetje willekeurig door de muziek heen te brabbelen in plaats van zich aan de melodie te houden?
Hij ziet er bovendien gelukkiger uit, vind je ook niet?quote:
Toch had ik voor grijze sokken gekozen, persoonlijk.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij ziet er bovendien gelukkiger uit, vind je ook niet?
Door jou gekleed lijkt hij minder op jou.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom? Frusciante is Frusciante. Een eenzame onderwatergeest.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:04 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in je Broes verhaal, en dan post je deze link, dat vind ik dan weer gek.
Nee joh, tegen die tijd hebben we allemaal een chip in onze huid, en krijg je vanzelf een seintje dat je je op mijn royaal ingerichte kantoor mag melden.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:43 schreef Gellius het volgende:
Dan moet ik zeker eerst faceboekvriendjes worden?
Ik vond bruin beter passen bij het donkere groen van zijn broek.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Toch had ik voor grijze sokken gekozen, persoonlijk.
Nou, ik vind dat hij op die foto ook duidelijk mijn mond (met name mijn bovenlip) en mijn neus heeft. En de oogopslag heeft hij altijd van zijn vader, ook op die vorige foto. (Juist op die vorige foto, want B. keek als baby vaak wat moeilijk.)quote:Op donderdag 29 april 2010 09:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Door jou gekleed lijkt hij minder op jou.
Hij straalt weer als vanouds.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
mijn royaal ingerichte kantoor
quote:
Nice one, Gellius.quote:Op woensdag 28 april 2010 16:51 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wou net zeggen dat het niet z'n beste foto was.
Ik vond het wel wat.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me wel wat om in deeltijd Nederlands te gaan doen. Is dat wat?
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:04 schreef Frollo het volgende:
Zoals Bowie al zong:
Fa fa fa fa fashion
En zo is het maar net!
Wat is het toch jammer dat je volwassen bent geworden.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:14 schreef Gellius het volgende:
Ik stam uit de jaren van badstof en knitwear.
[ afbeelding ].
Otis had aan een half woord genoeg:quote:Op donderdag 29 april 2010 11:04 schreef Frollo het volgende:
Zoals Bowie al zong:
Fa fa fa fa fashion
En zo is het maar net!
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wat is het toch jammer dat je volwassen bent geworden.
Zou dat zin hebben zonder huisdier?quote:Op donderdag 29 april 2010 13:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hebben jullie al een huisdiercodicil?
Ik heb er in voltijd al acht jaar over gedaan. Maar dat was ik. Het is natuurlijk een prachtige studie.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het lijkt me wel wat om in deeltijd Nederlands te gaan doen. Is dat wat?
Ik volg het met belangstelling.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:04 schreef Z het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in je Broes verhaal, en dan post je deze link, dat vind ik dan weer gek.
Ik ben welk eens naar Bruce geweest, in de arena, en ik was onder de indruk. Iedereen, behalve ik, kon alles meezingen en stond oprecht te genieten. Een mooi gezicht. Ik vond het allemaal wat te gelikt.
We moeten wel een beetje oppassen met wat we over Bruce zeggen met DD in de buurt.
Trek je vooral niks van mij aan. Als tien mensen het met elkaar eens zijn, moet ik van nature de andere kant op wijzen.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als jij echt zo kort door de bocht een conclusie wilt trekken, be my guest..
quote:Op maandag 28 november 2005 12:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb niet zo veel met Bruce Springsteen...Da's dan weer jammer.
Ja, het was zijn eerste hapje, en hij kreeg zelfs iets naar binnen! Hij is bijna een half jaar oud.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij eet vast voedsel! Voor het eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |