Ik sla even een topic over.quote:
Dat is echt het allerafgrijselijkste puistenbrengende kutwoord dat ik de afgelopen decennia heb gehoord.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Probeer je bewust het woord concullega's te vermijden?
Ja precies. Dat zou ik ook zo doen.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:07 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Grijze sokken, want die staan overal bij.
Heb je daar geen plaatje van? Lijkt me enig.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:13 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Ivan houdt ook erg van "dieren van de savanne". Lijkt me ook wel iets voor Balthasar.
Claudia beheert een gigantisch fotoarchief met enkele miljoenen afbeeldingen van Ivan, maar daar kan ik mijn weg niet zo goed in vinden, dus dat moet even wachten.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:15 schreef Gellius het volgende:
Heb je daar geen plaatje van? Lijkt me enig.
Wat te denken van 'liefdesnestje'? Gebruikt door mensen die gaan samenwonen, of een huis gekocht hebben ofzo, om aan te geven dat ze in die nieuwe hut echt heel klef gelukkig gaan worden.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:08 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is echt het allerafgrijselijkste puistenbrengende kutwoord dat ik de afgelopen decennia heb gehoord.
Ik denk niet dat we daar een foto van hebben, want ik heb de savanne gedumpt bij m'n schoonouders.quote:Op woensdag 28 april 2010 17:15 schreef Gellius het volgende:
[..]
Heb je daar geen plaatje van? Lijkt me enig.
Ik heb vorig jaar op mijn verjaardag een IKEA-pas met 90 euro erop gekregen, en dezelfde dag verloren. Nooit iemand verteld. Behalve jullie, mijn dagboek-op-afstand.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef Ringo het volgende:
Geld is een illusie. Wat op mijn rekening staat, rolt er net zo makkelijk weer af. Een kasboek bijhouden vind ik een hobby voor burgerlijke sukkels. Dat gelummel toch altijd over die klerecenten.
Maar erachter komen dat je een briefje van vijf tijdens het fietsen bent verloren,,
.
Mijn Annifrid-fauteuil met bijbehorende Mjölnir-poef zit nog steeds heerlijk, nog hartelijk dank daarvoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar op mijn verjaardag een IKEA-pas met 90 euro erop gekregen, en dezelfde dag verloren. Nooit iemand verteld. Behalve jullie, mijn dagboek-op-afstand.
Counteren met Lou Reed, dat is de enige probate remedie.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:53 schreef Ringo het volgende:
En daar is mijn buurman met The Boss weer.
Alleen als er sprake is van bittere noodzaak. (Als ik er niet ben dus.)quote:Op donderdag 29 april 2010 08:44 schreef Gellius het volgende:
[..]
Hoe laat gaat Batuwu meestal in de tegenaanval?
Waar haalt hij toch het idee vandaan om een beetje willekeurig door de muziek heen te brabbelen in plaats van zich aan de melodie te houden?quote:Op woensdag 28 april 2010 23:12 schreef Gellius het volgende:
Counteren met Lou Reed, dat is de enige probate remedie.
Ik kan me wel vinden in je Broes verhaal, en dan post je deze link, dat vind ik dan weer gek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |