Bij Dian dus ook, Dian#1 was oprecht, lief, gevoelig, had een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Dian#2 daarentegen was doortrapt, pesterig, gemeen, achterbaks een ware soapbitch. Echt een wereld van verschil, eigen een goodguy verandert in een badguy (al waren het geen guys natuurlijk).quote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Wiet is het karakter heel anders, lijkt het. Ik weet het niet meer zo goed, heb toen niet alles gevolgd.
Dat weet ik niet meer precies. Ik weet wel dat ik 2e Dianne niet leuk vond, maar weet niet meer waarom.quote:Op zondag 25 april 2010 23:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bij Dian dus ook, Dian#1 was oprecht, lief, gevoelig, had een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Dian#2 daarentegen was doortrapt, pesterig, gemeen, achterbaks een ware soapbitch. Echt een wereld van verschil, eigen een goodguy verandert in een badguy (al waren het geen guys natuurlijk).
Dian2 was de bestequote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat wel grappig was, is dat Dian#3 een beetje een combinatie van beiden was, ze was minder slecht dan die 2e, maar helemaal goed was ze nog steeds niet. Ze had wel meer emphatie voor de mensen om zichheen. Jammer dat ze eruit is gegaan eigenlijk en dat het personage ook dood moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan haar was ik ook heel snel gewend.quote:Op zondag 25 april 2010 23:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat wel grappig was, is dat Dian#3 een beetje een combinatie van beiden was, ze was minder slecht dan die 2e, maar helemaal goed was ze nog steeds niet. Ze had wel meer emphatie voor de mensen om zichheen. Jammer dat ze eruit is gegaan eigenlijk en dat het personage ook dood moest.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef James1988 het volgende:Amy had een vast contract geloof ik. Dus dat zal wel goedkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dex is de laan uit
Hier heb ik maar 1 woord voor:
quote:Op maandag 26 april 2010 20:12 schreef James1988 het volgende:Dat bedacht ik me net dus ook. Maar ze zal dan wel bij Ludo gaan wonen. Ze past prima in de puber verhaallijnen met Rikki en Wiet waar GTST naartoe wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
de opmerking 'ik word de liefste dochter die hij ooit heeft gehad' was dan ook niet zo subtielquote:
Nina is gewoon vet jaloers dat Ludo natuurlijk alle aandacht aan Amy gaat opslokken i.p.v. dan haar zelf.quote:
Ik zou het ook zijn in haar situatie hoor.quote:Op maandag 26 april 2010 20:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Nina is gewoon vet jaloers dat Ludo natuurlijk alle aandacht aan Amy gaat opslokken i.p.v. dan haar zelf.
Ze is 21, misschien tijd om volwassen te worden?quote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou het ook zijn in haar situatie hoor.
Sure, maar jaloerse gevoelens als je een 'nieuw' zusje krijgt, lijkt me op zich niet heel gek.quote:Op maandag 26 april 2010 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze is 21, misschien tijd om volwassen te worden?
Maar ze kleurt zo leuk bij d'r handtasjequote:Op maandag 26 april 2010 20:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sure, maar jaloerse gevoelens als je een 'nieuw' zusje krijgt, lijkt me op zich niet heel gek.
quote:Op maandag 26 april 2010 20:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net dus ook. Maar ze zal dan wel bij Ludo gaan wonen. Ze past prima in de puber verhaallijnen met Rikki en Wiet waar GTST naartoe wil.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eigenlijk bij voorbaat al dat ze het niks zou vinden. Maar goed ben benieuwdquote:Op maandag 26 april 2010 20:25 schreef vencodark het volgende:
Ik vertrouw Nina voor geen meter eigenlijk. Ligt dat aan mij?
Ach misschien loopt het eerst even fout tussen ze, maar worden ze later hechte zussen. Je ziet wel vaker dat personen die elkaar eerst niet konden luchten of zien, later ineens goede vrienden werden:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |