ik hoop ook van niet maar zal er wel dik inzittenquote:Op zondag 2 mei 2010 19:49 schreef verleiding het volgende:
Ik vond het best schattig hoe Ludo en Janine weer herenigd werden. Alleen hoop ik dat het niet weer zoals altijd afloopt.
Of juist wel, maar dan zal Maxime het moeilijk krijgen omdat Janine ineens weer de vrouw des huizes is en niet zijquote:Op zondag 2 mei 2010 20:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik hoop ook van niet maar zal er wel dik inzitten
gaat in ieder geval nog leuk worden denk ik, ik verwacht dat Maxime plaats moet maken voor Janine want Janine gaat echt niet onder een dak wonen met Maxime en daarnaast zal Amy ook nog wel voor problemen gaan zorgen
Ik zou ze graag in botsing willen zien met elkaar. Jeanine is een beetje als Ludo, een koele vijand. Ik hoop dat ze dat benutten. Maxime de uitgekookte sluwe heks en Jeanine, de iewat ingetogen muze van Ludo, die haar plaats in het gezin opeist en samen met Ludo een dodelijke combinatie is voor Maxime.quote:Op zondag 2 mei 2010 20:07 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik hoop ook van niet maar zal er wel dik inzitten
gaat in ieder geval nog leuk worden denk ik, ik verwacht dat Maxime plaats moet maken voor Janine want Janine gaat echt niet onder een dak wonen met Maxime en daarnaast zal Amy ook nog wel voor problemen gaan zorgen
Het geluid in dat Martine filmpje is hersteld overigensquote:Op zondag 2 mei 2010 23:47 schreef Frey het volgende:
Eerste aflevering van seizoen 9.
Ludo tune.![]()
Jammer alleen van het geluid weer.![]()
Jeaninequote:Op zondag 2 mei 2010 23:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou ze graag in botsing willen zien met elkaar. Jeanine is een beetje als Ludo, een koele vijand. Ik hoop dat ze dat benutten. Maxime de uitgekookte sluwe heks en Jeanine, de iewat ingetogen muze van Ludo, die haar plaats in het gezin opeist en samen met Ludo een dodelijke combinatie is voor Maxime.
Het vertrek van Julian en Jessica....eigenlijk tekenend voor het einde van de familie Alberts zoals we die kenden. Hierna raakten Robert en Laura spoedig uit elkaar, werd het huis verbouwd enzovoorts...quote:Op maandag 3 mei 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/20_jaar_gtst/
Ik vond vooral het vertrek van Daniël mooi. Erg simpel en toch zo pakkend. Schitterende muziek ook erbij.
Pete en de berenklemmen.![]()
Hm, filmpje laat alleen maar de reclame zien.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:31 schreef Frey het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/20_jaar_gtst/
Ik vond vooral het vertrek van Daniël mooi. Erg simpel en toch zo pakkend. Schitterende muziek ook erbij.
Pete en de berenklemmen.![]()
Wim Zomer treedt op met een wintercircus. Van Rick Engelkes hoor je ook bijna nooit meer wat, die treedt op in het theater. Deze mensen zijn volop bezig met het uitoefenen van hun beroep, echter als je op televisie komt ziet iedereen je en ben je bekend, wat je daar ook uitspookt (zie de Gouden Kooi)quote:Op maandag 3 mei 2010 16:24 schreef sherezade het volgende:
van die daniel heb ik ook nooit meer iets gezien of gehoord
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wim Zomer treedt op met een wintercircus. Van Rick Engelkes hoor je ook bijna nooit meer wat, die treedt op in het theater. Deze mensen zijn volop bezig met het uitoefenen van hun beroep, echter als je op televisie komt ziet iedereen je en ben je bekend, wat je daar ook uitspookt (zie de Gouden Kooi)
eensquote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond de hereniging wel schattig, maar ben Ludo en Janine zelf wel erg zat. Voor de honderdste keer komen ze bij elkaar. Het gaat vást weer hetzelfde als eerder (Gaat prima tussen die 2. Er gebeurt iets (zal nu wel verband hebben met Amy) waardoor Ludo in zijn Ludo-gedrag vervalt, Janine wordt daar kwaad om en verlaat hem vervolgens weer) en dat ben ik nou wel echt zat
Idd.quote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond de hereniging wel schattig, maar ben Ludo en Janine zelf wel erg zat. Voor de honderdste keer komen ze bij elkaar. Het gaat vást weer hetzelfde als eerder (Gaat prima tussen die 2. Er gebeurt iets (zal nu wel verband hebben met Amy) waardoor Ludo in zijn Ludo-gedrag vervalt, Janine wordt daar kwaad om en verlaat hem vervolgens weer) en dat ben ik nou wel echt zat
Ik vind het nog steeds een klotestreek wat de producers uit die tijd hem hebben geflikt. Een van de beste acteurs MOEST MAAR EEN KEUZE MAKEN TUSSEN GTST OF ZIJN WINTERCIRCUS!!! Daarbij geef ik hem dan ook groot gelijk dat-ie GTST de rug heeft toegekeerd.quote:Wim Zomer treedt op met een wintercircus.
Daar ben ik met je eens! Let maar op het gaat niet meer lang duren voordat ze weer uit elkaar gaan...quote:Op maandag 3 mei 2010 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat ben ik met je eens. Wim zelf vond het ook raar, want wat voor verhalen moesten ze nog verzinnen.quote:Misschien maar beter dat Wim niet is teruggekeerd. Daniël is toch wel tekenend voor de hoogtijdagen van GTST. Nu zouden ze hem alleen maar verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |