In het urinoir staande tussen Henk die je niet kent maar al eerder aan je kont zat en Willem die behalve een leren broek een hele grote snor heeft?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:38 schreef Repeat het volgende:
Wie gebruikt die gulp dan, fag
trek je boxer gewoon omlaag.
Hey jouw decolleté is er om aan iedereen te laten zien, dat kan ik met m'n piemel moeilijk doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:49 schreef heksehiel het volgende:
Ik krijg door zulke topics last van penisnijd! Doe eens niet
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:38 schreef Repeat het volgende:
Wie gebruikt die gulp dan, fag
trek je boxer gewoon omlaag.
Neem vanavond maar de rode pil natquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:49 schreef nattermann het volgende:
JA hallo mods, lig eens niet zo te baggeren ja!
Kan wel, maar ik werd opgepakt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey jouw decolleté is er om aan iedereen te laten zien, dat kan ik met m'n piemel moeilijk doen
Wat weet jij van mijn decolleté?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey jouw decolleté is er om aan iedereen te laten zien, dat kan ik met m'n piemel moeilijk doen
Slapeloze nachten van verlangen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:55 schreef Skeletor het volgende:
[..]
wist je nog dat ik ooit verliefd op je was?
Nee?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:35 schreef remlof het volgende:
Je kent die boxershorts met die gulpen wel hè?
Kan je er twee dingen over melden. Ten eerste: ze is zeker de moeite waard. Punt twee is dat er geen foto's van op Fok! komen (voordat de kansloze kneuzen weer met hun standaard cliché opmerkingen komen).quote:
Baas boven baas! Al haalde jij hem onderlangs.quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:16 schreef Hooidraad het volgende:
10 jaar geleden had ik die boxers ook weleens, maar die gulp heb ik nooit gebruikt. Kost veel teveel moeite.
Ik haal de slurf altijd onder het broekspijpje door.
Dat is dus je jeans iedere dag wassen? Immers hij doet dan dienst als ondergoed, toch?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:35 schreef remlof het volgende:
Je kent die boxershorts met die gulpen wel hè? Nou die ga ik dus echt niet dichtknopen als ik ben wezen pissen, gewoon pistool terug in de holster en de holster open laten.
Maar ja, dan wil het natuurlijk wel eens gebeuren dat je pistool wat alerter is dan jijzelf bent en dan vindt ie toch z'n weg naar buiten en schuurt ie tegen je jeans aan.
En dat is eigenlijk best wel lekker, dus laat je het maar zo. Herkennen jullie dat?
Schat, we hebben het hier over mannen...je weet wel, de ransbakken op deze aardkloot. Denk je nou echt dat zij zich daar mee bezig houden?quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:22 schreef agter het volgende:
[..]
Dat is dus je jeans iedere dag wassen? Immers hij doet dan dienst als ondergoed, toch?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Schat, we hebben het hier over mannen...je weet wel, de ransbakken op deze aardkloot. Denk je nou echt dat zij zich daar mee bezig houden?
Dat vind ik dus zo ranzig! Net als handen-wassen na het bezoek van een plee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Schat, we hebben het hier over mannen...je weet wel, de ransbakken op deze aardkloot. Denk je nou echt dat zij zich daar mee bezig houden?
alsof een pik zo ranzig isquote:Op zaterdag 24 april 2010 04:36 schreef agter het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo ranzig! Net als handen-wassen na het bezoek van een plee.
Wij vrouwen raken niks aan daar beneden, mannen wel...bah..minstens handen wassen!
Wilde je daarmee zeggen dat je als vrouw je handen niet hoeft te wassen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:36 schreef agter het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo ranzig! Net als handen-wassen na het bezoek van een plee.
Wij vrouwen raken niks aan daar beneden, mannen wel...bah..minstens handen wassen!
De mijne niet hoor. En als ie dat wel is was ik 'mquote:Op zaterdag 24 april 2010 04:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Je kunt ook niet zomaar aannemen dat ie dat niet is
Nee, dat zegt ze niet, dat laat ze open.quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wilde je daarmee zeggen dat je als vrouw je handen niet hoeft te wassen?
Idd. Doorgaans maken wij er een teringzooii van. Alles plakt, lekt en is kapot. Gelukkig compenseren de vrouwen het vaak grotendeels.quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dit is een bevestiging? Dat kan ik echt waarderen! Mannen die eerlijk zijn
Het gaat er om dat je gewoon je handen wast na het wc bezoek. En dat geldt bij mannen helemaal, omdat zij hun pik gewoon aanraken / vasthouden.quote:
En dan was je 'm nadat je het gezicht vol afgrijzen gezien hebt van het desbetreffende meisje of doe je zelf de geur- en smaakcheck vooraf?quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:42 schreef remlof het volgende:
[..]
De mijne niet hoor. En als ie dat wel is was ik 'm
Nee, voordat ze 'm in haar mond neemtquote:Op zaterdag 24 april 2010 04:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En dan was je 'm nadat je het gezicht vol afgrijzen gezien hebt van het desbetreffende meisje of doe je zelf de geur- en smaakcheck vooraf?
Ieeeeeee vies meisje!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En dan was je 'm nadat je het gezicht vol afgrijzen gezien hebt van het desbetreffende meisje of doe je zelf de geur- en smaakcheck vooraf?
Kapot???quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:43 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Idd. Doorgaans maken wij er een teringzooii van. Alles plakt, lekt en is kapot. Gelukkig compenseren de vrouwen het vaak grotendeels.
Dus jullie zijn leuk bezig en zij gaat langzaam naar beneden en voordat het dan ein-de-lijk zover is, duw je dr wild weg, sprint op en rent naar de badkamer om 'm snel te wassen?quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, voordat ze 'm in haar mond neemt
Denk aan interieur, glazen, wezens en dergelijke. Wij lachen ons kapot.quote:
Een pik aanraken is echt niet zo ranzig dat je meteen je handen moet wasen hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 04:44 schreef agter het volgende:
[..]
Het gaat er om dat je gewoon je handen wast na het wc bezoek. En dat geldt bij mannen helemaal, omdat zij hun pik gewoon aanraken / vasthouden.
Bij een vrouw geldt dit ook, maar zij raken zichzelf niet aan.
Nee, anticipatie is the wordquote:Op zaterdag 24 april 2010 04:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dus jullie zijn leuk bezig en zij gaat langzaam naar beneden en voordat het dan ein-de-lijk zover is, duw je dr wild weg, sprint op en rent naar de badkamer om 'm snel te wassen?
Dat is nog eens een anti-climax
Je lacht ze kapot? Dat wil ik zien!quote:Op zaterdag 24 april 2010 04:50 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Denk aan interieur, glazen, wezens en dergelijke. Wij lachen ons kapot.
Maar waar anticipeer je op dan? Op een opmerking van haar, een blik, een geur die langzaam opstijgt?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |