In het urinoir staande tussen Henk die je niet kent maar al eerder aan je kont zat en Willem die behalve een leren broek een hele grote snor heeft?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:38 schreef Repeat het volgende:
Wie gebruikt die gulp dan, fag
trek je boxer gewoon omlaag.
Hey jouw decolleté is er om aan iedereen te laten zien, dat kan ik met m'n piemel moeilijk doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:49 schreef heksehiel het volgende:
Ik krijg door zulke topics last van penisnijd! Doe eens niet
quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:38 schreef Repeat het volgende:
Wie gebruikt die gulp dan, fag
trek je boxer gewoon omlaag.
Neem vanavond maar de rode pil natquote:Op zaterdag 24 april 2010 03:49 schreef nattermann het volgende:
JA hallo mods, lig eens niet zo te baggeren ja!
Kan wel, maar ik werd opgepakt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey jouw decolleté is er om aan iedereen te laten zien, dat kan ik met m'n piemel moeilijk doen
Wat weet jij van mijn decolleté?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey jouw decolleté is er om aan iedereen te laten zien, dat kan ik met m'n piemel moeilijk doen
Slapeloze nachten van verlangen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:55 schreef Skeletor het volgende:
[..]
wist je nog dat ik ooit verliefd op je was?
Nee?quote:Op zaterdag 24 april 2010 03:35 schreef remlof het volgende:
Je kent die boxershorts met die gulpen wel hè?
Kan je er twee dingen over melden. Ten eerste: ze is zeker de moeite waard. Punt twee is dat er geen foto's van op Fok! komen (voordat de kansloze kneuzen weer met hun standaard cliché opmerkingen komen).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |