quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef -Hans- het volgende:
YES !!!!!!!!![]()
Het regent hier en het gitaar !
WTF?!?quote:
Geweldig! Lag dubbel toen ik 't hoordequote:
quote:
Daar staat hij zelden opquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:53 schreef alors het volgende:
Wel tof dat die lelijke MH niet op de playlist staat
Kunnen jullie geen vetorecht krijgen? Dan komen er misschien eens goede MH's.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:04 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ik weet geeneens wat de megahit is geworden, snel ff checken
Nou dat dus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
deze versie met Brandon is echt toffer dan het origineel, gek dat ze de originele versie als single hebben uitgebracht...
Zekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:11 schreef FlorentijnH het volgende:
nieuwe van gorillaz is tof!
wie wel?quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:15 schreef -Hans- het volgende:
Deze van Rox heb ik echt nog noooooooit leuk gevonden..
mja alle megahits zijn de week erna altijd megaklapperrrrrrrrr, maar dat komt ook mede omdat ze dan iig op 1 station 8 keer per dag worden gedraaid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel mensen want dat ding doet het best goed in de hitlijsten
Airplay zal wel zwaar tellen idd en dat ding is nog steeds erg vaak te horen op de radio. Echt snel zal de plaat wel niet zijn verdwenen uit de hitlijstquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
mja alle megahits zijn de week erna altijd megaklapperrrrrrrrr, maar dat komt ook mede omdat ze dan iig op 1 station 8 keer per dag worden gedraaid.
wow, ik dacht dat dat veel minder wasquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
15 euro krijgt Bertolf voor elke keer dat een nummer (van 3 minuten) op de radio wordt gedraaid, zegt ie @ P&W. Maar daarvan gaat dus nog een gedeelte naar anderen.
Grolsch. Maar ik ben verwend met Brand, vind Grolsch niet zo lekker meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |