ik bedoel echte dieren katten honden enzo!! Perry springt toch al vaak op me bed dus die wil ik echt niet in me kamer bij t seksen!!quote:
ging je toen door of heb je m druit geslingert?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:28 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Een keer gehad met 'n heel jonge kitten, zo'n uber-nieuwsgierig beestje...met heel grote ogen kijken... "wat doen zij nou?!" en heel voorzichtig dichterbij komen om 't te inspecteren - was echt te grappig.
kwestie van opvoeden he... een keer van bed afschoppen is meestal genoeg.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik bedoel echte dieren katten honden enzo!! Perry springt toch al vaak op me bed dus die wil ik echt niet in me kamer bij t seksen!!
ja maar als ik is alleen slaap vind ik het wel gezelig!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:31 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
kwestie van opvoeden he... een keer van bed afschoppen is meestal genoeg.
Echte dieren ? Ho wacht dus als ik het goed begrijp! Hebben ze mij wijsgemaakt dat een goudvis geen echt legitiem dier is ? Of heb jij de basisschool overgeslagen ? Ik begin nu erover te twijfelen! Ik ga het meteen Maandag aan mijn biologie leraar vragen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:26 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik bedoel echte dieren katten honden enzo!! Perry springt toch al vaak op me bed dus die wil ik echt niet in me kamer bij t seksen!!
Ha ha, beter jaquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:39 schreef 49R het volgende:
Ik dacht in eerste instantie aan iets anders bij het lezen van de tt, maar gelukkig zat ik er naast.
Zelf voel ik me niet echt bekeken door eventuele huisdieren bij het seksen, maar heb in een grijs verleden tijdens de daad wel eens de natte neus van de nieuwsgierige hond van m'n vriendin tegen m'n reet gekregen. Einde geile bui kan ik je zeggen
Wij hebben ook een kat en inderdaad, als wij in de woonkamer bezig zijn en ze is er ook, dan komt ze er inderdaad soms bijzitten en heel gefascineerd en aandachtig meekijken, af en toe moet je haar echt wegduwen, anders kruipt ze er bij heb ik het idee somsquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef DemonRage het volgende:
Huisdieren en dan vooral katten schijnen nogal nieuwsgierig te zijn bij repeterende bewegingen als je ligt te krikken. Met katten kun je beter uitkijken voordat ze je snikkel als krabpaal gaan gebruiken.
ik vind jouw viesquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
Tis wel gezelligEn je kan af en toe met je beest kroelen tijdens het sexen
Ehm... U zei?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
Tis wel gezelligEn je kan af en toe met je beest kroelen tijdens het sexen
dat je met je hondje speelt terwel je aan t seksen ben!quote:
Hondje, poesje, wat maakt het uitquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:39 schreef Viswijfje het volgende:
dat je met je hondje speelt terwel je aan t seksen ben!
I didn't mind, het viel me op en ik vond het schattig - wat we aan 't doen waren stond daar los van dus gingen we gewoon doorquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ging je toen door of heb je m druit geslingert?
quote:
quote:
een pussy en een poesiequote:ik was laatst aan t seksen en toen liep de kat binnen! kan ik dus echt niet tegen vind ik kei voor schut dat ie alles kan zien en horen
enige uitweiding over de details mogelijk misschien? zodat we ook mee kunnen lachen / huiveren / of zo ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:46 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Met een hond (niet mijn eigen) in de buurt is best apart.Vooral aangezien die hond vond dat ie daardoor aandacht te kort kwam van de baas
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een kat in je kamer
Die heb ik zo uit het raam gemikt
mwah... - misschien woont hij wel begane grond he? dat maakt het meteen iets minder spectaculair toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |