Levensmoe?quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
krijg zin in een [ afbeelding ]
Nooit geweten dat Giel cola drinkt?quote:
Witte magnumsquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:39 schreef alors het volgende:nu wil ik ook een magnum, maar we hebben hier allen ranzige met nootjes
Die eerste is oke, die 2de laat me weer down to earth gaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Lady GaGa, die ga ik over 2,5 week zien. En Mika over anderhalve week. Tien tegen een dat jullie allemaal stikjaloers op me zijn.
Witte chocola met dan in het ijs ook kleine aardbeien stukjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:39 schreef alors het volgende:nu wil ik ook een magnum, maar we hebben hier allen ranzige met nootjes
Ik weiger 's ochtends al uberhaupt de radio aan te zetten, vanaf 10 uur mag 'ie weer aan danquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Giel cola drinkt?![]()
Van 8 uur tot 8:20 waren vanmorgen trouwens heel slechtEerst die valse Rox en daarna gaat hij bellen met een man van Glorix die onderzoek hebben gedaan naar het toiletgedrag van vrouwen en dan zeikt Giel Glorix aan het einde van het gesprek helemaal af en als die man daar dan wat tegenin wil brengen dan start hij snel een plaat in
![]()
Maar van die dingen krijg je natuurlijk met Giel![]()
Beelen :")
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
daarna gaat hij bellen met een man van Glorix die onderzoek hebben gedaan naar het toiletgedrag van vrouwen en dan zeikt Giel Glorix aan het einde van het gesprek helemaal af en als die man daar dan wat tegenin wil brengen dan start hij snel een plaat in![]()
Luister nooit meer de ochtendshow , die is naar edwin evers gegaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:40 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Giel cola drinkt?![]()
Van 8 uur tot 8:20 waren vanmorgen trouwens heel slechtEerst die valse Rox en daarna gaat hij bellen met een man van Glorix die onderzoek hebben gedaan naar het toiletgedrag van vrouwen en dan zeikt Giel Glorix aan het einde van het gesprek helemaal af en als die man daar dan wat tegenin wil brengen dan start hij snel een plaat in
![]()
Maar van die dingen krijg je natuurlijk met Giel![]()
Beelen :")
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Luister nooit meer de ochtendshow , die is naar edwin evers gegaan.
de fax is zo 0.1quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:43 schreef Cee het volgende:
Zelfs in de faxberichten wordt met hashtags geschreven zie ik.
De humor van evers ligt mij iets meer dan ruud , ruud is zo depri af en toe.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]m.u.v. van Evers dan. Luister tegenwoordig wat vaker naar Ruud de Wild of SimoneFM. Giel is over en sluiten, wat mij betreft
.
En hij laat hem flikkeren..quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef Pino112 het volgende:
Tjibbe kan geen ijsje eten, zn shirt is vies
Nog niet echt gemerktquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De humor van evers ligt mij iets meer dan ruud , ruud is zo depri af en toe.
Ik luister altijd naar Ruud 's ochtends. Ik vind 'm samen met Jeroen KidV en Martijn echt erg leuk en grappig en bij vlagen hilarisch.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]m.u.v. van Evers dan. Luister tegenwoordig wat vaker naar Ruud de Wild of SimoneFM. Giel is over en sluiten, wat mij betreft
.
Er blijft inderdaad alleen een bericht van @3fm staan dat je met #ekstraweekend moet Twitteren.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:42 schreef Dichterbijer het volgende:
Als je het mij vraagt, werkt die Twitter balk niet
Mika is cute, We Are Golden is tof. Gaga zou ik als show wel willen zien, maar ik vind het zo'n aandachtshoer gewoon een beetje gemaakt enzo, jammer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:41 schreef Cee het volgende:
Lady GaGa, die ga ik over 2,5 week zien. En Mika over anderhalve week. Tien tegen een dat jullie allemaal stikjaloers op me zijn.
Radio1 luister ik altijd 's ochtends.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:47 schreef gerbenp het volgende:
Welke ochtendshow is dan goed? Als veenstra de ochtend doet, is het wel goed. Domien is wakker! vergeet ik altijd aan te zetten in de ochtend...
Ooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Maar goed, ik laat Ekstra Weekend weer voor wat het is.
Zometeen terras op! Prettige avond, mensen
ZuipZe!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Maar goed, ik laat Ekstra Weekend weer voor wat het is.
Zometeen terras op! Prettige avond, mensen
Leuke combi iddquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar Ruud 's ochtends. Ik vind 'm samen met Jeroen KidV en Martijn echt erg leuk en grappig en bij vlagen hilarisch.
Ik heb die hele zender niet geprogrammeerdquote:Ik heb nog nooit naar Evers geluisterd volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |