timing is inderdaad wat off, maargoed. je doet het wel (ik als luie zak zijnde neem bijna nooit iets op)quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef KaMo het volgende:
http://soundclick.com/share?songid=9062694
Zo dan?
Dankje, ik zal hem wat anders afmixenquote:Op zondag 25 april 2010 21:31 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Je moet de zang beter opnemen, want nu lijkt het net alsof je via zo een blikje touwtje blikje aparaat praat.
Modeling zou ik wel graag hebben. Buizen of transistor maakt mij niet heel veel uit. Ik heb er nu een Line 6 Pocket Pod tussenhangen, maar als de amp dezelfde effectjes kan genereren als die Pod, zou dat mooi zijn.quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:07 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Heb je zelf nog eisen? Buizen/transistor, modeling of gebruik je pedaaltjes?
350 euro ongeveer denk ik, en vooral Arctic Monkeys en muziek die daar op lijktquote:wat voor muziek speel je en wat is je budget
Ik heb zelf een Vox AC15, daar ben ik al een tijdje heel tevreden mee. Speel zelf ook Britpopachtige muziek. Waarschijnlijk zit een buizenamp sowieso boven je budget, maar Vox heeft sinds kort ook een Valve Reactor lijn oid, ik zou daar eens naar kijken/erop gaan spelen.quote:Op zondag 25 april 2010 21:52 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
Modeling zou ik wel graag hebben. Buizen of transistor maakt mij niet heel veel uit. Ik heb er nu een Line 6 Pocket Pod tussenhangen, maar als de amp dezelfde effectjes kan genereren als die Pod, zou dat mooi zijn.
[..]
350 euro ongeveer denk ik, en vooral Arctic Monkeys en muziek die daar op lijkt
heb bijna alles al op me amp zittenquote:Op zondag 25 april 2010 16:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Foto van internet.
[ afbeelding ]
Maak vanavond of van de week wel even eigen plaatjes, maar die van mij ziet er precies zo uit.
Meer info hier:
http://bx.line6.com/podxtlive/
Maar als je echt geïnteresseerd bent kan ik je er wel wat meer over vertellen.
epiphone of gibson is de echte vraagquote:Op zondag 25 april 2010 18:45 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een les paul is verkocht.
Zo te zien heb je het bericht verder niet gelezen.quote:
lolquote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef guitarist het volgende:
Dat is bagger Belsen, doe er wat aan. BELSEN? BEEELSEEEN!
Belsen is a gasquote:Op maandag 26 april 2010 14:32 schreef guitarist het volgende:
Dat is bagger Belsen, doe er wat aan. BELSEN? BEEELSEEEN!
ja klopt had hem wel net gestemd denk het 2e dan en kut bar chordsquote:Op maandag 26 april 2010 15:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Goed bezigAlleen ff je gitaar nog een keer goed stemmen of intoneren klinkt soms wat vals
Kan ook zijn dat je ze iets te hard indrukt dan kan je het soms ook een beetje vals trekken dus als je daar ook nog op let komt het helemaal goedquote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef genakt het volgende:
[..]
ja klopt had hem wel net gestemd denk het 2e dan en kut bar chords
Misschien dat je het nummer zelf iets zachter kan zetten, hoor je jou gitaar beterquote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef genakt het volgende:
[..]
ja klopt had hem wel net gestemd denk het 2e dan en kut bar chords
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |