quote:Op zondag 25 april 2010 19:21 schreef The_Dean het volgende:
Geen idee welke twee je wil vergelijken, dus geef eens de merken en types?
Daar ram je toch tegenaan met je plectrum?quote:Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ach, dat moet je zien, ervaren, voelen.
Ja heb al veel kritiek gehoord op het tempo enzo, is blijkbaar niet mijn beste punt.quote:Op zondag 25 april 2010 20:17 schreef Libelah het volgende:
[..]
Lijkt alsof de drums te langzaam gaan?
quote:
Alles loopt wat bij elkaar langs, en je valt vaak net iets te vroeg inquote:
Ja, dat kan heel goed, je kunt hier echt elke stijl uit krijgen, er zit . Het kan qua metal natuurlijk niet op tegen een echte ronkende Mesa, maar goed, er zijn genoeg pro's die er ook mee werken.quote:Op zondag 25 april 2010 18:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Thanks! Ik zit nu namelijk een beetje met een feit dat ik een vette amp gekocht heb (Fender Hot Rod) waardoor in principe m'n Randall weg kan (moet....). Maar ik krijg uit die Fender geen metal (tja sorry buiten akoestisch en blues speel ik ook graag metal van Metallica tot Slipknot) geluid... Dat kan dus met ding ding heel goed als ik je verhaal goed begrijp?
Ik zag bijvoorbeeld een Mesa Dual Rectifier staan tussen de amps, dat moet dan toch wel lekker klinkenquote:Op zondag 25 april 2010 20:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, dat kan heel goed, je kunt hier echt elke stijl uit krijgen, er zit . Het kan qua metal natuurlijk niet op tegen een echte ronkende Mesa, maar goed, er zijn genoeg pro's die er ook mee werken.
Je kunt de versterkermodellen zelfs nog uitbreiden, maar voor mij was dat nooit nodig.
Zekerquote:Op zondag 25 april 2010 20:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik zag bijvoorbeeld een Mesa Dual Rectifier staan tussen de amps, dat moet dan toch wel lekker klinken
Ik heb wel interesse, Haarlem is niet ver weg dus kan altijd even komen proberen (toch?)
Ik deed het gewoon vanzelf, ws inderdaad bij mij de dwang om iets vast te hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 20:40 schreef The_Dean het volgende:
En gewoon in het algemeen [al viel het me dankzij Kamo weer op], waarom houden veel mensen die inzingen een kant van de hoofdtelefoon vast? Dat ding blijft wel zitten, en je hoort het er echt niet beter van ofzo...
Is dat alleen om stoer te lijken ofzo? Ik voelde me ook onwennig om zonder gitaar om in te zingen... is dat het? Een soort houding geven? Waarom doen die zangeresjes op tmf/mtv het dan ook altijd? Die spelen helemaal geen instrument...
K, ga ik doen.quote:Op zondag 25 april 2010 20:59 schreef -Menn0- het volgende:
Svy, thanks voor de stem. Maar ik vergat te zeggen dat je voor alle 3 een nummer moet kiezen anders telt je stem niet.....
Nicequote:Op zondag 25 april 2010 20:50 schreef -Menn0- het volgende:
Is goed gaan we even afspreken
Kunnen jullie allemaal ff Mraz spammen in dit topic? Kies hier de nummers voor de drie FOK!Idols
Wil geen Jurk zingen
Dean thanks![]()
quote:Op zondag 25 april 2010 21:28 schreef KaMo het volgende:
http://soundclick.com/share?songid=9062694
Zo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |