Als dat single coil geluid is wat je zoekt, dan wel ja.quote:Op zondag 25 april 2010 18:38 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Omg, dus, heb ik het les paul geluid (meer het goldtop geluid) en het telecaster geluid in één gouden plank?
quote:Op zondag 25 april 2010 18:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als dat single coil geluid is wat je zoekt, dan wel ja.
Dat doen ze ook vaak met die Lil' Puncher elementen in Telecasters. Dat is een humbucker in single coil formaat die ze dan kunnen splitten tot een echte single coil. En als humbucker voor een stevigere sound.
Ga ik doenquote:Op zondag 25 april 2010 18:41 schreef -Menn0- het volgende:
Stem allemaal ff voor Jason Mraz of John Lennon in dat stem topic aub
Allright.quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 18:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, sinds ik die van Tele over heb genomen ben ik ook verkocht. Wat een ding
[ afbeelding ]
Bijna iedere gemiddelde humbucker kan je wel coilsplitten, behalve P90 geloof ik.quote:Op zondag 25 april 2010 18:42 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Hmm, quanta kosta?En welke gitaren heb jij dan allemaal?
Link naar topic?quote:Op zondag 25 april 2010 18:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vind dat Jurk nummer echt niet leuk...
Dus als ik die gieter koop, (die overigens +- 300 euro goedkoper is, wat ik ga merken in de kwaliteit van ???? ) kan ik bij mijn gitaarbouwer voor een bedrag onder de 50 euro er zo een splitter in laten zetten?quote:Op zondag 25 april 2010 18:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Bijna iedere gemiddelde humbucker kan je wel coilsplitten, behalve P90 geloof ik.
Dus hangt er vanaf hoe duur je elementen zijn. Als er al goede in hangen hoef je alleen maar een pushpull potmeter erin te zetten, die zijn een paar euro.
Wat ik heb?
Mijn 2 hoofdgitaren zijn een Dean BlackGold V [stock] en een Ibanez LP Custom '75 met andere pickups en wat nieuwe hardware.
Verder liggen er nog als project: Een Dean ML [word volledig overgespoten en nieuwe hardware], een Ibanez GRG175, Epiphone Strat, Vester Stage Series Strat en een Amuse STC-33 [startpakket hok, eerste gitaar].
Vind die 3 pickup customs niet echt mooi door dat middelste elementquote:Op zondag 25 april 2010 18:45 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een les paul is verkocht.
Ach, dat moet je zien, ervaren, voelen.quote:Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind die 3 pickup customs niet echt mooi door dat middelste element
Sorryquote:Op zondag 25 april 2010 18:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Vind dat Jurk nummer echt niet leuk...
Ja, als je bouwer daar rond de 50 voor vraagt is het echt een afzetterquote:Op zondag 25 april 2010 18:50 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Dus als ik die gieter koop, (die overigens +- 300 euro goedkoper is, wat ik ga merken in de kwaliteit van ???? ) kan ik bij mijn gitaarbouwer voor een bedrag onder de 50 euro er zo een splitter in laten zetten?
En dat overspuiten, wie doet dat voor jou? Mijn gitaarbouwer zegt dat dat moeilijk is want dan moet hij weer zoveel liter verf aanmaken omdat dat anders moeilijk samenstellenis, of in ieder geval (te) duur.
Thanks! Ik zit nu namelijk een beetje met een feit dat ik een vette amp gekocht heb (Fender Hot Rod) waardoor in principe m'n Randall weg kan (moet....). Maar ik krijg uit die Fender geen metal (tja sorry buiten akoestisch en blues speel ik ook graag metal van Metallica tot Slipknot) geluid... Dat kan dus met ding ding heel goed als ik je verhaal goed begrijp?quote:
Ja, dat wordt dus of die telecaster met een humbucker en een single coil, of dan een gold top die kan klinken als een single coil, dat mis ik echt dat geluid.quote:Op zondag 25 april 2010 18:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, als je bouwer daar rond de 50 voor vraagt is het echt een afzetter
Als je het laat doen moet het met 20-30 euro incl potmeter wel ongeveer ophouden.
Welke gitaar ga je kopen?
En ik spuit het zelf
Done.quote:Op zondag 25 april 2010 18:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kies hier de nummers voor de drie FOK!Idols
Schuren, schoonmaken, spuiten en aflakken met 2k autolakquote:Op zondag 25 april 2010 18:57 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ja, dat wordt dus of die telecaster met een humbucker en een single coil, of dan een gold top die kan klinken als een single coil, dat mis ik echt dat geluid.![]()
En zelf spuiten, hoe ga je dan te werk en wat voor lak gebruik je?
Lekker Deanquote:Op zondag 25 april 2010 19:00 schreef The_Dean het volgende:
-Menn0-: Jason Mraz - I'm yours
Wat die andere twee doen kan me het meeste niet schelen
Ja, kan daar wel melden dat ik ten eerste die Pluis niet ken en ten tweede ik die lelijke arrogante rotkop van Motorbloempje niet uit kan staan [laat staan dat het debiel is dat crew mee mag doen aan iets wat ze zelf organiseren, en ze daardoor gewoon veel stemmen krijgt], maar denk niet dat dat in goede aarde valtquote:
En dat doet dat niet teniet aan de geluidskwaliteit?quote:Op zondag 25 april 2010 19:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Schuren, schoonmaken, spuiten en aflakken met 2k autolak
Neuh, daar maak ik mij geen zorgen over.quote:Op zondag 25 april 2010 19:05 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
En dat doet dat niet teniet aan de geluidskwaliteit?
quote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh, daar maak ik mij geen zorgen over.
quote:Dus als ik die gieter koop, (die overigens +- 300 euro goedkoper is dan die telecaster, wat ik ga merken in de kwaliteit van ???? ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |