Wij delen elkanders lotquote:Op zaterdag 24 april 2010 18:28 schreef guitarist het volgende:
Kutmodje heeft m'n tvp weer verwijderd.
En ik quotte diequote:Op zaterdag 24 april 2010 18:55 schreef guitarist het volgende:
Geen eens een TVP. Ik postte 'gitaaaar'.
Dat is dus allemaal niet nodig, net zo min als dat het nodig is om voor het verwijderen van een paar baggerposts een rel te starten. Meer info, zie het FB-kanaal.quote:
Nee, bagger wel. Game on.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:39 schreef blckbb het volgende:
WTF worden TVP's tegenwoordig verwijderd?
Die is gaaf ja!quote:
Ik vond het leuk, het was wel even wennen voor ons, dat was wel te merken. Maar het ging zeker niet verkeerd. Goede reacties gehad enzo. Inderdaad jammer, ik heb nog een paar keer door de zaal gelopen, maar voor het podium was het de hele tijd vreselijk druk dus daar heb ik me verder niet gewaagd. Dat ding midden achterin de zaal is echt niet handig.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:28 schreef Witchfynder het volgende:
Amfisound maakt best mooie dingen heb ik gezien.
Cynic, hoe vond jij het gister? Jammer dat ik je niet meer gesproken heb. Ik riep nog vlak voor je een na laatste nummer heel hard 'SANDEEEEER!!!' en toen keek je geloof ik wel ff op maar we hadden geen contact
.
Zekerquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vond het leuk, het was wel even wennen voor ons, dat was wel te merken. Maar het ging zeker niet verkeerd. Goede reacties gehad enzo. Inderdaad jammer, ik heb nog een paar keer door de zaal gelopen, maar voor het podium was het de hele tijd vreselijk druk dus daar heb ik me verder niet gewaagd. Dat ding midden achterin de zaal is echt niet handig.
Maar dat biertje moeten we dan een andere keer maar doen.
Wel wat overdreven in een 'relatief' schoon topic als deze...quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef belsen het volgende:
Nee, bagger wel. Game on.
Hebben jullie myspace met materiaal?quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vond het leuk, het was wel even wennen voor ons, dat was wel te merken. Maar het ging zeker niet verkeerd. Goede reacties gehad enzo. Inderdaad jammer, ik heb nog een paar keer door de zaal gelopen, maar voor het podium was het de hele tijd vreselijk druk dus daar heb ik me verder niet gewaagd. Dat ding midden achterin de zaal is echt niet handig.
Maar dat biertje moeten we dan een andere keer maar doen.
Joh, laten we vooral ons topic dan niet gaan bevuilen met verder geleuter hierover. Terug naar onze gebruikelijke gezelligheid!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wel wat overdreven in een 'relatief' schoon topic als deze...
Bier!quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Joh, laten we vooral ons topic dan niet gaan bevuilen met verder geleuter hierover. Terug naar onze gebruikelijke gezelligheid!.
Merchandise hadden we wel, maar liefst 2 verschillende shirtsquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:55 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zeker. Het was zeker duk ja. Ik vond dat jullie het erg goed deden hoor. Ik zag om mij heen dat jullie wel in de smaak vielen! Hoorde wel mensen klagen dat jullie geen merch hadden, maar dat zal vast wel na het uitkomen van jullie CD komen
.
Man, die shirts heb ik helemaal niet gezienquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Merchandise hadden we wel, maar liefst 2 verschillende shirts
Alle cd's zijn na gisteravond dus helemaal uitverkocht. Maar we zijn nu weer een beetje aan het opstarten, dus er komen weer meer optredens en zodra we een nieuw album en nieuw artwork hebben kan ik qua merch ook weer wat meer doen. Het is nogal zinloos om de oude shirts opnieuw te gaan drukken, die raak je nooit meer kwijt.
Maar het was zeker weer leuk om na 2 jaar weer op de planken te staan. Volgende maand headlinen op één van de podia op WGT, dat wordt ook spannend.
Die gasten maken echt geweldig mooie gitaren jaquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die is gaaf ja!.
Wat vinden jullie van deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan helaas de LP die Amfisound voor die knakker van Korpiklaani (met wat relief) gemaakt heeft ff niet meer vinden...
maar ben daardoor wel ff jullie kwijt geweestquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:13 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Joh, laten we vooral ons topic dan niet gaan bevuilen met verder geleuter hierover. Terug naar onze gebruikelijke gezelligheid!.
als je ze niet kwijt kan geef je ze maar aan mijquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Merchandise hadden we wel, maar liefst 2 verschillende shirts
Alle cd's zijn na gisteravond dus helemaal uitverkocht. Maar we zijn nu weer een beetje aan het opstarten, dus er komen weer meer optredens en zodra we een nieuw album en nieuw artwork hebben kan ik qua merch ook weer wat meer doen. Het is nogal zinloos om de oude shirts opnieuw te gaan drukken, die raak je nooit meer kwijt.
Maar het was zeker weer leuk om na 2 jaar weer op de planken te staan. Volgende maand headlinen op één van de podia op WGT, dat wordt ook spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |