aah beter en nu ben je uitgerustquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, vriendin heeft het ingeleverd. Ik heb geslapen.
Je zal nooit 50 worden. De wereld vergaat in 2012.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een voordeel, als ik 50 ben kan ik het met vrouwen van 30 doen, en jullie moeten het met versleten mokkels doen
Wie zegt dat een 30-jarige het met iemand van 50 wil doen? Ongeacht het uiterlijk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een voordeel, als ik 50 ben kan ik het met vrouwen van 30 doen, en jullie moeten het met versleten mokkels doen
Helaas wij ook nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je zal nooit 50 worden. De wereld vergaat in 2012.
Ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wie zegt dat een 30-jarige het met iemand van 50 wil doen? Ongeacht het uiterlijk?
Niemand kan mijn baard weerstaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wie zegt dat een 30-jarige het met iemand van 50 wil doen? Ongeacht het uiterlijk?
maybe als die een grote koffer met geld heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig dus.quote:
Tegen die tijd ben je al kaal en heb je een erectiestoornis. .quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je al kaal en heb je een erectiestoornis. .
Misschien is hij één van de gelukkigen die haar op zijn hoofd blijft hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je al kaal en heb je een erectiestoornis. .
Zo'n heel klein beetje, wat die dan lang laat groeien en zo over zijn hoofd kamt dat het heel veel lijkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien is hij één van de gelukkigen die haar op zijn hoofd blijft hebben.
Als of bijna elke man op zijn 50ste kaal isquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien is hij één van de gelukkigen die haar op zijn hoofd blijft hebben.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet zo'n jongen hebben, zo één die elke keer op komt draven als ik mannenklusjes heb zoals banden plakken of dingen in de muur schroeven.
Hoezo niet zelf handig worden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet zo'n jongen hebben, zo één die elke keer op komt draven als ik mannenklusjes heb zoals banden plakken of dingen in de muur schroeven.
gemakzucht dient de mensquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef Xaryna het volgende:
Dan zit je hier op het web verkeerdquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben best handig, alleen niet met fietsen of interne zaken in de computert. Gaten boren en schroeven erin duwen kan ik ook!quote:
Mijn papa is behoorlijk kaal. Alleen nog aan de zeikanten. Denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
Meid, mijn vader loopt tegen de 50 aan te huppen en heeft nog haar op zijn hoofd
Is de jouwe dat dan niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben best handig, alleen niet met fietsen of interne zaken in de computert. Gaten boren en schroeven erin duwen kan ik ook!
Hij mag ook potten open draaien als het mij niet lukt.
Jawel maar... die is niet hier. Vandaar fietsenmaker.quote:
Dus je hebt er wel eentje maar alleen niet in de buurt, niet echt handigquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jawel maar... die is niet hier. Vandaar fietsenmaker.
He, als mannen het leuk vinden, waarom niet?quote:
Ik moet er 1 voor hier hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus je hebt er wel eentje maar alleen niet in de buurt, niet echt handig
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
He, als mannen het leuk vinden, waarom niet?
Schijnen ze leuk te vinden, de stoere man uithangen
[..]
Ik moet er 1 voor hier hebben
Wat, ik betaal hem braaf in natura.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat, ik betaal hem braaf in natura.Dat bedoel ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en verbranquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
* geeft LL een klopje op de rug
Grote meid
Waarom snoep ik dan?quote:
ik nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
He, als mannen het leuk vinden, waarom niet?
Schijnen ze leuk te vinden, de stoere man uithangen
[..]
Ik moet er 1 voor hier hebben
Ik alleen luiquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en verbran
Dank je !
Wat een ontzettend mooie dag
Ik ben kapot
In elk stadje een ander schatjequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Waarom snoep ik dan?
Ik heb er geeneens één
Ik mag er anders wel graag naar kijkenquote:
Allebei?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:17 schreef LovelyLady het volgende:
verbrand...
Ik wil een goeie fone om te internetten, of is fok gewoon kut ?
Dat merk ik... Waarom wil niemand mijn klusman worden?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
In elk stadje een ander schatjeop die manier
Oh dus alleen maar misbruikenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar, dan moet je er toch schatjes-dingen mee doen? Ik zou hem alleen klusjes laten doen
ik ookquote:
gelukkig maarquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik mag er anders wel graag naar kijken
Je bent nog wel lief hoor
Ssh, ik betaal hem toch! Dan mag hetquote:
quote:
nooooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ssh, ik betaal hem toch! Dan mag het![]()
[..]
![]()
Heeft iemand dit wel es gezien? Ik zag de plaatjes en las de wiki en nou wil ik het gaan kijken
[ afbeelding ]
Dan kan je net zo goed naar de fietsenmaker gaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ssh, ik betaal hem toch! Dan mag het![]()
[..]
![]()
Heeft iemand dit wel es gezien? Ik zag de plaatjes en las de wiki en nou wil ik het gaan kijken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
Tering hej, als elk stadje zijn schatje heeft, dan zijn er heel veel schatjes
jij wel hoorquote:
Ik ook niet, maar het lijkt me grappigquote:
Dan ben ik 40 euro kwijt, in tegenstelling tot eten+koken+lief glimlachen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed naar de fietsenmaker gaan
Zeker!quote:
Wat, ik niet?quote:
Als je hem betaald nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:28 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het lijkt me grappig
[..]
Dan ben ik 40 euro kwijt, in tegenstelling tot eten+koken+lief glimlachen.
[..]
Zeker!
[..]
Wat, ik niet?
tuurlijk welquote:
Oke, 20 euro ipv 40 dan.quote:
Ik ben altijd lief, maar dit is de eerste keer dat ik jou in de SC spreek, überhaupt spreek eigenlijkquote:
Wat is er dan aan de hand?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:32 schreef Giertje het volgende:
wat zijn sommige mensen goed in het bloed onder je nagels vandaan trekken oef zeg
zeikwijf (lees ex)die me niet met rust wilt latenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is er dan aan de hand?(ja ik kan het ook
)
ignore ...quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:37 schreef Giertje het volgende:
zeikwijf (lees ex)die me niet met rust wilt laten
ik ben nu al 3 maanden als et niet langer is in discussie met der en nog steeds zijn we er niet over uit
werkt niet dan mailt of belt ze me welquote:
blokkeer en neem niet op, en zeg tegen andere mensen dat ze je rond die tijd niet kunnen bellen ofzowquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
werkt niet dan mailt of belt ze me wel
she will find a way maar goed eens kieken wat ze nu weer te zeiken heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
blokkeer en neem niet op, en zeg tegen andere mensen dat ze je rond die tijd niet kunnen bellen ofzow
Enge exquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
she will find a way maar goed eens kieken wat ze nu weer te zeiken heeft
succes dermeequote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Enge ex![]()
Tijd voor mij om het ouderlijk huis te trotseren. Veel plezier vanavond allemaal
Have funquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Enge ex![]()
Tijd voor mij om het ouderlijk huis te trotseren. Veel plezier vanavond allemaal
Wat een triest geval.. succesquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef Giertje het volgende:
she will find a way maar goed eens kieken wat ze nu weer te zeiken heeft
mja het ligt nogal ingewikkeld en dat ga ik hier niet uitleggenquote:
Snap ik, en dat geeft ook niet...quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:49 schreef Giertje het volgende:
mja het ligt nogal ingewikkeld en dat ga ik hier niet uitleggen
pff straks naar een feestje en een zin dat ik heb
mja is een goeie vriendin van me een van de weinige die niet alternatief isquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Snap ik, en dat geeft ook niet...
Die laatste zin klonk nogal sarcastisch, is dat het ook?
Ik zat ook op kantoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:24 schreef Panda72 het volgende:
Trev![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijk dag was het vandaag met dat heerlijke zonnetje. Wat heb ik ervan genoten. Ik heb het mooie weer gemist.
Ik niet ik heb gewinkeld in Haarlem. Dus heerlijk van het zonnetje genoten.quote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:31 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand nog leuke plannen voor het weekend?
Je gaat helemaal niks doen? Of gewoon niks speciaals?quote:
niks speciaals voor zo ver ik weetquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je gaat helemaal niks doen? Of gewoon niks speciaals?
Het spul?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, het spul ligten dan tijd voor drank ofzo
Geen slecht idee van dat drankquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, het spul ligten dan tijd voor drank ofzo
kut dat was wat ik woensdag moest doenquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:52 schreef eNGine10 het volgende:
Ik ook niks speciaals hoorGewoon met vrienden naar de kroeg.
Iemand al foto's van zn baard gemaakt?
Zal wel lang duren voor je klaar komt danquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:26 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik trek me nu af op jouw awesomeness.
Hoi.quote:
Voor een tweede keer wel ja!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal wel lang duren voor je klaar komt dan
Trevquote:
Moe, met jou ?quote:
Zeg jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef Stoeprand het volgende:
Ik krijg ineens allemaal sms'jes van Huppelmuts, met verzoekjes voor seks.
Oh. Slaap.quote:
Mij heeft ze net verlatenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef Stoeprand het volgende:
Ik krijg ineens allemaal sms'jes van Huppelmuts, met verzoekjes voor seks.
Ga je mee slapen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oh. Slaap.
Met mij wel goed. Ik mag niet klagen.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja. Mits je mij in slaap knuffelt.
Gezelligquote:
Potentiële wel ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
Kinderen kan je natuurlijk ook opsnuiven, dat wel
Alles goed?quote:
Dan is het goed. Wat sta je nu gemiddeld dan?quote:
En intiemquote:
8.3quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:43 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Dan is het goed. Wat sta je nu gemiddeld dan?
En jij denkt dat dat werkt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
Er is een spul op de markt dat je op je hoofd kan doen en dan krijg je gewoon haar, zelfs als je kaal bent
Ga je straks mee in badquote:
Op mijn sekszolderquote:
Weer in bad?quote:
Dan gaan we met zn 3enquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:54 schreef Stoeprand het volgende:
Maar eerst in bad gaan is ook wel lekker.
Ja, is goed.
WAT BEN JIJ EEN PLAYER ZEG!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:54 schreef Stoeprand het volgende:
Maar eerst in bad gaan is ook wel lekker.
Ja, is goed.
Ehm, jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan gaan we met zn 3enIs wel een beetje proppen maar dat geeft niet
Stapelenquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mwoa stoep kan door de kraan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stoepsandwichquote:
Nee, eerst met Huppel badderen en dan pas met mij in bedquote:
Ik ga wel op mijn rug bovenop. Omdat hihi.quote:
In bed liggen is toch veel leuker dan badderen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, eerst met Huppel badderen en dan pas met mij in bed
Je mag wel met je hoofd op mijn tieten liggen hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ga wel op mijn rug bovenop. Omdat hihi.
met zn 3en schatquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, eerst met Huppel badderen en dan pas met mij in bed
Ik slaap naakt hequote:Op vrijdag 23 april 2010 20:57 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In bed liggen is toch veel leuker dan badderen?
Oké. Ik kan sowieso niet op m'n buik liggen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je mag wel met je hoofd op mijn tieten liggen hoor
Zal raph leuk vindenquote:
Laat het me weten als het werkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ekdom gaat dat spul op zijn hoofd smeren
Ik sliep vannacht ook voor het eerst naakt. Was wel lekker eigenlijk.quote:
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Oké. Ik kan sowieso niet op m'n buik liggen.
Niet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
STOEP!!!!!
je hebt al motorboot gedaan bij zhe epic boobz
Dat is fijn jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik sliep vannacht ook voor het eerst naakt. Was wel lekker eigenlijk.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
STOEP!!!!!
je hebt al motorboot gedaan bij zhe epic boobz
Jawel, ik was erbij.quote:
Daar wil ik bij zijnquote:
Jawel!quote:
Kom naar Emmenquote:
Welquote:
IK HEB VANDAAG GÉÉN TIETEN IN MIJN GEZICHT GEHAD. DAT WEET IK ZEKER, DUS IK WAS ER NIET BIJ.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan moet Huppel mij ook naakt zien.
Waar heb je het over?quote:
Gezellig.quote:
over je naaktheid in front of DW en huppelquote:
Is goedquote:En laat je het mij weten als die haargroeishizzle werkt? Haarimplantaten zijn al boven de ¤10000,- dus zoiets zou een mooi alternatief zijn.
Naaktheid is niks.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
over je naaktheid in front of DW en huppel![]()
[..]
Is goed
Onderweg eet ik niks om mager te blijven.quote:
quote:
Oh! Nee nee nee! Ik durf gewoon niet naakt te zijn in jouw bijzijn. Ookal is naaktheid niks.quote:
Jongeh.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef -Datdus- het volgende:
hé kap daar eens mee godverdomme hier ben ik niet van gediend.
Waarvan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:15 schreef -Datdus- het volgende:
hé kap daar eens mee godverdomme hier ben ik niet van gediend.
Lunaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Jep! En mijn moeder is nu tijdelijk afgeleid, dus tedaaquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij de reis ook weer overleeft
Doe je goed, is het nog ver van je kamer naar je ouders?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jep! En mijn moeder is nu tijdelijk afgeleid, dus tedaa
Hoi
Anderhalf uur zo ongeveer in totaal. Valt wel meequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je goed, is het nog ver van je kamer naar je ouders?
mag ik ook weten waar ze wonen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Anderhalf uur zo ongeveer in totaal. Valt wel mee
Omgeving Den Haag. Tot zo, taxi-meneerquote:
Wat?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij weet ook niet pressies wat je wil
Wiequote:
Niet alweerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet alweer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In de poepquote:
Vind je dat lekker, joh?quote:
Nee, ik keek Xfactor, en daar heb je zo'n groep van 2 jongens, die heten Badboyz. En die waren echt goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
eerst schreeuwen om bad boy en dan om schatjes en lieverdjes, een beetje tegenover gesteld
Welkom terug.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
eerst schreeuwen om bad boy en dan om schatjes en lieverdjes, een beetje tegenover gesteld
Wat is het eigenlijk?quote:
Xfactorquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik keek Xfactor, en daar heb je zo'n groep van 2 jongens, die heten Badboyz. En die waren echt goed
Hun zijn wel grappig.quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, ik keek Xfactor, en daar heb je zo'n groep van 2 jongens, die heten Badboyz. En die waren echt goed
Dank jequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Welkom terug.
[..]
Wat is het eigenlijk?
Geluksnijntjeeequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:46 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Welkom terug.
[..]
Wat is het eigenlijk?
KampioensNijntje en ZonneNijntjequote:Op vrijdag 23 april 2010 21:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Kom we richten een geluks nijntje clubje op
Waar gaat die dan over?quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Toenstraks Primal Fear gezien.
Best leuk
Kom je ook lekker snel meequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik moet vandaag nog werken ook![]()
geen tijd om te Fokken
Advocaat neemt het op voor iemand die volgens de feiten schuldig is voor moord, maar hij wil anders bewijzen.quote:
Wat voor werk ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik moet vandaag nog werken ook![]()
geen tijd om te Fokken
Sta je daar stom van te kijken?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
Godverdomme... Adobe MC cs5 duurt gewoon 43 minuten om te installeren.
ligt eraan hoe laat jij hier weer bentquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom je ook lekker snel meeWerk ze, zie ik je morgen voor dat ik ga werken?
No doubt heeft een liedje dat heet Don't speak.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij kijkt ook of was dat een wilde gok?
tegen kwart voor 7quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan hoe laat jij hier weer bent
dan zal ik net in me bed liggenquote:
Die was net op XFactor, vandaarquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
No doubt heeft een liedje dat heet Don't speak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |