aah beter en nu ben je uitgerustquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, vriendin heeft het ingeleverd. Ik heb geslapen.
Je zal nooit 50 worden. De wereld vergaat in 2012.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een voordeel, als ik 50 ben kan ik het met vrouwen van 30 doen, en jullie moeten het met versleten mokkels doen
Wie zegt dat een 30-jarige het met iemand van 50 wil doen? Ongeacht het uiterlijk?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een voordeel, als ik 50 ben kan ik het met vrouwen van 30 doen, en jullie moeten het met versleten mokkels doen
Helaas wij ook nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je zal nooit 50 worden. De wereld vergaat in 2012.
Ikquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wie zegt dat een 30-jarige het met iemand van 50 wil doen? Ongeacht het uiterlijk?
Niemand kan mijn baard weerstaan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wie zegt dat een 30-jarige het met iemand van 50 wil doen? Ongeacht het uiterlijk?
maybe als die een grote koffer met geld heeftquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ongeloofwaardig dus.quote:
Tegen die tijd ben je al kaal en heb je een erectiestoornis. .quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je al kaal en heb je een erectiestoornis. .
Misschien is hij één van de gelukkigen die haar op zijn hoofd blijft hebben.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je al kaal en heb je een erectiestoornis. .
Zo'n heel klein beetje, wat die dan lang laat groeien en zo over zijn hoofd kamt dat het heel veel lijkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien is hij één van de gelukkigen die haar op zijn hoofd blijft hebben.
Als of bijna elke man op zijn 50ste kaal isquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Misschien is hij één van de gelukkigen die haar op zijn hoofd blijft hebben.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet zo'n jongen hebben, zo één die elke keer op komt draven als ik mannenklusjes heb zoals banden plakken of dingen in de muur schroeven.
Hoezo niet zelf handig worden?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef Xaryna het volgende:
Ik moet zo'n jongen hebben, zo één die elke keer op komt draven als ik mannenklusjes heb zoals banden plakken of dingen in de muur schroeven.
gemakzucht dient de mensquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef Xaryna het volgende:
Dan zit je hier op het web verkeerdquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef Xaryna het volgende:
Ik ben best handig, alleen niet met fietsen of interne zaken in de computert. Gaten boren en schroeven erin duwen kan ik ook!quote:
Mijn papa is behoorlijk kaal. Alleen nog aan de zeikanten. Denk ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
Meid, mijn vader loopt tegen de 50 aan te huppen en heeft nog haar op zijn hoofd
Is de jouwe dat dan niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:01 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ben best handig, alleen niet met fietsen of interne zaken in de computert. Gaten boren en schroeven erin duwen kan ik ook!
Hij mag ook potten open draaien als het mij niet lukt.
Jawel maar... die is niet hier. Vandaar fietsenmaker.quote:
Dus je hebt er wel eentje maar alleen niet in de buurt, niet echt handigquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:07 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jawel maar... die is niet hier. Vandaar fietsenmaker.
He, als mannen het leuk vinden, waarom niet?quote:
Ik moet er 1 voor hier hebbenquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus je hebt er wel eentje maar alleen niet in de buurt, niet echt handig
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
He, als mannen het leuk vinden, waarom niet?
Schijnen ze leuk te vinden, de stoere man uithangen
[..]
Ik moet er 1 voor hier hebben
Wat, ik betaal hem braaf in natura.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:13 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Wat, ik betaal hem braaf in natura.Dat bedoel ik dus ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |