Ja DHL heeft zo'n service, maar het is natuurlijk wel afhankelijk van je leverancier welke pakketbezorger zij gebruikenquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef Meissiej het volgende:
Ik bedoel, ik kan zoiets niet bij de dichtsbijzijnde PTT laten afleveren, en het daar ophalen ofzo?
Ipv aan mijn huis
Bestaat daar een of andere service voor?
Bij vrienden kan echt niet
Etos ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
expo heeft gewoon vibrators in de winkel zelf staan.
Dit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:24 schreef __Saviour__ het volgende:
medicijnen haal je gewoon bij de apotheek
via internet is het niet te vertrouwen
Oh, dat is nog simpeler: Open de deur gewoon 3 dagen nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef Meissiej het volgende:
Ik bedoel, ik kan zoiets niet bij de dichtsbijzijnde PTT laten afleveren, en het daar ophalen ofzo?
Ipv aan mijn huis
Bestaat daar een of andere service voor?
Bij vrienden kan echt niet
Ik gok medicijnen om snel gewicht te verliezen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef Meissiej het volgende:
Het zjin medicijnen uit Canada die niet in nl verkrijgbaar zijn
Dan doet z'n ma toch open en dan zit die met een pot erectiepillen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Oh, dat is nog simpeler: Open de deur gewoon 3 dagen niet![]()
Na 3 pogingen gooien ze een brief in de bus waar je het pakket wel op kunt halen met het papier erbij (kan de bloemist met een TNT punt zijn of de lokale kruidenier)
en waarom zijn die niet in NL verkrijgbaar denk je?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef Meissiej het volgende:
Het zjin medicijnen uit Canada die niet in nl verkrijgbaar zijn
Omdat Ab en Ab er geen aandelen van hebben!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en waarom zijn die niet in NL verkrijgbaar denk je?
Doet dat er toe?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en waarom zijn die niet in NL verkrijgbaar denk je?
Kennissen was ook uitgesloten, want het zijn duistere zaakjes dus tja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef Nizno het volgende:
TS: misschien een idee om het bij kennissen oid te laten bezorgen?
Ik denk dat een knul zich niet meissiej noemt. (of de medicijnen zijn ter ondersteuning van een sex-change operatie)quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Doet dat er toe?
Die knul wil gewoon weten hoe hij een pakketje kan krijgen via de post zonder dat die bij het huisadres wordt afgeleverd.
Hoezo zijn dat nou droeftoeters dan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:58 schreef Farenji het volgende:
maar omdat die droeftoeters van TNT alleen pakjes overdag bezorgen en blijkbaar niet begrijpen dat veel mensen dan op hun werk zijn.
En dan gaat je werk failliet, en dan ben je je pakketje kwijtquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:58 schreef Farenji het volgende:
Op je werk laten afleveren? Doe ik ook regelmatig. Maar dan niet omdat mijn ouders er niet achter mogen komenmaar omdat die droeftoeters van TNT alleen pakjes overdag bezorgen en blijkbaar niet begrijpen dat veel mensen dan op hun werk zijn.
Een avond-bezorgdienst zou echt geen overbodige luxe zijn hoor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:05 schreef Socios het volgende:
Hoezo zijn dat nou droeftoeters dan.Die bezorgers werken dan ook gewoon overdag, hoor.
Goed, bedankt voor deze theorieles. Back to reality.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef Socios het volgende:
Het is jouw ouders verboden in jouw post te kijken. Briefgeheim is bij wet geregeld. Je kan het gewoon thuis laten bezorgen.
De bezorgers zijn niet de droeftoeters,quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoezo zijn dat nou droeftoeters dan.Die bezorgers werken dan ook gewoon overdag, hoor.
Als mijn werkgever failliet gaat dan weet je dat wel langer dan een paar dagen van te voren lijkt me. Of loop jij elke dag het risico dat je opeens in een leeggestript kantoor binnenstapt, waar de directeur nog de laatste koperleidingen uit het gebouw aan het slopen is voordat hij naar de Bahama's vertrekt?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En dan gaat je werk failliet, en dan ben je je pakketje kwijt
thanks!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:51 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik denk dat een knul zich niet meissiej noemt. (of de medicijnen zijn ter ondersteuning van een sex-change operatie)
Maar om te helpen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Poste_restante
(en TS: ik hoop dat je geen gekke dingen gaat doen)
Nee, een faillissement komt altijd als een donderslag bij heldere hemel. Bovendien heeft een faillissement niets met een leeggestript kantoor te maken. Op het moment dat het bedrijf failliet gaat neemt de curator het bedrijf over. Er wordt dan soms extra beveiliging ingeschakeld om te voorkomen dat er iets het pand verlaat -- ook jouw pakketje dus.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:14 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als mijn werkgever failliet gaat dan weet je dat wel langer dan een paar dagen van te voren lijkt me. Of loop jij elke dag het risico dat je opeens in een leeggestript kantoor binnenstapt, waar de directeur nog de laatste koperleidingen uit het gebouw aan het slopen is voordat hij naar de Bahama's vertrekt?
Nee, je doet gewoon je eigen naam en het adres van dat postkantoor o.v.v. POSTE RESTANTE. Daar bewaren ze het voor je en kun je je post ophalen. Zelf ook weleens gebruikt tijdens een verhuizing.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:46 schreef Meissiej het volgende:
thanks!
dus dat bedrijf waarvan ik het spul bestel zou ik dan moeten vragen "post restante" op het pakketje zetten, en dan het adres van bv PTT post + mijn naam opgeven?
(Geen idee op welk adres/waar ik het naartoe kan sturen als ik het via EMS doe?)
don't worry, gewoon geen zin in gezeik van mn ouders
Als je TNT iets laat bezorgen gaat dat onder voorwaarden die je onderling afspreekt. Door iets door TNT te laten bezorgen ga je automatisch akkoord mt die voorwaarden, dus ook met de voorwaarde dat het bij de junk bezorgd kan worden. Bij aangetekende pakketjes (wat TNT ook doet en wat je gewoon aan je leverancier kunt vragen) moet je persé zelf thuis zijn en anders wordt het bij het postkantoor afgeleverd. Dit kost extra verzendkosten. Maar dat is dus dan een oplossing voor jequote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef bijderechter het volgende:
Ik vind dit wel een goede vraag.
Ik heb een junk als buurman. Ik wil gewoonweg niet dat mijn pakketjes daar belanden. Toch is het onmogelijk om de TNT op te bellen en hen te vertellen dat ze niet bij mijn buurman mogen bezorgen.
Ik heb dat eens geprobeerd en dan zeggen ze: 'moet u bij uw bestelling aangeven dat het niet bij de buren bezorgd mag worden'.
Ik vraag me af hoe dit wettelijk zit? IK bestel wat en IK ben de ontvanger. Wie of wat geeft TNT dan het recht om het bij een ander te bezorgen
Jij bent de klant nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:37 schreef bijderechter het volgende:
Ik vraag me af hoe dit wettelijk zit? IK bestel wat en IK ben de ontvanger. Wie of wat geeft TNT dan het recht om het bij een ander te bezorgen
ok!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, je doet gewoon je eigen naam en het adres van dat postkantoor o.v.v. POSTE RESTANTE. Daar bewaren ze het voor je en kun je je post ophalen. Zelf ook weleens gebruikt tijdens een verhuizing.
PTT bestaat al een tijdje niet meer. Dat is TNT.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:55 schreef Meissiej het volgende:
[..]
ok!
beetje domme vraag misschien, maar dat werkt voor alle postkantoren?
ik zou het zowel op TNT als PTT kunnen laten bezorgen?
http://www.tntpost.nl/voo(...)ent-postkantoor.aspxquote:Ophalen van post
Binnen en buitenlandse brieven en pakketten (met aanvullende diensten
Aangetekend (met aanvullende diensten *
Gerechtelijke brieven
Poste Restante
Postbussen (niet overal aanwezig)
Mja helder.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Jij bent de klant niet(jij hebt geen overeenkomst met TNT)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |