Donder op man, Lee Dorian is een held!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Is de vocalist eindelijk ontvoerd dan? die zat namelijk altijd de weg tussen mij en de appreciatie van cathedral te versperren
Ai, pijnlijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 05:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Fuuuuuuck, ik ben gewoon vergeten naar Garcia plays Kyuss te gaan.![]()
![]()
Heb verdomme gelijk in de voorverkoop een kaartje gekocht dat ik vrij duur vond, maar ach Welcome to Sky Valley is misschien mijn favoriete album aller tijden. Gewoon een beetje journaal zitten kijken of iets dergelijks terwijl deze helden aan het spelen waren
Was dat ook in de Melkweg? Ik zat in een andere zaal naar een juffrouw met harp te kijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:22 schreef ranja het volgende:
Het was geweldig
Brant Bjork deed het voorprogramma, Garcia en z'n mannen rockten daarna een uurtje of 2. De meeste klassiekers zijn wel voorbij gekomen.
Dat was daar jaquote:Op maandag 31 mei 2010 09:12 schreef ranja het volgende:
Was dat waar die enorme rij voor stond?
Garcia stond in de Max zaal van de Melkweg.
Niet in slaap gevallen? Ik vind Newsom echt enorm saai, die nieuwe cd van haar ook, twee uur lang harp gepingel, respect als je dat zo lang volhoudt om te luisteren.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat was daar jaEn het was een geweldig optreden; muzikanten zoals Joanna Newsom zjn er maar weinig
Een minpunt was wel dat de deuren 3 kwartier later dan aangekondigd open gingen en het voorprogramma een half uur later begon. (en dat is iets waar ik het na jaren van concertbezoek steeds vaker helemaal mee heb gehad)
hehe, nee, ik ban niet in slaap gevallen!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:30 schreef trebremmit het volgende:
[..]
Niet in slaap gevallen? Ik vind Newsom echt enorm saai, die nieuwe cd van haar ook, twee uur lang harp gepingel, respect als je dat zo lang volhoudt om te luisteren.
He vet, meer informatie hierover? Wat zit er allemaal in en wat kost het?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Sinds ik nog geen echte melvins plaat zelf heb (alleen melvins/lustmord) ga ik hier maar eens op mikken
[ afbeelding ]
Nog niks over prijs gezien, wel dat het ongeveer alles zou zijn wat op ipecac is uitgekomen (ik denk met uitzondering van de 7''es en het "either here nor there" boekquote:Op maandag 31 mei 2010 13:30 schreef emokid het volgende:
[..]
He vet, meer informatie hierover? Wat zit er allemaal in en wat kost het?
quote:(the) Melvins The long awaited, limited edition Melvin's box set is about to be released, just in time for their upcoming US tour. It has been in the works for over three years and now it will FINALLY be available to the public.
This box set is a limited edition of 300. It has been letterpress printed on an antique press from the 1890s. The press is powered by a treadle and fed by hand. Each individual CD package has gone through the press from four to eight times.
The set contains the following releases:
The Bride Screamed Murder
Nude with Boots
Senile Animal
Maggot
Bootlicker
Hostile Ambient Takeover
Pigs of the Roman Empire
Colossus of Destiny
26 Songs
Gluey Porch Treatments
Houdini Live
Electro Retard
Mangled Demos
The box sets will be available at the shows and also online.
Bring your pennies.
Tegenovergestelde van wat ik wilde horenquote:Op maandag 31 mei 2010 08:22 schreef ranja het volgende:
Het was geweldig
Brant Bjork deed het voorprogramma, Garcia en z'n mannen rockten daarna een uurtje of 2. De meeste klassiekers zijn wel voorbij gekomen.
Als je goed kijkt lijken die op de achtergrond LP boxen te zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 11:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Sinds ik nog geen echte melvins plaat zelf heb (alleen melvins/lustmord) ga ik hier maar eens op mikken
[ afbeelding ]
Omg wat een gevatte jongen ben je toch.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 03:35 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Tips? Die kun je in elke willekeurige koffiewinkel halen.
Ik kan slechts mijn best doenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:56 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Omg wat een gevatte jongen ben je toch.
Met Crowbar. Ik ga waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 7 juni 2010 00:18 schreef On het volgende:
Ik zie dat oa Amenra de 23e in Baroeg speelt, misschien ga ik wel.
En helaas alweer offline.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:23 schreef bartrid het volgende:
Voor de liefhebbers, Cathedral @ Roadburn
http://www.roadburn.com/2(...)-2009-now-available/
quote:Trashfest 2010 is afgelast, zoals je vorige week al kon lezen op Festivalinfo. Een aantal artiesten die op het festival in Hoogeveen zouden optreden komen echter wel gewoon naar Nederland.
In Tilburgse zullen drie Trashfest artiesten hun opwachting maken: Weedeater, Black Cobra en Saviours staan op 18 juni in de Little Devil. Anaphylactic Shock is daarnaast aan de line-up toegevoegd.
Kaarten voor de avond kosten 7 euro en zijn te krijgen bij de kassa van de zaal.
Godver, en dat kwam in Hveen spelen... Waarom wist ik dat niet?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:18 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Gelijk ook alle bands die ik wilde zien, als het was doorgegaan. Heel erg mooi
Dat was echt al heel erg lang bekend hoor, voortaan je last.fm recommended events goed in de gaten houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Godver, en dat kwam in Hveen spelen... Waarom wist ik dat niet?
True that.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:58 schreef psaexorp het volgende:
[..]
Dat was echt al heel erg lang bekend hoor, voortaan je last.fm recommended events goed in de gaten houden.
Maar ach, je kan daarnaast blij wezen dat je je geld niet hebt weggegooid aan een kaartje voor een festival wat niet plaatsvind
Wat eeeeeuhm, past die hoes erg goed bij die cd titelquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
13 sept komt een nieuwe black mountain uit "Wilderness Heart"
[ afbeelding ]
hier kun je een nieuw nummer krijgen
http://jagjaguwar.com/blackmountain/
Volledig correct.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:06 schreef Gehenna het volgende:
ben benieuwd, zolang ze hun zangeres lieten zingen op de vorige plaat vond ik het geweldig, de rest van nummers waren nogal saai wat ik me herinner
Stimmt ja, zo heb ik toch nog een aantal gave bands ontdekt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:17 schreef xpompompomx het volgende:
Ik kwam er trouwens van het weekend achter dat die dubbel cdtjes die ze op Roadburn uitdeelden best tof zijn.
http://www.discogs.com/Va(...)City/release/2258424
quote:A black metal label puts out a psych rock record – and it makes complete sense. I’m not talking about shoving a sax into black metal. I’m talking about music before metal; fuzz, not distortion; hippies, not hipsters.
The Process Church of the Final Judgment was a religious cult in the ’60s and ’70s. It worshipped Christ, Jehovah, Lucifer, and Satan. The Process believed that during the final judgment, Christ and Satan would patch things up, then get together to fuck shit up. It was a twist on the usual religious trope of “us right, everyone else wrong”.
Last year Feral House published a book called Love Sex Fear Death, written by a Process member. The book contained skeletal sheet music of The Process’ hymns. (See here and here.) No original recordings exist of the hymns, so Jex Thoth (singer for the band named after her), Xtian (aka Dave Nuss of the No-Neck Blues Band), and producer Randall Dunn (Earth, Sunn O))), Wolves in the Throne Room) decided to bring them to life.
The results are enthralling. Thoth has touched upon occult topics with her band. But free of its doom-y sprawl, her voice soars higher than ever. The music is strictly throwback – psych rock, rhythm and blues, gospel. Tones are relatively clean, laying bare the illogic of the subject matter. “We Give Our Lives” and “Judge of Mankind” each offer separate verses to Christ, Jehovah, Lucifer, and Satan. See, for example, “We Give Our Lives”:
ook de stream ervan klinkt erg goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
En ook Comus staat online
http://www.roadburn.com/2(...)-stream-now-on-line/
Plannen, maar ik denk niet dat het uiteindelijk doorgaat. Lijkt me wel erg vet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:11 schreef Grand_Skye het volgende:
Gaan er hier mensen naar Yellowstock in augustus? Nog nooit geweest maar lijkt me wel tof.
OMG!!!quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:53 schreef bartrid het volgende:
Hey ik lees zojuist dat Shrinebuilder naar Utrecht komt!
Echt??! Wat tof!quote:Op donderdag 24 juni 2010 08:58 schreef Gehenna het volgende:
he mensen Shrinebuilder komt alsnog naar nederland, in Utrecht wel te verstaan:![]()
http://www.clubcircuit.nl(...)builder-naar-utrecht
Ja dikke middelvinger dat ik een kaartje voor je ophaal.quote:Op donderdag 24 juni 2010 09:04 schreef Bosbeetle het volgende:concertstop
net nu ik hoor dat shrinebuilder naar utrecht komt
idd ik hoef ook geen kaartjequote:Op donderdag 24 juni 2010 13:58 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ja dikke middelvinger dat ik een kaartje voor je ophaal.
Concertstop ist concertstop!
geen idee, denk dat doordeweeks lastig wordt, maar ik heb eigenlijk nog geen idee hoeveel tijd ik overal voor heb straks ivm beginnen volgende studiequote:
Dat vind ik eigenlijk nog veel interessanter.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:10 schreef Trashcanman het volgende:
November is wel een leuke maand qua concerten in Utrecht, Swans spelen ook rond die tijd in de Tivoli.
Wat komt shrinebuilderquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef emokid het volgende:
Waarom zeggen mensen hier zovaak dat Shrinebuilder komen? lol
komen ze??? waar?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef emokid het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Nooit geweten dat er iets toffers is dan Shrinebuilder!quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:01 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk nog veel interessanter.
Gewoon met de trein naar Centraal station Den Bosch. Misschien dat ik er heen ga.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:54 schreef emokid het volgende:
Red Sparowes in Den Bosch. Lijkt me best een mooie band om te zien maar W2 is onmogelijk te bereiken met het OV. Weet verder niet of het nieuwe album wel goed is.
Dat is 10/15 minuten lopen van het station, erg goed te doen hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:54 schreef emokid het volgende:
Red Sparowes in Den Bosch. Lijkt me best een mooie band om te zien maar W2 is onmogelijk te bereiken met het OV. Weet verder niet of het nieuwe album wel goed is.
Was inderdaad best vet ja, en jammer dat hij er niet bij was, want dan hadden ze misschien catamaran gespeeldquote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:56 schreef arucard het volgende:
[..]
Gewoon met de trein naar Centraal station Den Bosch. Misschien dat ik er heen ga.
Net Yawning Man gezien. Best vet, alleen jammer dat Mario Lalli er niet bij was.
Wilde eigenlijk wel gaan, maar omdat het zo laat begon, (23:00, vanwege het voetbal), had ik er geen zin in omdat ik vandaag gewoon moest werken, beetje jammer. Ach, ik heb Yawning Man vorig weekend toch wel 1 minuut live gezien in frankrijkquote:Op vrijdag 25 juni 2010 02:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was inderdaad best vet ja, en jammer dat hij er niet bij was, want dan hadden ze misschien catamaran gespeeld
Woar?!quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:44 schreef emokid het volgende:
Gaaf, Red Sparowes moet ik zeker nog eens gezien hebben. Deze hou ik aan als optie.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 01:54 schreef emokid het volgende:
Deventer, tering.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:49 schreef HAL9000S het volgende:
NIemand hier die naar ELectric Wizard @ burgerweeshuis gaat in Oktober?
oh misschien wel, vanaf Enschede is dat dan maar een klein stukje (45 min)quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:49 schreef HAL9000S het volgende:
Hell fucking yeah, present. Kaartje al binnen. Vanaf Hengelo slechts 40 minuten.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 00:49 schreef HAL9000S het volgende:
Holy shit Shrinebuilder.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 10:24 schreef HAL9000S het volgende:
Ach, als je in Utrecht woont dan is niks echt ver weg, dat scheelt. Shrinebuilder komt trouwens ook in Utrecht las ik ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |