We kunnen ook gaan lullen over hoe Sigmund Freud dacht dat masturberen slecht voor je isquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:35 schreef Nebo het volgende:
Ik ga een stukje rijden en jullie beginnen meteen te blaten over religie en evolutie
Slechts drie oude vrouwtjes geschept in een half uur, ik rijd beter dan ooit tevoren man!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie wie?
[..]
Voor het geval dat de mensheid straks opnieuw moet beginnen door jou toedoen
Haha, prima toch, beetje aanpappen met Zeus, Hera vervolgens stiekem in de kont neuken alwaar Aphrodite fungeert als fluffer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sorry. Ik bedoelde natuurlijk theocratie
Van wie is die?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:38 schreef GameBabe het volgende:
There are two ways to slide easily through life: to believe everything or to doubt everything; both ways save us from thinking.
Om AQ- en Flodderama-posts te veranderen in plaatjes van lekkere wijvenquote:
Goed ideequote:Op vrijdag 23 april 2010 14:38 schreef Nebo het volgende:
[..]
Om AQ- en Flodderama-posts te veranderen in plaatjes van lekkere wijven
Dan ben je wel echt een baas, als Aphrodite slechts de fluffer isquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:38 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, prima toch, beetje aanpappen met Zeus, Hera vervolgens stiekem in de kont neuken alwaar Aphrodite fungeert als fluffer.
Haha, ja toch, die weet tenminste hoe het moet.. En om Hera in d'r poeperd te nemen heb je echt een harde sjanker nodigquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een baas, als Aphrodite slechts de fluffer is
Als je Hera wilt neuken heb je wel een fluffer nodig!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dan ben je wel echt een baas, als Aphrodite slechts de fluffer is
Deze baas weet hoe het werkt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:42 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Als je Hera wilt neuken heb je wel een fluffer nodig!
We gaan ook weer volledig uit van de Hera uit God of War III. Denk je echt dat Zeus haar zou nemen als ze niet ook best wel lekker was in de andere verhalen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, ja toch, die weet tenminste hoe het moet.. En om Hera in d'r poeperd te nemen heb je echt een harde sjanker nodig
Een beetje van mezelf en een boel van http://en.wikipedia.org/wiki/Theodore_Isaac_Rubinquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:38 schreef GameBabe het volgende:
There are two ways to slide easily through life: to believe everything or to doubt everything; both ways save us from thinking.
Wat is dat nou weer voor misplaatste interpretatie.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Nebo het volgende:
[..]
We gaan ook weer volledig uit van de Hera uit God of War III. Denk je echt dat Zeus haar zou nemen als ze niet ook best wel lekker was in de andere verhalen?
Nee, ik weet wel dat met een bierbril vrouwen mooier wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf en een boel van http://en.wikipedia.org/wiki/Theodore_Isaac_Rubin
Zelf worstel ik op dit moment met het gedachtegoed achter het boeddhisme (verlangen is de oorzaak van het lijden) in verhouding met deze uitspraak “When your desires are strong enough, you will appear to possess superhuman powers to achieve”
Iemand nog goede ideeën daarover?
Een man met diepgangquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel dat met een bierbril vrouwen mooier worden
Jaja, ik weet wel hoe ik de vrouwtjes moet prikkelenquote:
Als je voor dingen gaat, heb je voor je eigen beleving (of die van anderen) grootse prestaties opgeleverd. Dat maakt je uiteindelijk ook bij velen of enkelen onsterfelijk en bovenmenselijk en bijzonder.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een beetje van mezelf en een boel van http://en.wikipedia.org/wiki/Theodore_Isaac_Rubin
Zelf worstel ik op dit moment met het gedachtegoed achter het boeddhisme (verlangen is de oorzaak van het lijden) in verhouding met deze uitspraak “When your desires are strong enough, you will appear to possess superhuman powers to achieve”
De natuurlijke luiheid van de mens zorgt ervoor dat er altijd nog iets extra's in het kunnen van die persoon overblijft om dingen te doen die normaal onmogelijk lijken. En die natuurlijke luiheid ontstaat door het natuurlijk evenwicht van alle krachten die de gemakkelijkste weg proberen te zoeken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:47 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar poeperdje, als Zeus het kan, kan jij het ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:48 schreef Poit het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor misplaatste interpretatie.
Hera is gewoon een stuck up bitch (los van de GoW reeks) en zal d'r kringspier echt niet zomaar ontspannen voor je
Ik moet toch echt m'n meerdere bekennen.. Zeus kan het zonder fluffer..quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
Maar poeperdje, als Zeus het kan, kan jij het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |