SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze vind ik ook wel wat hebben. Ze heeft mooie ogen, dus vast ook mooie jesters
Ja doei.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:Puike maar gevaarlijke aanname!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze vind ik ook wel wat hebben. Ze heeft mooie ogen, dus vast ook mooie jesters
Ja, dat is allemaal teveel moeite voor een vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Waar is dat mokkel die in d'r jesters grabbelt en die natte jesters in de OP?.
LUI VERREKE!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal teveel moeite voor een vrijdagmiddag.
Die hoerige kutgebruikers hier op de groentetokoquote:
Nee, ik hou het straat, J. Dat is wat andersch.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef KingOfMars het volgende:
Je bent van de straat he, C.
Ja, gek, net deed 'ie het wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet echt keilang wachten op xs.to.
Ik durfde er niet over te beginnen maar ik ben blij dat jij het vraagt!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, dat stuk tussen haar voorhoofd en heur haar, komt daar nog wat overheen?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, dat stuk tussen haar voorhoofd en heur haar, komt daar nog wat overheen?
Nee dat komt door de warmte. Trek wat uit zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:50 schreef Tally het volgende:
Ik heb stijve tepels!!! Zou dat van de kou komen?
Uhm.. uhm.. Er zitten hier collega'squote:Op vrijdag 23 april 2010 14:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee dat komt door de warmte. Trek wat uit zou ik zeggen!
Aaah.. Oke.. Dan moet ik even naar buiten.. Afkoelen..quote:
Die heb ik nog niet echt gebruikt JK.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben je misschien vergeten je Chinese balletjes uit te halen, T?
Zit er iets vast in je keel?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef KingOfMars het volgende:
Koeloeyuk?
Ja maar dat wil ik nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als de beurt goed genoeg is, vergeet hij het hele kadootje, dunkt me.
Bill Gates?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ehm, een iPod krijgen én een beurt? Wie zou daar boos om worden?!
Mja.. Als ik mijn beurt niet krijg, krijgt hij zijn iPod nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ehm, een iPod krijgen én een beurt? Wie zou daar boos om worden?!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:40 schreef KingOfMars het volgende:
Centrale topics zijn de oorzaak van alle ellende op de hele wereld.
Je vraagt er zo wel een beetje om, C.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:16 schreef Chowi het volgende:
Bezorg maar eens wat ellende in mijn wereld, H.
je wilt kinderen van Houzer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:16 schreef Chowi het volgende:
Bezorg maar eens wat ellende in mijn wereld, H.
Waar om? Ik denk nooit over dingen na. Ik ben de naïviteit zelve.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je vraagt er zo wel een beetje om, C.
Als Houzer en ik kinderen gaan maken, worden het volgens mij geniale wezens.quote:
Daar om.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:19 schreef Chowi het volgende:
Waar om? Ik denk nooit over dingen na. Ik ben de naïviteit zelve.
Jouw intelligentie en mijn looks, ik zeg doen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als Houzer en ik kinderen gaan maken, worden het volgens mij geniale wezens.
Maar wat als het omgekeerd wordt!!!!!!!111111111111111quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef Houzer het volgende:
Jouw intelligentie en mijn looks, ik zeg doen!
Dan is het kind een doortrapte hosselaar, met lekkere tieten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar wat als het omgekeerd wordt!!!!!!!111111111111111
[/open deur]
Ik vind dat een raar beeld, zo'n soort gladde marktkoopman met gladachterovergekamt haar met een zonnebril erin, maar dan met lekkere tieten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef Houzer het volgende:
Dan is het kind een doortrapte hosselaar, met lekkere tieten.
win win situatie,
Ja prima! We hebben het beschaafd gehouden met een paar burgers enquote:
Wat moet je op de sportschool ?quote:Op zondag 25 april 2010 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
Voor mij is het vandaag nieuwjaar dus goed voornemen voor morgen: eindelijk eens de sportschool bellen!
Ze doen daar ook aan sportbegeleiding, leek me wel zinvol. Ivm voorkomen van blessures. En wat conditietraining (hopelijk). Maar eigenlijk wil ik gewoon ff een afspraak maken om even langs te komen zodat ik erachter kan komen wat de mogelijkheden (en kosten...) zijn.quote:
Je zit toch onderuitgezakt op de bank met de laptop op schoot en de poten op de voortafel wrs.quote:Op zondag 25 april 2010 21:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ach, je levert in op mobiliteit he, met zoeen snoer. Maar al met al best ok.
BIjna.quote:Op zondag 25 april 2010 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Je zit toch onderuitgezakt op de bank met de laptop op schoot en de poten op de voortafel wrs.
Ik typte natuurlijk hoe ik er zelf bij zit / ligquote:
ik kom nooit precies thuis met de muziek dus loop maar in evy het eerste nummer van de volgende les om thuis te komen dus.quote:Op zondag 25 april 2010 21:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga altijd omweggetjes verzinnen op het laatste stuk..
quote:@FemkeHalsema We zijn op dezelfde dag jarig! Gefeliciteerd! Al heb ik wel on-GL's vandaag dood vlees uit een fabriek gegeten. Sorry!
Ja jij stemt vanaf nu die linkse boomknuffelaar Job.quote:Op zondag 25 april 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
Maar een felicitatie terug krijgen ho maar! Daar gaat weer een stem!!
Alexander was m'n backup.quote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja jij stemt vanaf nu die linkse boomknuffelaar Job.
Volgende keer beter, J.quote:Op zondag 25 april 2010 21:03 schreef Joene het volgende:
Misschien moet ik vragen of UIO ff dobbelt ?
Office Spacequote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
plaatsnemen in het bushokje nog wel! wat lief
Zo te zien kan ik hem nog wijzigen. Wat een geweldige nieuwe feature!quote:Op maandag 26 april 2010 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet wel wennen aan die waarschuwing.
Hallo.quote:Op maandag 26 april 2010 13:49 schreef Tally het volgende:
Bleh
Op wiens mannelijke grote schouder mag ik uithuilen?
Sorry, heb alleen een grote e-penis waarop je mag uithuilen tot mijn beschikking.quote:Op maandag 26 april 2010 13:49 schreef Tally het volgende:
Bleh
Nogsteeds nodig Tal?quote:Op maandag 26 april 2010 13:49 schreef Tally het volgende:
Bleh
Ik bedoel dat ik anders evt in de auto moet naar de andere vestiging ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:46 schreef KingOfMars het volgende:
Je bedoelt dat je anders nog van je stoel af moet komen ook?!.
Ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:26 schreef KingOfMars het volgende:
Hemelvaart is toch een feestdag (lees: vrije dag) ?
Juist !quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:26 schreef KingOfMars het volgende:
Hemelvaart is toch een feestdag (lees: vrije dag) ?
Om deze opmerkingen kan ik ff niet lachenquote:Op dinsdag 27 april 2010 08:31 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga eens kijken of ik stilletjes in een hoekje dood kan gaan ofzo.
Zoals ik al zei kon jij niet weten.. Geen probleem johquote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:45 schreef KingOfMars het volgende:
Oh nu snap ik die tweet van gisteravond ook!
Ja sorry. Ben niet op m'n best vandaag. #blech.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat garpje begint nu wel een beetje een baard te krijgen, J.
JE HEBT EEN BAARD!!!!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:01 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja sorry. Ben niet op m'n best vandaag. #blech.
Met scheermesjes?quote:
ik niet ik heb kekke stoppels !quote:
Overal waar haar groeit (buiten m'n kop dan) T!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Met scheermesjes?
Ook meteen je polsen even meegenomen?
TMI J. TMI!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:04 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Overal waar haar groeit (buiten m'n kop dan) T!
Ha! Beat you to it!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oe, ik moet de BBQ nog koninginnedagklaar maken.
Het is gewoon op het ondankbare af he J!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef Joene het volgende:
Hoezo wil jij niet weten T dat J zijn zak scheert ?
Precies deel je een keer een beetje info , wil ze het niet weten.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het is gewoon op het ondankbare af he J!
Omdat ik er toch geen gebruik van maak J.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:22 schreef Joene het volgende:
Hoezo wil jij niet weten T dat J zijn zak scheert ?
HET KAN JE GEEN ZAK SCHELEN, WHEHEHEHEHEEquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef Tally het volgende:
Omdat ik er toch geen gebruik van maak J.
Dan maakt het me geen fuck uit.
Ketter!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is er trouwens een uitbreidingsunit te krijgen zodat je op je Weber op gas kan bbq-en?
Juist!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
HET KAN JE GEEN ZAK SCHELEN, WHEHEHEHEHEE,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111
Mja ik heb hubbie beloofd dat ik vandaag wel ga lunchenquote:Op dinsdag 27 april 2010 12:24 schreef KingOfMars het volgende:
Ik heb niet gelunched btw. Bammetjes en cup a soupie achter de PC met. jullie
.
Doen dan. Hups. Vort! Naar de kantine jij en laat je maar eens even lekker verwennen door juffrouw Jannie!quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja ik heb hubbie beloofd dat ik vandaag wel ga lunchen
Thea.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Doen dan. Hups. Vort! Naar de kantine jij en laat je maar eens even lekker verwennen door juffrouw Jannie!
Lekker!quote:
Vast wel ergens ter wereld, J.quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:26 schreef KingOfMars het volgende:
GVD is het al half vijf ofzo.
Nee en Mi ook niet!quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Werkt er ook nog een "Ré" bij jou, Talie?
Vandaag?quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:21 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zal ik anders bij jouw langs "komen"?
De Oom van hubbie is gisternacht/ochtend overledenquote:
Mmm das naar, gecondoleerd iig.quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:28 schreef Tally het volgende:
[..]
De Oom van hubbie is gisternacht/ochtend overleden
Dank je!quote:
Nou ja we hebben Douwe (whehehe) Egbert machines. Echte goeie koffie valt dus wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |