Wat moet je op de sportschool ?quote:Op zondag 25 april 2010 20:50 schreef KingOfMars het volgende:
Voor mij is het vandaag nieuwjaar dus goed voornemen voor morgen: eindelijk eens de sportschool bellen!
Ze doen daar ook aan sportbegeleiding, leek me wel zinvol. Ivm voorkomen van blessures. En wat conditietraining (hopelijk). Maar eigenlijk wil ik gewoon ff een afspraak maken om even langs te komen zodat ik erachter kan komen wat de mogelijkheden (en kosten...) zijn.quote:
Je zit toch onderuitgezakt op de bank met de laptop op schoot en de poten op de voortafel wrs.quote:Op zondag 25 april 2010 21:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ach, je levert in op mobiliteit he, met zoeen snoer. Maar al met al best ok.
BIjna.quote:Op zondag 25 april 2010 21:08 schreef Joene het volgende:
[..]
Je zit toch onderuitgezakt op de bank met de laptop op schoot en de poten op de voortafel wrs.
Ik typte natuurlijk hoe ik er zelf bij zit / ligquote:
ik kom nooit precies thuis met de muziek dus loop maar in evy het eerste nummer van de volgende les om thuis te komen dus.quote:Op zondag 25 april 2010 21:15 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga altijd omweggetjes verzinnen op het laatste stuk..
quote:@FemkeHalsema We zijn op dezelfde dag jarig! Gefeliciteerd! Al heb ik wel on-GL's vandaag dood vlees uit een fabriek gegeten. Sorry!
Ja jij stemt vanaf nu die linkse boomknuffelaar Job.quote:Op zondag 25 april 2010 21:26 schreef KingOfMars het volgende:
Maar een felicitatie terug krijgen ho maar! Daar gaat weer een stem!!
Alexander was m'n backup.quote:Op zondag 25 april 2010 21:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja jij stemt vanaf nu die linkse boomknuffelaar Job.
Volgende keer beter, J.quote:Op zondag 25 april 2010 21:03 schreef Joene het volgende:
Misschien moet ik vragen of UIO ff dobbelt ?
Office Spacequote:Op maandag 26 april 2010 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
plaatsnemen in het bushokje nog wel! wat lief
Zo te zien kan ik hem nog wijzigen. Wat een geweldige nieuwe feature!quote:Op maandag 26 april 2010 13:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet wel wennen aan die waarschuwing.
Hallo.quote:Op maandag 26 april 2010 13:49 schreef Tally het volgende:
Bleh
Op wiens mannelijke grote schouder mag ik uithuilen?
Sorry, heb alleen een grote e-penis waarop je mag uithuilen tot mijn beschikking.quote:Op maandag 26 april 2010 13:49 schreef Tally het volgende:
Bleh
Nogsteeds nodig Tal?quote:Op maandag 26 april 2010 13:49 schreef Tally het volgende:
Bleh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |