SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze vind ik ook wel wat hebben. Ze heeft mooie ogen, dus vast ook mooie jesters
Ja doei.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:53 schreef motorbloempje het volgende:Puike maar gevaarlijke aanname!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze vind ik ook wel wat hebben. Ze heeft mooie ogen, dus vast ook mooie jesters
Ja, dat is allemaal teveel moeite voor een vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef KingOfMars het volgende:
Waar is dat mokkel die in d'r jesters grabbelt en die natte jesters in de OP?.
LUI VERREKE!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, dat is allemaal teveel moeite voor een vrijdagmiddag.
Die hoerige kutgebruikers hier op de groentetokoquote:
Nee, ik hou het straat, J. Dat is wat andersch.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:30 schreef KingOfMars het volgende:
Je bent van de straat he, C.
Ja, gek, net deed 'ie het wel.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet echt keilang wachten op xs.to.
Ik durfde er niet over te beginnen maar ik ben blij dat jij het vraagt!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, dat stuk tussen haar voorhoofd en heur haar, komt daar nog wat overheen?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey, dat stuk tussen haar voorhoofd en heur haar, komt daar nog wat overheen?
Nee dat komt door de warmte. Trek wat uit zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:50 schreef Tally het volgende:
Ik heb stijve tepels!!! Zou dat van de kou komen?
Uhm.. uhm.. Er zitten hier collega'squote:Op vrijdag 23 april 2010 14:51 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee dat komt door de warmte. Trek wat uit zou ik zeggen!
Aaah.. Oke.. Dan moet ik even naar buiten.. Afkoelen..quote:
Die heb ik nog niet echt gebruikt JK.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ben je misschien vergeten je Chinese balletjes uit te halen, T?
Zit er iets vast in je keel?quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef KingOfMars het volgende:
Koeloeyuk?
Ja maar dat wil ik nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als de beurt goed genoeg is, vergeet hij het hele kadootje, dunkt me.
Bill Gates?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ehm, een iPod krijgen én een beurt? Wie zou daar boos om worden?!
Mja.. Als ik mijn beurt niet krijg, krijgt hij zijn iPod nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:07 schreef KingOfMars het volgende:
Ehm, een iPod krijgen én een beurt? Wie zou daar boos om worden?!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:40 schreef KingOfMars het volgende:
Centrale topics zijn de oorzaak van alle ellende op de hele wereld.
Je vraagt er zo wel een beetje om, C.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:16 schreef Chowi het volgende:
Bezorg maar eens wat ellende in mijn wereld, H.
je wilt kinderen van Houzer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:16 schreef Chowi het volgende:
Bezorg maar eens wat ellende in mijn wereld, H.
Waar om? Ik denk nooit over dingen na. Ik ben de naïviteit zelve.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je vraagt er zo wel een beetje om, C.
Als Houzer en ik kinderen gaan maken, worden het volgens mij geniale wezens.quote:
Daar om.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:19 schreef Chowi het volgende:
Waar om? Ik denk nooit over dingen na. Ik ben de naïviteit zelve.
Jouw intelligentie en mijn looks, ik zeg doen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als Houzer en ik kinderen gaan maken, worden het volgens mij geniale wezens.
Maar wat als het omgekeerd wordt!!!!!!!111111111111111quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:28 schreef Houzer het volgende:
Jouw intelligentie en mijn looks, ik zeg doen!
Dan is het kind een doortrapte hosselaar, met lekkere tieten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Maar wat als het omgekeerd wordt!!!!!!!111111111111111
[/open deur]
Ik vind dat een raar beeld, zo'n soort gladde marktkoopman met gladachterovergekamt haar met een zonnebril erin, maar dan met lekkere tieten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:30 schreef Houzer het volgende:
Dan is het kind een doortrapte hosselaar, met lekkere tieten.
win win situatie,
Ja prima! We hebben het beschaafd gehouden met een paar burgers enquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |