abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80648593
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:51 schreef OldJeller het volgende:
Als je dit soort punten leest, kan je toch enkel als een klein meisje gaan giechelen?
Wat drijft je ertoe om op deze partij te stemmen?
Heb jij stiekem gekeken hoe ik achter mijn computer zat?
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Maar jullie zijn echt een compleet stel randdebielen. Met het programma van de PvdA of Groen links (want daar stemmen jullie vast allemaal op) kan je precies hetzelfde doen.
Er zijn inderdaad punten bij ELK partijprogramma waarover je kan struikelen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal zulke onzin zijn als die van de PVV. Wilders roept maar wat... en krijgt het zelfs voor elkaar om na een standpunt meteen een ander heel tegenstrijdig standpunt te plaatsen. Het is gewoon om te huilen zo slecht.
pi_80648755
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:16 schreef Desunoto het volgende:

Er zijn inderdaad punten bij ELK partijprogramma waarover je kan struikelen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze allemaal zulke onzin zijn als die van de PVV. Wilders roept maar wat... en krijgt het zelfs voor elkaar om na een standpunt meteen een ander heel tegenstrijdig standpunt te plaatsen. Het is gewoon om te huilen zo slecht.
Dat dus. Het is allemaal zo tegenstrijdig en een hoop populistisch geblaat.
Het taalgebruik alleen al. EUssr? Dan neemt niemand je toch serieus. Ik zie dat bij andere partijen echt niet.
pi_80648884
Oké, misschien op de SGP uitgezonderd, want die hele partij is ook onzin, maar daar ga ik niet eens de moeite voor nemen...
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:24:56 #279
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80648933
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:41 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Zullen we dan ook het herverdelingsplan voor Israel uit 1947 erbij pakken, als we zo wijzen naar het verleden?
Door deze zin uit het partijprogramma zou ik bijna PVV stemmen .

Verder jammer dat het partijprogramma zo doordrenkt is met het anti-islam sausje, want verder staan er een hoop goede punten in. Maar de manier waarop het partijprogramma is geschreven staat mij dan weer tegen, zo kinderlijk. Ik wil wel graag serieus genomen worden als kiezer.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:46 schreef Shark.Bait het volgende:
aha, de HRA, de duurste der hobbies (wel een rechtse) die de staatskist vorig jaar 11 miljard koste wordt onaangeroerd. Ws wil Wilders nog ff genieten van zijn grote belastingvoordeel.
Ik snap de liefde voor de HRA niet hoor, het is gewoon een enorm dure subsidie. Alleen noemen we het geen subsidie. Weg ermee.
2000 light years from home
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:34:29 #280
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80649384
wilders brengt zijn programma nogal ruw, in de hoop dat er misschien 10% ooit waarheid wordt.
en dat is meer dan de pvda, d'66, gl, sp, en al die andere goedgepluchede, gevestigde partijen ooit bereikt hebben.

moet je hun beloftes eens tegen het licht van de realiteit houden, dat trek je bleek weg. lekker geld uitgeven, dat is het devies.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_80649545
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:34 schreef zoalshetis het volgende:
wilders brengt zijn programma nogal ruw, in de hoop dat er misschien 10% ooit waarheid wordt.
met andere woorden: wilders meent niet wat hij zegt
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:39:41 #282
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_80649682
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Nee, ik snap niet hoe je tot die conclusie komt.
2000 light years from home
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:40:57 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80649751
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:37 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

met andere woorden wat hij meent doet er niet toe, wat je voor elkaar krijgt is maximaal 10%. en dat kan een duidelijk statement zijn naar de huidige samenleving.
pi_80649856
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:03 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

En nu zijn er de Protocollen van de Koran, waarin Wilders leest dat de Islam de wereld over gaat nemen. Maar gelukkig is er Israël, want als dat valt zijn Athene en Rome aan de beurt. Volgens het partijprogramma.
Inderdaad, op die manier zit het niet ver van een samenzweringstheorie af.
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:51:25 #285
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80650293
Drees prijzen, en vervolgens linkse idealen van vroeger verfoeien.
quote:
Als we willen kunnen we alles. Onze voorouders zagen de ondergelopen delta en dachten: dit wordt een oase. WillemDrees zag een land vernietigd door oorlog en zei: samen de schouders er onder. De Partij voor de Vrijheid ziet een land dat nu echt afscheid moet nemen van de vermolmde linkse idealen van vroeger.
Don Quichot:
quote:
Staan we machteloos? Moeten we lijdzaam toezien hoe alles dat ons dierbaar is vernacheld
wordt door een losgeslagen elite?
Een tautologische pleonasme.
quote:
jihadterrorisme
Niet direct na elkaar, maar van kiezen kan je ook niet spreken:
quote:
Dit is een tijd om te kiezen. De PVV kiest bij uitstek voor de mensen die het niet cadeau
krijgen. Wij kiezen voor een veilig en sociaal Nederland

(...)

Waar burgers zo min mogelijk belasting betalen zodat ze hun eigen geld
kunnen uitgeven op de manier die ze zelf willen. Een kleine overheid, zonder te veel betutteling
Vroeger was alles beter.
quote:
Waar vroeger criminaliteit een incident was, zien we nu dat hele wijken worden overgenomen.
We mogen nu onze onschuld bewijzen
quote:
Omkering bewijslast bij noodweer in eigen woning/bedrijf
Als er iets is dat Wilders haat is het wel een systeem gebaseerd op wetten. Wetten zijn linkse bureacratische drempels voor het aanpakken van criminaliteit.
quote:
Gericht ook op de invoering van een stelsel van wetten, de sjaria.
Immigratie tegengaan? Nederland omtoveren tot een ongeliefd land. Dat zal ook ten goede komen van de integratie.
quote:
De liefde voor ons land zal snel afnemen als we immigranten voor tien jaar uitsluiten van de
sociale zekerheid.
Bureacratische proefballon waarde Mormonen jaloers op zouden zijn.
quote:
Registratie van dubbele nationaliteiten
Lage straffen voor onbekende ciminelen:
quote:
Niet alleen politici moeten gekozen worden, maar ook de rechters en de officieren van justitie.
De beste manier om een eind te maken aan de wereldvreemdheid van rechters is niet alleen het
invoeren van minimumstraffen, maar ook de democratisering van de rechterlijke macht. Reken
maar dat hun straffen dan een stuk meer in lijn zullen zijn met hoe de burgers er over denken.
Als je je slogan moet verduidelijken, dan is het een slechte slogan.
quote:
Schaf het parlement dat geen parlement is maar af (we bedoelen die club die heen en
weer reist tussen Brussel en Straatsburg)
Wat we in decennia hebben opgebouwd is de afgelopen decennia (tegelijkertijd?) ook weer kapot gemaakt. Daarnaast moeten we ook af van een betuttelende overheid, subsidies afschaffen belastingen verlagen, maar dat was een paar pagina's geleden, nu kiezen we weer voor een grote overheid.
quote:
De Partij voor de Vrijheid zet zich in voor de verdediging van onze verzorgingsstaat. Onze met
veel moeite opgebouwde verzorgingsstaat is een bron van trots, maar is de afgelopen decennia
tevens verworden tot een magneet voor slecht opgeleide immigranten
Ik wil de meester aanspreken met "onderwijzer" of "synoniem".
quote:
De onderwijzer wordt weer
gewoon aangesproken met ‘meester’ of ‘juf’.
Democratie is een systeem van kiezen. Wildrs kan maar moeilijk kiezen of de democratie nu zo goed is of slecht.
quote:
Hebben we een echte democratie, of is dat vooral een façade? De democratie verkeert in haar
grootste crisis sinds Thorbecke

(...)

Wij zijn een land met Joods-christelijke en humanistische wortels. Alles wat we hebben komt
daaruit voort: onze welvaart, scheiding van kerk en staat, democratie.
Persvrijheid? Uitzetten naar Linksistan.
quote:
Avond aan avond paraderen er linksmensen die door linkse omroepen worden
uitgenodigd hun politiek-correcte meningen te debiteren
Nu de staatsomroep, morgen reclame op bushokjes?
quote:
Toch biedt een dagblad altijd meer informatie dan radio of
tv. Daarom moet de krant voorrang krijgen. Dus: geen reclame meer bij de staatsomroep, want
dat drijft de reclame-inkomsten voor dagbladen naar beneden.
Ze moeten Dion Graus ook nog even op de hoogte brengen van het feit dat milieu llinksig is.
quote:
Graag wat minder controles, denk aan de arbo en de milieudienst

(...)

Zo zitten de zeeën en
oceanen vol met ronddrijvend plastic. Illegale lozingen moeten met kracht worden tegengegaan.
Wetten moeten strikt worden nageleefd.
Oh boy.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:53:20 #286
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80650389

Of

Meer juweeltjes hier: [PAINT] PVV Campagne

Maar goed, ergens wel een voorspelbare campagne. Zeker met de leusen als 'Ingrid & Henk', toch wel de partij dat niet toestaat dat dit land islamiseerd. Wel een heel sterk punt, en uiteraard het geld naar de zorg & politie. Niet geheel onbelangrijk. Hiermee ontneem je al veel frustratie dat speelt in dit land.

Voor de rest, tja. Ik denk dat ik maar bij de VVD blijf, al blijft het erg verleidelijk om juist wél op Wilders te stemmen.
Scheer je weg!
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:57:46 #287
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80650637
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:51 schreef Montov het volgende:
Drees prijzen, en vervolgens linkse idealen van vroeger verfoeien.
[..]

Don Quichot:
[..]

Een tautologische pleonasme.
[..]

Niet direct na elkaar, maar van kiezen kan je ook niet spreken:
[..]

Vroeger was alles beter.
[..]

We mogen nu onze onschuld bewijzen
[..]

Als er iets is dat Wilders haat is het wel een systeem gebaseerd op wetten. Wetten zijn linkse bureacratische drempels voor het aanpakken van criminaliteit.
[..]

Immigratie tegengaan? Nederland omtoveren tot een ongeliefd land. Dat zal ook ten goede komen van de integratie.
[..]

Bureacratische proefballon waarde Mormonen jaloers op zouden zijn.
[..]

Lage straffen voor onbekende ciminelen:
[..]

Als je je slogan moet verduidelijken, dan is het een slechte slogan.
[..]

Wat we in decennia hebben opgebouwd is de afgelopen decennia (tegelijkertijd?) ook weer kapot gemaakt. Daarnaast moeten we ook af van een betuttelende overheid, subsidies afschaffen belastingen verlagen, maar dat was een paar pagina's geleden, nu kiezen we weer voor een grote overheid.
[..]

Ik wil de meester aanspreken met "onderwijzer" of "synoniem".
[..]

Democratie is een systeem van kiezen. Wildrs kan maar moeilijk kiezen of de democratie nu zo goed is of slecht.
[..]

Persvrijheid? Uitzetten naar Linksistan.
[..]

Nu de staatsomroep, morgen reclame op bushokjes?
[..]

Ze moeten Dion Graus ook nog even op de hoogte brengen van het feit dat milieu llinksig is.
[..]

Oh boy.
mijn conclusie op deze post:
ik ruik niet zozeer ongegronde angst, maar eerder een smerige haatlucht.

erg ondemocratisch. doe je best 9 juni. pvda, d'66 en gl zullen toch wel weer overwinnen
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:59:37 #288
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80650719
Ik vergat Henk & Ingrid nog

Scheer je weg!
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:00:25 #289
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_80650741
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mijn conclusie op deze post:
ik ruik niet zozeer ongegronde angst, maar eerder een smerige haatlucht.

erg ondemocratisch.
Ik haal opvallende, tegenstrijdige of bizarre elementen uit een verkiezingsprogramma aan, en dat is een erg ondemocratische smerige haatlucht? Verder alles goed met je?
Géén kloon van tvlxd!
pi_80650941
Maak je niet druk mensen, het zal allemaal wel loslopen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:06:08 #291
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80650975
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:00 schreef Montov het volgende:

[..]

Ik haal opvallende, tegenstrijdige of bizarre elementen uit een verkiezingsprogramma aan, en dat is een erg ondemocratische smerige haatlucht? Verder alles goed met je?
gaat prima, met jou wat minder zo te lezen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:06:34 #292
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80650996
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:05 schreef IHVK het volgende:
Maak je niet druk mensen, het zal allemaal wel loslopen.
dat sowieso! en loslopen zal letterlijk worden.
pi_80651075
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat sowieso! en loslopen zal letterlijk worden.
Klopt de PVV lost net als de LPF op en we kijken met een ingetogen glimlach terug op waar we ons allemaal druk on maakten in 2010z
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:09:29 #294
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80651141
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

Klopt de PVV lost net als de LPF op en we kijken met een ingetogen glimlach terug op waar we ons allemaal druk on maakten in 2010z
net zoals ik, weet jij dat de lpf nooit een eerlijke kans heeft gekregen van links.

meneer fortuyn werd afgeschoten door een man die straks weer vrij rondloopt.

lol @ jouw ingetogen glimlach bij de dood van een democratisch persoon. rat!
pi_80651240
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

net zoals ik, weet jij dat de lpf nooit een eerlijke kans heeft gekregen van links.

pim werd afgeschoten door een man die straks weer vrij rondloopt. lol!
Mwoah. Met al die vastgoedmannetjes en schandalen had Fortuyn het ook niet lang volgehouden. Maar hij was zeker verstandiger dan Wilders.
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:13:04 #296
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80651334
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:08 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel eens anders gaat uitpakken. Geert met zijn Islam standpunt wordt niet gauw vergeten, al helemaal niet in het buitenland. Ik doe een voorspelling: PVDA wordt (wéér) de grootste partij, na 2 jaar valt het kabinet (alweer). Je zal binnen die 2 jaar de ware aard van de PVDA zien, nog meer islam, nog meer uitstellen van echte problemen, nog meer frustratie en minder vertrouwen bij de burger.

Jazeker, in 2012 wordt de PVV de grootste partij, en gaat samen met de VVD regeren
Scheer je weg!
pi_80651351
Trouwens ik had het over de LPF na Fortuyn. Het regeringsdebacle. Iedereen met een paar hersencellen zal dat wel begrijpen.

gelukkig stralen jouw Posts de laatste tijd veel intelligentie uit. Vorige keer was ik een poephoofd en nu ben ik een rat..
pi_80651402
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef Gillette_M5 het volgende:

[..]

Ik denk dat dit wel eens anders gaat uitpakken. Geert met zijn Islam standpunt wordt niet gauw vergeten, al helemaal niet in het buitenland. Ik doe een voorspelling: PVDA wordt (wéér) de grootste partij, na 2 jaar valt het kabinet (alweer). Je zal binnen die 2 jaar de ware aard van de PVDA zien, nog meer islam, nog meer uitstellen van echte problemen, nog meer frustratie en minder vertrouwen bij de burger.

Jazeker, in 2012 wordt de PVV de grootste partij, en gaat samen met de VVD regeren
In 2012 vergaat de wereld. Daar past een PVV regering wel bij ja.
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:14:20 #299
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80651409
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef IHVK het volgende:
Trouwens ik had het over de LPF na Fortuyn. Het regeringsdebacle. Iedereen met een paar hersencellen zal dat wel begrijpen.
Nu hopen dat Wilders blijft leven wil je zeggen?
Scheer je weg!
  vrijdag 23 april 2010 @ 22:14:58 #300
295831 Gillette_M5
Nu scherper dan ooit!
pi_80651437
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

In 2012 vergaat de wereld. Daar past een PVV regering wel bij ja.
Niet zo negatief. In 2012 gaat Nederland ten onder met de PVDA.
Scheer je weg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')