Als je de kolf uitkookt terwijl je hem niet eens gebruikt hebt dan moet je je wel heel erg vervelen jaquote:Op maandag 10 mei 2010 14:46 schreef WupWup het volgende:
Ik kook ook niet dagelijks uit, maar ik kolf dan ook niet dagelijks
Het zou Thomas kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef Asyniur het volgende:
Even een persoonlijk momentje met jullie delen (haal het morgen ofzo weer weg).
Vooral de geluidjes zijn zo typisch...
sorry voor het gewiebel maar het valt niet mee om je kind te voeden en er een filmpje van te maken
Op 1 juni ga ik weer fulltime werken en ik krijg nooit genoeg afgekolfd, dus moet hij binnenkort op flessenvoeding zitten. Maar ik vind telkens wel een excuus om het nog een beetje uit te stellenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 15:24 schreef Twinkly het volgende:
Ohh Harry![]()
![]()
Die knuistjes! Oh en die geluidjes!
's Nachts wil het hier ook nog wel eens zo rustig en geconcentreerd gaan.
Waarom moet je afbouwen Leonieke?
Als ik iets lees over de hoeveelheid FV gaat het altijd voor de eerste 6 maanden over: 150 tot 180cc per kg lichaamsgewicht (na 6 maanden: ongeveer halve liter). En Thomas weegt nu al meer dan 5kg en drinkt gemiddeld 6 keer per dag. Dus zou dat betekenen dat zijn flessen altijd minimum 150 cc moeten zijn. Of zie ik zo hard iets over het hoofd?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:00 schreef miss_sly het volgende:
Waar haal je die 150 cc vandaan?
Dat heeft Senna nooit gedronken, volgens mij. Op z'n hoogst 110 ofzo, geloof ik. En als je kolft ipv voeden, kolf je meer dan wanneer je tussen de voedingen door probeert te kolven. Bovendien is het goed voor je productie om overdag op je werk te kolven. Heb je ook meer kans dat je op die 2 voedingen per dag kunt blijven zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |