Ja hier dus ook kokhalzen bij alles behalve mijn pink en een tepel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Miss_sly, ja omdat ik weer langzamerhand werkuren aan het opbouwen ben. Morgen gaat hij voor het eerst naar het KDV. Met een broodje en een fruithapje tussendoor kunnen ze vast wel een tijdje rekken maar in de toekomst lijkt me er teveel uur tussen zitten.
Asyn, ik oefen vanaf het begin elke dagHij kokhalst van alle vreemde dingen in zijn mond hoor (behalve de bijtdingen, vingers, tepels, etc.
![]()
Uit een bekertje gaat een klein beetje maar merendeel gaat er langsheen.
Pff, zwaar he?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:05 schreef lily het volgende:
Leah maakt er de laatste tijd helemaal een potje van 's nachts. Ze kwam vannacht notabene 5 keer.
Als ik haar niet aanleg heb je kans dat ze na een minuut of 10 stopt met huilen maar als het krijsen wordt helpt maar 1 ding: voeden.
Dus ik probeer eerst te wachten en als het niet helpt leg ik aan. En de laatste nachten is dat 1 tot 3 keer per nacht.
Met papflessen wacht ik nog zeker een maand (ze is nu 19 weken).
Nou ja vlokken, volgens mij is het samengeklonterd vet idd...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:55 schreef Rubey het volgende:
Sindell, als het een tijdje in de koelkast staat, komt er bovenop een vetlaag te liggen. Dat kan verder geen kwaad, door te zwenken lost dat vanzelf weer op. Maar vlokken ken ik ook niet.
Kun je aan de ene kant voedenende andere kolven? Of anders die[paar dagen telkens naeenvoeding kolven,allesbij elkaar heb je dan misschien wel een voeding bij elkaar. En als het niet lukt lijkt het mij ook geen ramp omdat Lotte al bijvoeding krijgt, beetje water en een extra boterham of fruithap doet wonderen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:20 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb een vraag (alweer)
8juni heb ik een tentamen, dat duurt 4u, incl. reistijd ben ik een uur of 8 weg gok ik. Lotte drinkt nog 's middags, dus ik moet 1 voeding kolven. 4 juni vertrek ik naar NL, met kolf. Ergens tussen 4 en 8 juni moet ik dus een volledige voeding bij elkaar kolven. Of eventueel 2, mocht het niet gaan met de fles en ze uit de tuitbeker wil drinken ofzo. Maar hoe pak ik dat nou het beste aan? Tijdens het kolven krijg ik geen TSR, maar kan (kon? eind januari voor het laatst gekolfd) ik er wel met heel veel moeite 100ml uit persen.
Hoeveel zou ik nodig hebben en wanneer kan ik dan het beste kolven en hoe bewaar ik het tot die tijd?
Ja, dat van die biobim las ik al ergens...maar ik wacht nog ff.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef DaviniaHR het volgende:
lily, als je pap wil gaan maken, moet je dat met biobim doen. de gewone rijstebloem schijnt heel slecht te binden met mm.
of ik produceer slaapkoppen, dat kan natuurlijk ook. ze zijn wel genetisch belast, zullen we maar zeggen
Maar zo'n pyamapapje is toch al kant en klaar? Dat hoef je toch helemaal niet meer te mengen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet wat er in Biobim zit, maar het cb zei tegen mij dat iig rijstebloem weinig toevoegt. Het zet aan, maar er zitten verder weinig voedingsstoffen in. Vond ik op zich best een zinnige opmerking, dus ben ik overgestapt op het pyjamapapje van fijne tarwe waar wel voedingsstoffen inzitten. Hoe dat bindt met bv weet ik niet, maar op de verpakking zetten ze wel dat het ook met bv moet kunnen.
Je hebt ze kant en klaar, maar ook gewoon een pak waar je bv/opvoelgmelk/Nutrilon bij kunt doen. Ik deed er Nutrilon kant en klaar nummer 1 bij en sinds kort nummer 2.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef lily het volgende:
[..]
Maar zo'n pyamapapje is toch al kant en klaar? Dat hoef je toch helemaal niet meer te mengen?
Ik kan me herinneren dat ik David ook weleens van die pyamapapjes gaf, of zijn dat andere?
Dawasik!quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ow en iemand zei hier laatst iets over verschillen in ochtend- en avondmoedermelk en dat die het apart op de ingevroren moedermelk aangaf. Ik had het hier over met de kinderarts/lactatiekundige en die zei dat het onduidelijk was over welke moedermelk het ging (in de zin van vers of uit vriezer). Ze zei dat het waarschijnlijk om verse melk ging, want bij ingevroren melk gaat veel verloren. Allereerst al door het invriezen zelf en daarnaast nog door het ontdooien en opwarmen. Vaak blijft dan alleen nog maar de voedingswaarde over, aldus haar.
Same here!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook heel lang Senna maar bij ons in bed genomen als ze 's nachts weer kwam. En dan sliep ik niet al te best, want iedere keer als ze dan weer wilde drinken, werd ik ook wakker. En ze kwam vaak dan. Ik ben op een bepaald moment gaan proberen om haar toch in haar kamertje te voeden en terug te leggen, en dat was toch een verbetering. Het leek erop dat ze bij ons in bed gewoon veel vaker kwam, omdat de borst nou eenmaal goed bereikbaar was. Wel gemakkelijk om even een paar slokjes te nemen. Vanaf dat moment kwam ze nog 2 of 3 keer per nacht en dat werd langzaam beter. Toch minder behoefte als de borst niet zo gemakkelijk voor handen was. En nog wat later dus de papfles, en dat zorgde echt voor doorslaapnachten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |