abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:54:54 #76
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_80630606
bedankt voor het neerzetten van die geweldige teksten uit dit kwalitatieve hoogstandje.

ik kom er in ieder geval niet doorheen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_80630629
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vervang 'Islam' door 'Jodendom' en we zijn 80 jaar terug in de tijd....
Treurig inderdaad. Vraag me af hoe de gebruikelijke goedpraters reageren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 23 april 2010 @ 12:56:59 #78
249559 crew  Lavenderr
pi_80630654
Allemaal bedankt, hoef het programma zelf niet meer te lezen, kan het doen met al jullie objectieve interpretaties. Oh nee, een interpretatie is natuurlijk niet objectief. Nou, dan toch maar zelf lezen
  vrijdag 23 april 2010 @ 12:57:51 #79
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80630680
quote:
• Een internationaal tribunaal tegen de Iraanse president Ahmadinejad c.s. wegens het
ophitsen tot genocide en de vernietiging van Israël
"Ophitsen tot...", dat betekent volgens mij dat er óf een vernietiging van Israel al heeft plaatsgevonden (dan heb ik wat nieuws gemst), óf dat Ahmadinejad alleen zijn mening gaf. In dat geval wil Geert ingaan tegen zijn geliefde vrijheid van meningsuiting.
pi_80630755
Waarom is Geert eigenlijk zo uitgesproken pro-Israel ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_80630764
"Geen uitkeringen voor boerkadraagsters of mensen die slecht Nederlands spreken": best vervelend voor mensen met een flink spraakgebrek...
pi_80630811
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:56 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal bedankt, hoef het programma zelf niet meer te lezen, kan het doen met al jullie objectieve interpretaties. Oh nee, een interpretatie is natuurlijk niet objectief. Nou, dan toch maar zelf lezen
Hoho, er wordt netjes 1-op-1 uit het programma geciteerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:02:47 #83
104871 remlof
Europees federalist
pi_80630824
Maar onze strijd is een juiste en wij staan op de schouders van de mensen die ons voorgingen.
En we moeten hetzelfde doen als onze voorouders: de Staten-Generaal zegt het machtigste
instituut van Europa de wacht aan, in dit geval de multiculturele superstaat met als hoofdstad
Brussel – het rijk dat ons nog meer islam wil opdringen om elke herinnering aan een
onafhankelijk en herkenbaar Nederland te ontnemen. Opnieuw: een volk dat geleid wordt door
de verkeerde leiders moet afscheid van de heersende ideologie kunnen nemen.

Ah Geert wil een Tachtigjarige oorlog met de EU
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:04:00 #84
104871 remlof
Europees federalist
pi_80630858
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:59 schreef LangeTabbetje het volgende:
Waarom is Geert eigenlijk zo uitgesproken pro-Israel ?
Omdat z'n geld van de pro-Israel-lobby komt he?
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:04:52 #85
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_80630893
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:00 schreef morg78 het volgende:
"Geen uitkeringen voor boerkadraagsters of mensen die slecht Nederlands spreken": best vervelend voor mensen met een flink spraakgebrek...
"Omschrijf in minstens 500 woorden waarom wij u een uitkering moeten verstrekken".
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:06:01 #86
104871 remlof
Europees federalist
pi_80630916
islamitische ouderen die van de koks in hun verzorgingshuis halal voedsel eisen

Schandalig inderdaad. Net als joodse ouderen die van de koks in hun verzorgingshuis kosher voedsel eisen.

Ze leren maar boerenkool met worst eten op hun ouwe dag
pi_80630924
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:02 schreef remlof het volgende:
Maar onze strijd is een juiste en wij staan op de schouders van de mensen die ons voorgingen.
En we moeten hetzelfde doen als onze voorouders: de Staten-Generaal zegt het machtigste
instituut van Europa de wacht aan, in dit geval de multiculturele superstaat met als hoofdstad
Brussel – het rijk dat ons nog meer islam wil opdringen om elke herinnering aan een
onafhankelijk en herkenbaar Nederland te ontnemen. Opnieuw: een volk dat geleid wordt door
de verkeerde leiders moet afscheid van de heersende ideologie kunnen nemen.

Ah Geert wil een Tachtigjarige oorlog met de EU
Stoer, gaan we dan ook verkiezingen houden a la Popstars ofzo, voor bijvoorbeeld "Wie wordt de nieuwe Kenau Simonsdochter Hasselaer" en "Hollands Next Geuzenleider"?
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:07:05 #88
104871 remlof
Europees federalist
pi_80630951
Ik heb zelden zo gelachen om een verkiezingsprogramma

Wat een aanfluiting dit.
pi_80631231
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is dat veel mensen niet de moeite nemen om het programma door te pluizen. Die zien de zinsnede 'belastingverlaging voor burgers en ondernemers' en zijn verkocht.
Het gaat denk ik zelfs niet echt om de belastingen, het gaat dat veel mensen nu erg bang zijn geworden van buitenlanders. Een stem op de PVV is vooral een stem gedreven door angst.
pi_80631274
"Onze heroïsche vaderlandse geschiedenis mag meer in het zonnetje worden geplaatst". Inclusief alles, dus ook ons aandeel in de slavenhandel, onze uitbuiting van koloniën, enzovoort? Prima als dat onderwezen wordt, maar doe niet alsof "onze" geschiedenis zo heroïsch is.
pi_80631351
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:06 schreef remlof het volgende:
islamitische ouderen die van de koks in hun verzorgingshuis halal voedsel eisen

Schandalig inderdaad. Net als joodse ouderen die van de koks in hun verzorgingshuis kosher voedsel eisen.

Ze leren maar boerenkool met worst eten op hun ouwe dag
Zo doorberedenerend kunnen we ook stellen dat onze KLM ook verislamiseerd is. Ik kon aangeven of ik tijdens de vlucht een halal maaltijd wilde.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:32:05 #92
40566 Ericr
Livewrong
pi_80631800
quote:
De PVV kiest ook voor hoge minimumstraffen en zwaardere maximumstraffen. Nu besluiten
D66’ers in toga nog graag tot taakstraffen, want anders kwetst dat de tere ziel van de
misdadigers maar. De Partij voor de Vrijheid wil de vrijheid van rechters aan banden leggen.
Dag Trias Politica en ik wist niet dat de PVV het stemgedrag van rechters had onderzocht. Wat een treurwilgen zijn het toch ook.
pi_80632014
"Er moeten de komende decennia meer kercentrales worden gebouwd." vs "Nu wordt op veel plaatsen in Nederland het mooie traditionele Hollandse landschap verstoord met windmolens die niet op wind draaien, maar op subsidie.".
Prima dat je ageert tegen windmolens, maar in hoeverre verstoort een kerncentrale het "mooie traditionele Hollandse landschap"? Volgens mij hebben we hier, als je naar het platteland kijkt, nou niet bepaald een traditie van "wijdse uitzichten, hier en daar onderbroken door een pittoresk dorpje met kerktoren en kerncentrale" .
pi_80632067
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:38 schreef morg78 het volgende:
"Er moeten de komende decennia meer kercentrales worden gebouwd." vs "Nu wordt op veel plaatsen in Nederland het mooie traditionele Hollandse landschap verstoord met windmolens die niet op wind draaien, maar op subsidie.".
Prima dat je ageert tegen windmolens, maar in hoeverre verstoort een kerncentrale het "mooie traditionele Hollandse landschap"? Volgens mij hebben we hier, als je naar het platteland kijkt, nou niet bepaald een traditie van "wijdse uitzichten, hier en daar onderbroken door een pittoresk dorpje met kerktoren en kerncentrale" .
Hoe verzin je het he?
pi_80632115
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:38 schreef morg78 het volgende:
De hardwerkende, blanke, joods-christelijke Nederlanders uit Borselle en Dodewaard en omstreken zullen daar anders over denken!
FOK! verstandig, lees een P.I.
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:42:37 #96
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_80632156
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef remlof het volgende:
Ik heb zelden zo gelachen om een verkiezingsprogramma

Wat een aanfluiting dit.
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Dichterbijer het volgende:
Het lijkt wel of zijn haarverf te ver zijn hersenen is ingedrongen.
Het programma slaat kant nog wal...
Goed onderbouwd!
pi_80632201
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:42 schreef Holograph het volgende:

[..]

Goed onderbouwd!
Gast, echt. Heb je het programma gelezen?
  vrijdag 23 april 2010 @ 13:50:41 #98
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_80632442
quote:
Niet alleen politici moeten gekozen worden, maar ook de rechters en de officieren van justitie. De beste manier om een eind te maken aan de wereldvreemdheid van rechters is niet alleen het invoeren van minimumstraffen, maar ook de democratisering van de rechterlijke macht. Reken maar dat hun straffen dan een stuk meer in lijn zullen zijn met hoe de burgers er over denken.
Mijn god. Zie je het al voor je, rechter Dion Graus?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_80632463
"Verder gaat er geen cent naar Griekenland en IJsland moet haar lening terstond terugbetalen.". En hoe gaan we dat bewerkstelligen? Een politionele actie starten, wellicht?
pi_80632519
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:51 schreef morg78 het volgende:
"Verder gaat er geen cent naar Griekenland en IJsland moet haar lening terstond terugbetalen.". En hoe gaan we dat bewerkstelligen? Een politionele actie starten, wellicht?
Alle straatterroristen inschepen en loslaten aan de kust van IJsland.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')