Dus....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 03:09 schreef slashdotter3 het volgende:
- Alan Belcher is becoming a force to be reckoned with in the UFC’s middleweight division and Dana was pleased with his performance. “Belcher’s become more aggressive, more confident in himself and willing to mix it up with anybody. I think he’s in the mix right now, I like him a lot.”
Finally Dana was more measured with his praise for another victorious fighter Matt Mitrione, but still had some encouraging words for him. “There’s a lot of things that play into a fight like this – nervousness, excitment, and I thought he carried himself well tonight. He needs to just get himself a little more experience and we’ll see what happens.”
Celeste dus offcieel net wat 'hotter' dan Leah!! Het zal mij trouwens om het even zijnquote:Maxim "Hot 100" 2010 list includes UFCs Arianny Celeste (# 23) and Rachelle Leah (# 36).
Lijkt me prima!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:55 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dus....
Alan Belcher VS Nate Marquard
Matt Mitrione VS Gabriel Gonzaga
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef Tazmaniac het volgende:
And on a brighter note:
Maxim "Hot 100" 2010 list includes UFCs Arianny Celeste (# 23) and Rachelle Leah (# 36).
Mij nietquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Paulo Filho's fight maar weer eens gecancelled omdat die domme aap alweer afzegt
Wat een walgelijk mannetje
And on a brighter note:
[..]
Celeste dus offcieel net wat 'hotter' dan Leah!! Het zal mij trouwens om het even zijn![]()
Fuck it... I'd do them both!quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:27 schreef Blackviper het volgende:
[..]
Mij nietCeleste is beter dan Leah
I can't f*cking wait!!!!quote:
Deze kan natuurlijk niet ontbrekenquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:21 schreef Paxlie het volgende:
Even een klein momentje voor Tom Lawlor ondanks zijn verlies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Volgens mij doet stefan struve het niet zo slecht voor zijn jonge leeftijdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:56 schreef Happel het volgende:
Ben altijd een beetje pessimistisch, wanneer er weer een Nederlander in de kooi stapt. De laatste paar keer ging dat ook nooit zo goed (zie Yvel, Hardonk en Manhoef). Ik weet het niet. Zal i.i.g niet makkelijk worden.
Ken je de vernieuwde Overeem wel?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:54 schreef McGilles het volgende:
Dat zoveel mensen zoveel vertrouwen hebben in Overeem, ik niet echt. Gok op een win voor Rogers in de 2e ronde. Weet niet of mensen hier alle (of de meerderheid) van de gevechten van Rogers hebben gezien, maar die gast heeft echt een serieuze knock-out kracht en is zeer dominant op de grond en bijna niet van je af te krijgen als je onderop ligt.
Ik zal echt opkijken als Overeem van Rogers gaat winnen.
Na Rogers zal dan ook de laatste transformatie plaatsvinden: ULTRAREEM!!quote:
Ben afgelopen 3 dagen zo druk geweest dat ik jammer genoeg de energie niet meer heb om tot zo laat op te blijven, dat word voor mij morgenavond kijkenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Na Rogers zal dan ook de laatste transformatie plaatsvinden: ULTRAREEM!!
Ik wil er graag bij zijn om dit te aanschouwen!
Vanavond zit ik trouwens live te kijken, begint om 04:00 uur!
Dan slaap ik alquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik wil er graag bij zijn om dit te aanschouwen!
Vanavond zit ik trouwens live te kijken, begint om 04:00 uur!
Ik ga dan ook dadelijk naar bed en sta dan weer op, om vervolgens na het event nog even een paar uurtjes slaap mee te pakken. Dan is er morgen overdag niets aan de handquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:55 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ben afgelopen 3 dagen zo druk geweest dat ik jammer genoeg de energie niet meer heb om tot zo laat op te blijven, dat word voor mij morgenavond kijken
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:37 schreef Fyodor het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Johan_Haas_ op 16-05-2010 18:12:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door DanHardy op 16-05-2010 18:31:52 ]
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:38 schreef The-Brahma-Bull het volgende:Lol dat wou ik ook net zeggen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
Klopt maar dat is bullshit, want hij vind het geen probleem om te vechten tegen vechters die al gepakt zijn. Ubereem is nog nooit gesnapt, dus onschuldig.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:05 schreef kidkash19 het volgende:
Steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeroids..... serieus dat is de reden die ze opgeven.
Techniek win je natuurlijk niet met steroids maar of hij dan nog zo effectief zou zijn is wat anders. Skills heeft ie wel
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |