SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:40 schreef McGilles het volgende:
TUF 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 april 2010 13:34 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]Doe je zelf ook aan grappling/BJJ oid? Het is wel teringzwaar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb het wel gedaan, heb wel verder aan boksen gedaan, karate en ga zo maar door. Dus weet hoe zwaar het is, maar ik zit niet 24/7 in een huis met alle trainingsfaciliteiten om me heen! Vind het gewoon kolder dat die gasten nog geen 3 ronden kunnen volhouden!quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Doe je zelf ook aan grappling/BJJ oid? Het is wel teringzwaar hoor
LoL inderdaad fucking zwaar..quote:Op donderdag 29 april 2010 14:50 schreef McGilles het volgende:
[..]
Doe je zelf ook aan grappling/BJJ oid? Het is wel teringzwaar hoor
Circle out!quote:Op donderdag 29 april 2010 19:42 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up! up!
quote:While "The Ultimate Fighter 11" coach Tito Ortiz found himself in jail earlier this week after domestic dispute accusations, Wednesday night's episode of the Spike TV series earned one of the best ratings of the season.
Spike TV officials today reported that episode No. 5 of "TUF 11" earned an average audience of 1.8 million viewers and edged out Wednesday's NBA playoff game between the Milwaukee Bucks and the Atlanta Hawks with a 2.6 rating with males ages 18-34.
Hij laad echt veel en veel sneller en de moveset is echt bizar uitgebreidquote:Op vrijdag 30 april 2010 09:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
Voor de mensen die de Undisputed demo willen hebben:
http://community.ufcundisputed.com/ Hier registreren, dan krijg je een download code, die voer je in en de demo komt naar je Xbox/PS3 toe!
Ja klopt, ook de verschillende stances zijn gewoon goed! Submissions zijn alleen weer te bizar moeilijk..quote:Op vrijdag 30 april 2010 10:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij laad echt veel en veel sneller en de moveset is echt bizar uitgebreid
Ik dacht dat ik het spel wel kon, maar die sways en alles in de clinch is echt zo vet uitgevoerd
Ja meer vechten wel alleen zeer weinig goede gevechten. Opzich is af en toe wat gedoe uitzenden best wel oke voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 30 april 2010 11:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Mwoah, vind het wel beter. Minder gedoe in het huis, meer vechten. Alleen maar beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |