Haha echt erg ja, volgens mij is ie nog nooit geraakt ofzo.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:44 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Hehe, zag dit gevecht gisteravond al, maar my god... Zelfs m'n opa heeft nog een beter incasseringsvermogen![]()
Voor wie het weten wil: dit is het gevecht van Alexander Emelianenko (het broertje van Fedor) tegen een Zweedse worstelaar.
gaat hij weer film maken dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:44 schreef farscapevr7 het volgende:
begreep ik nou dat jean claude vandamme gaat vechten?
ik ga ff zoeken;)quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:46 schreef Blackviper het volgende:
[..]
gaat hij weer film maken dan?![]()
hoe kom je aan die wijsheid?
Ja dat is wel handig inderdaad. Zelf kijk ik meer op keelhoogte van de tegenstander omdat je dan meer 'peripheral vision' naar beneden hebt wat wel handig kan zijn met trappen/takedowns, en vanuit (opkomende) schouderbewegingen kun je ook stoten anticiperen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 09:03 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik heb zelf -5 en -5.5, ik heb ze echt wel nodig.
Ik vind het altijd fijn om iemand zijn gezichtsuitdrukkingen te zien.
Vaak zie je al dat er iets aan gaat komen voordat hij de beweging inzet. (Maar ja, ik zal nu vast niets nieuws zeggen)
Ja kickbokswedstrijd onder K1 regels in Las Vegas, tegen Somluck Kamsing. Gepland voor maart maar nu uitgesteld zo te lezen:quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:44 schreef farscapevr7 het volgende:
begreep ik nou dat jean claude vandamme gaat vechten?
Als hij dat ook werkelijk gaat doen is het geen MMA maar Kickboksenquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:47 schreef farscapevr7 het volgende:
Heel mooi gezegt!quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:49 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ja dat is wel handig inderdaad. Zelf kijk ik meer op keelhoogte van de tegenstander omdat je dan meer 'peripheral vision' naar beneden hebt wat wel handig kan zijn met trappen/takedowns, en vanuit (opkomende) schouderbewegingen kun je ook stoten anticiperen.
Hmmm... Dat is inderdaad wel wat beter om daar op te letten als ik dat zo lees.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:49 schreef DeuceFour het volgende:
Ja dat is wel handig inderdaad. Zelf kijk ik meer op keelhoogte van de tegenstander omdat je dan meer 'peripheral vision' naar beneden hebt wat wel handig kan zijn met trappen/takedowns, en vanuit (opkomende) schouderbewegingen kun je ook stoten anticiperen.
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik kan het niet laten
Leach vs. Denham
Zowat de 2 beruchtste hooligans vanvond tegen elkaar in een boxing match
quote:Op zondag 25 april 2010 21:39 schreef Paxlie het volgende:
Anders gaat Mixfight mij in ene mailen over een virus wat ik op mijn computer heb. Het is onmogelijk dat er een virus draait en ten tweede ben ik er al eeuwen niet geweest
meer spoilersssssssssssssssquote:Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef Paxlie het volgende:
SPOILERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
http://yfrog.com/j6tdccj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |