Sweet, dank voor de info...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het kan dus lager, maar dan wordt het alleen maar meer junk dus.
Trouwens, Portugal:
[..]
quote:
Ik heb net Blankfein even bekeken. Wat een niveauquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:04 schreef edwinh het volgende:
die gasten van GS worden flink aan de tand gevoeld nu![]()
Ik vind hem altijd wel tof al is het wel een echte zwartkijker.quote:Op woensdag 28 april 2010 00:05 schreef Arcee het volgende:
Willem Middelkoop zat bij P&W te vertellen over Griekenland en Goldman Sachs. Jullie hebben allemaal gekeken, toch?
Zo niet, dan straks de herhaling.
Tering, wat een dag...quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:41 schreef Lemans24 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of er morgen weer leven in Galapagos komt, er was vandaag immers een aandeelhoudersvergadering. Ze staan al ruim 4% in de min...
Balen voor je. Het gaat nu idd vrij hard.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:52 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Tering, wat een dag...
Nog 4% extra eraf![]()
En m'n obligaties ook 1% in de min...
Wat hij gisteren allemaal te vertellen had was, vind ik, 100% waar.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vind hem altijd wel tof al is het wel een echte zwartkijker.
ING ook flink onderuit. Vandaag al weer -6.3%.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:32 schreef stefan_s het volgende:
AEX ook weer fors in de min, al mn winst op aegon is verdampt en van ahold blijft er weinig over :|
Ik heb maandag Aegon verkocht en alles in shell gedaan daar ben ik nu wel blij meequote:Op woensdag 28 april 2010 10:32 schreef stefan_s het volgende:
AEX ook weer fors in de min, al mn winst op aegon is verdampt en van ahold blijft er weinig over :|
Het is ook wel waar denk ik maar vooral toen aan het begin van de crisis was die echt heel erg negatief.quote:Op woensdag 28 april 2010 10:36 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Wat hij gisteren allemaal te vertellen had was, vind ik, 100% waar.
Zie je het al voor je, een wereldwijde schuldsanering
Deze vind ik beterquote:
Ik had gister een paar stukken gehoord op Bloomberg radio, maar het was inderdaad wel een beetje fel. Maar ik moet toegeven dat de bankiers toch wel meesters in antwoord geven zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:04 schreef edwinh het volgende:
die gasten van GS worden flink aan de tand gevoeld nu![]()
Eerder meesters in het er omheen draaien. Rechtstreeks antwoord geven ho maarquote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik had gister een paar stukken gehoord op Bloomberg radio, maar het was inderdaad wel een beetje fel. Maar ik moet toegeven dat de bankiers toch wel meesters in antwoord geven zijn.
Deze niet, zag ik net op het journaal. Er vielen een aantal pijnlijke stiltes.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:51 schreef Rejected het volgende:
[..]
Ik had gister een paar stukken gehoord op Bloomberg radio, maar het was inderdaad wel een beetje fel. Maar ik moet toegeven dat de bankiers toch wel meesters in antwoord geven zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |