Je zou ze haast de bacteriën van de commerciële wereld kunnen noemen.. sommige maken van een bak drijfmest helder drinkwater, andere nestelen zich in een bedrijf en zuigen er met onbetaalbare leningen alle reserves en winsten uit weg..quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Dat is niet noodzakelijkerwijs afhankelijk van het niveau van de beurs. Het voordeel van de KKR's van deze wereld is niet de timing maar het gezonder maken van tenminste de bedrijfsprocessen, en het creeeren van syngergien.
of ze doen beidequote:Op dinsdag 27 april 2010 03:26 schreef dvr het volgende:
[..]
Je zou ze haast de bacteriën van de commerciële wereld kunnen noemen.. sommige maken van een bak drijfmest helder drinkwater, andere nestelen zich in een bedrijf en zuigen er met onbetaalbare leningen alle reserves en winsten uit weg..
Nee helaas. Achteraf wel dom omdat het wellicht een bubbel zou kunnen zijn. Maar ben ook niet op de commodity afdeling geweest.quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:26 schreef dvr het volgende:
[..]
@Rejected: je hebt bij APG zeker niet het woord goud laten vallen he? Ik ben erg benieuwd hoe daar bij hun over gedacht wordt. Volgens mij is het bij de huidige generatie institutionele beleggingsprofs volledig uit beeld, enkele onconventionele types daargelaten.
Bronnetje gevonden: http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aDdX7eq8WkZM&pos=2quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:55 schreef RvLaak het volgende:
Griekenland is net door S&P afgewaardeeerd naar "Junk", aldus BNR... Probeer nog andere bronnen te vinden
Ik heb net sinds paar dagen alles even in shell zitten die is wel leuk als groene tussenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:02 schreef Dalliance het volgende:
En de dag kleurt rood... alleen m'n Goldman Sachs puts doen het alleraardigst.
Ach, binnen een week weer nieuwe highs.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Godver, wat is er gebeurt vandaag zeg?![]()
CAC zelfs bijna -4%. Dat zijn rake klappen.
ligt eraan wat S&P gaat doen met Portugal... Lager dan 'junk' voor Griekenland kan toch niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach, binnen een week weer nieuwe highs.
Lager is vast een faillissement.quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ligt eraan wat S&P gaat doen met Portugal... Lager dan 'junk' voor Griekenland kan toch niet?
Dat zou mij niet verbazenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach, binnen een week weer nieuwe highs.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 18:49 schreef RvLaak het volgende:
ligt eraan wat S&P gaat doen met Portugal... Lager dan 'junk' voor Griekenland kan toch niet?
quote:http://en.wikipedia.org/wiki/Credit_rating
The Standard & Poor's rating scale is as follows, from excellent to poor: AAA, AA+, AA, AA-, A+, A, A-, BBB+, BBB, BBB-, BB+, BB, BB-, B+, B, B-, CCC+, CCC, CCC-, CC, C, D. Anything lower than a BBB- rating is considered a speculative or junk bond
Het kan dus lager, maar dan wordt het alleen maar meer junk dus.quote:The ratings agency lowered the long-term sovereign credit rating on Greece to BB+ from BBB+.
quote:It cut the rating by two notches to A-minus, or four notches above speculative, or "junk" status.
Had ik niet bij stilgestaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:52 schreef Mendeljev het volgende:
Btw, check het koersverloop van het laatste half uur van de dag voor bijna alle fondsen. Lang leve bottrading
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |