Niet zo overdreven positief!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gezellig, kom er regelmatig. Mooie stad ook, leuke terrasjes langs de grachten.
We hebben er meer dan 1quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
10 minuten lopen van het Vondelpark naar de kroeg trouwens, hoeveel heb je dan al wel niet gezopen op het gras?. Er zit al een kroeg om de hoek.
Heb jij een afwijking ofzo? Wat is er mis met streekclub (en tevens mijn voetclub waar ik lid ben) AGOVV Apeldoorn en nationale held Feyenoord? Niet iemand proberen te 'ownen' als je het niet kunt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh je bent zo een nep supporter die voor 100 clubs is?![]()
We zullen je vanaf nu Jorien noemen!
Is ook een groot voordeel aan de binnenstad van A'dam, de kroegdichtheid. Alleen die katholieke grootinnemers in Maastricht hebben meer kroegen per inwoner.quote:
Daarom, en ik ga liever naar een van mijn stamkroegenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is ook een groot voordeel aan de binnenstad van A'dam, de kroegdichtheid.
Ok geen idee wat utreg hooligans ermee te maken hebben maar ik had het tegen Paul omdat die er ook woontquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:18 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
In Zeist wonen vrijwel geen Utrecht-hooligans. Als je wat meer idee van zaken zou hebben, zou je Nieuwegein benoemen of nog beter naar Utrecht-stad.
Bron? Niet dat ik je niet geloof, maar ik ben een tijdje geleden op zoek geweest naar een lijstje en dat heb ik niet kunnen vinden, alleen per regio, maar niet per dorp/stad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Is ook een groot voordeel aan de binnenstad van A'dam, de kroegdichtheid. Alleen die katholieke grootinnemers in Maastricht hebben meer kroegen per inwoner.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef FrankRicard het volgende:
Bron? Niet dat ik je niet geloof, maar ik ben een tijdje geleden op zoek geweest naar een lijstje en dat heb ik niet kunnen vinden, alleen per regio, maar niet per dorp/stad.
quote:In Nederland waren op 1 juli 2006 18.061 cafés gevestigd. Amsterdam was de stad met de meeste cafés (1476). Van de steden met meer dan 100.000 inwoners had Maastricht de hoogste 'cafédichtheid' (21,3 per 10.000 inwoners).(bron: Bedrijfschap Horeca en Catering)
Wiki.
Jezus Christus, je moet ook alles voorkauwen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:57 schreef FrankRicard het volgende:
Dat zegt natuurlijk niets over de kroegdichtheid van Amsterdam.
Maar dan weet ik nog steeds niet of Amsterdam de een-na-hoogste kroegdichtheid van Nederland heeft.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jezus Christus, je moet ook alles voorkauwen.
1472 kroegen voor ca. 750.000 inwoners = ca. 19,6 kroeg per 10.000 inwoners.
Oh, zo. Hier: http://abf.kenniscentrumh(...)x?report=horecava10t zou je alle benodigde cijfers moeten kunnen vinden. Moet je alleen zelf nog even een staatje maken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:06 schreef FrankRicard het volgende:
Maar dan weet ik nog steeds niet of Amsterdam de een-na-hoogste kroegdichtheid van Nederland heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |