abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80709137
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef Captain_Zappa het volgende:
Zorro !
Was maar waar, dan was hij nu zijn paard kwijt geweest (en ik mijn balkon ben ik bang )
  maandag 26 april 2010 @ 10:26:34 #27
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_80720259
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:22 schreef rats het volgende:
Lol wat een reacties weer.

Om te beginnen weet ik heel zeker dt ik niks gebruikt heb :p Door mijn medicijnen mag ik
roflsaurus
zzz
  maandag 26 april 2010 @ 11:16:09 #28
270206 54cm
Groot, groter, grootst!
pi_80721636
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 23:00 schreef Captain_Zappa het volgende:
Zorro !
Nee, Darth Vader!

Ik verklaar de policy en algemene voorwaarden voor gebruik van FOK! te hebben gelezen en ermee akkoord te gaan.
pi_80809727
Ik heb hem ook wel eens gezien.En als ik mijn moeder moet geloven heeft zij hem ook gezien
Masturbatie is goed voor de prostaat.
pi_80810763
M'n vader en moeder hebben m ook gezien, lang voordat dit fenomeen bekend was. Mn vader is heel nuchter en gelooft totaal niet in het paranormale.
pi_80812228
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:15 schreef Zon het volgende:
M'n vader en moeder hebben m ook gezien, lang voordat dit fenomeen bekend was. Mn vader is heel nuchter en gelooft totaal niet in het paranormale.
Hoe oud zijn je pa en ma?

"Shadow people" is namelijk folklore...
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_People
Amen.
  woensdag 28 april 2010 @ 18:01:46 #32
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_80812290
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:15 schreef Zon het volgende:
mijn pa en ma zagen deze mythische man ook.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_80812646
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:00 schreef Jivis het volgende:

[..]

Hoe oud zijn je pa en ma?

"Shadow people" is namelijk folklore...
http://en.wikipedia.org/wiki/Shadow_People
Ok ok, voordat dit fenomeen een eigen Wikipedia pagina had. Jaren 70.
pi_80812693
quote:
Op woensdag 28 april 2010 18:01 schreef Michielos het volgende:

[..]

mijn pa en ma zagen deze mythische man ook.
Loop je nou weer te ouwehoere?
pi_80894989
hmm zal ik eerlijk zijn

nou om eerlijk te zijn liepen ik en een maat van mij naar huis toe en toen zagen we iets dat op smigol lijkt (ik neem je niet in de maling) het was wit iets langer en snel
pi_80894992
quote:
Op maandag 26 april 2010 10:26 schreef _Led_ het volgende:

[..]

roflsaurus
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:16:42 #37
133369 Jivis
Critikut
pi_80896164
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 05:34 schreef CWC het volgende:
hmm zal ik eerlijk zijn

nou om eerlijk te zijn liepen ik en een maat van mij naar huis toe en toen zagen we iets dat op smigol lijkt (ik neem je niet in de maling) het was wit iets langer en snel
Klinkt als een heroïne junk
Amen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 16:58:20 #38
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_80905549
Oh, die hooded man zie ik ook weleens. Als ik 's nachts in bed lig en ik laat het gordijn een stukje openstaan, wordt er op de muur een schaduw geprojecteerd van een man met een hoed . Ik dacht altijd dat het een schaduw van een boom en andere dingen was. Maar het is dus de hooded man .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:03:09 #39
133369 Jivis
Critikut
pi_80905700
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 16:58 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, die hooded man zie ik ook weleens. Als ik 's nachts in bed lig en ik laat het gordijn een stukje openstaan, wordt er op de muur een schaduw geprojecteerd van een man met een hoed . Ik dacht altijd dat het een schaduw van een boom en andere dingen was. Maar het is dus de hooded man .
De hooded man die ik zag was niet echt een schaduw maar meer een massief iets.

Spannend hè .
Amen.
pi_80907619
mijn ouder hebben hem wel eens gezien...hij ging toen een gesloten frietzaak binnen ...duur open laten doen...maar die beste man was verdwenen....toen was ik nog een baby dus die man bestaat al zolang....en ik ben er al 33
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2010 @ 13:07:11 #41
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_80928593
@ rats, ik geloof je wél.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_80930241
doet me denken aan die kutfilm jeepers creepers.

pi_80933319
quote:
Op zondag 2 mei 2010 13:54 schreef leFUCK het volgende:
doet me denken aan die kutfilm jeepers creepers.

[ afbeelding ]
Op het voorwerp na lijkt het er zeker op ja, zo kan je inderdaad de figuur omschrijven.

Ik wilde er ook meer over weten omdat je vaker hoort (wereldwijd) dat mensen deze figuur waarnemen. Op de 1 of ander manier fascineert me dat en dan met name wat de reden zou zijn waarom mensen dit zien (of daar ooit achter te komen is, is de vraag natuurlijk).
pi_80933667
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:19 schreef rats het volgende:

[..]

Op het voorwerp na lijkt het er zeker op ja, zo kan je inderdaad de figuur omschrijven.

Ik wilde er ook meer over weten omdat je vaker hoort (wereldwijd) dat mensen deze figuur waarnemen. Op de 1 of ander manier fascineert me dat en dan met name wat de reden zou zijn waarom mensen dit zien (of daar ooit achter te komen is, is de vraag natuurlijk).
ik weet het ook niet. misschien zijn veel mensen onderbewust bang voor dit soort in zwarte kleding gehulde figuren.

ik kan me herinneren dat toen ik nog klein was andere kinderen me ooit vertellen ook zo'n man gezien te hebben bij de scouting. hoe ze hem beschreven klonk het precies als hetzelfde typ dat jij beschrijft.

was je bang toen je die man zag? en hoelang zag je hem?
pi_80933962
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:29 schreef leFUCK het volgende:

[..]

ik weet het ook niet. misschien zijn veel mensen onderbewust bang voor dit soort in zwarte kleding gehulde figuren.

ik kan me herinneren dat toen ik nog klein was andere kinderen me ooit vertellen ook zo'n man gezien te hebben bij de scouting. hoe ze hem beschreven klonk het precies als hetzelfde typ dat jij beschrijft.

was je bang toen je die man zag? en hoelang zag je hem?
Ik heb hem vele jaren geleden al eens gezien en dat duurde zeker een half uur. Kan me nog herinneren dat ik toen echt bang was.
Deze keer (ander huis trouwens dan vorige keer) duurde het zo'n 10 minuten en vond het wel eng, maar laat me niet zo snel meer bang maken. Ik voelde wel een negatieve / donkere energie erbij, dus erg goed zal het niet zijn.
Heb de verschijning verder ook genegeerd hoor, niet bij nagedacht of wat dan ook.

Wat je zegt zou best kunnen dat het een hersenspinsel is door een soort van angst en het op deze manier manifesteert (bedenk nu ook maar even iets).
pi_80934282
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:38 schreef rats het volgende:

[..]

Ik heb hem vele jaren geleden al eens gezien en dat duurde zeker een half uur. Kan me nog herinneren dat ik toen echt bang was.
Deze keer (ander huis trouwens dan vorige keer) duurde het zo'n 10 minuten en vond het wel eng, maar laat me niet zo snel meer bang maken. Ik voelde wel een negatieve / donkere energie erbij, dus erg goed zal het niet zijn.
Heb de verschijning verder ook genegeerd hoor, niet bij nagedacht of wat dan ook.

Wat je zegt zou best kunnen dat het een hersenspinsel is door een soort van angst en het op deze manier manifesteert (bedenk nu ook maar even iets).
ja ik denk het wel. als die man echt zou zijn zou hij daar niet zomaar blijven staan.

die man op de afbeelding uit die film is een monster dat mensen eet. op het eerste gezicht heeft het de gedaante van een man, maar dat is hij dus niet daadwerkelijk. maar aangezien dat soort wezens niet bestaan lijkt me dat niet echt een optie

maar misschien kun je erachter komen door je dromen op te schrijven. vlak nadat je wakker wordt, anders vergeet je ze weer.

ik doe dit sinds kort om een hele andere reden als die van jou. maar ik heb ontdekt dat je soms dingen droomt die wel degelijk te maken kunnen hebben met onderbewuste wensen/gevoelens. ze zouden dus ook kunnen gaan over onderbewuste angsten.

misschien kom je dan meer te weten. maar goed, ik zuig nu ook gewoon maar een oplossing uit de duim hè. waarschijnlijk lul ik nu onzin

ps: 30 min. is wel echt lang. lijkt me heel naar om zoiets mee te maken. ik had eerst verwacht dat je dat wezen net 3 sec. had waargenomen.
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2010 @ 16:45:50 #48
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_80937134
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:38 schreef rats het volgende:

[..]

Laat je nu niets aanpraten. Dat hebben mensen bij mij ook geprobeerd. (ik was gek, ik zou het hebben verward met iets anders, zulke dingen bestaan niet, het leek maar zo, ik had het gedroomd etc etc)
Maar ik was klaarwakker, was met iemand samen die het ook zag en mijn ogen en verstand zijn prima!

Niet dat je meteen alles voor waar moet aannemen, maar het moet toch niet zo zijn dat je aan je eigen gezonde verstand gaat twijfelen omdat andere mensen voor jou gaan bepalen wat wel en niet kan bestaan.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_80937208
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:45 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Laat je nu niets aanpraten. Dat hebben mensen bij mij ook geprobeerd. (ik was gek, ik zou het hebben verward met iets anders, zulke dingen bestaan niet, het leek maar zo, ik had het gedroomd etc etc)
Maar ik was klaarwakker, was met iemand samen die het ook zag en mijn ogen en verstand zijn prima!

Niet dat je meteen alles voor waar moet aannemen, maar het moet toch niet zo zijn dat je aan je eigen gezonde verstand gaat twijfelen omdat andere mensen voor jou gaan bepalen wat wel en niet kan bestaan.
wel vreemd dan. en ja als iemand anders het ook zag lijkt het me niet waarschijnlijk, dat wat je ook zag, nep was.

heb jij enig idee dan wat het zou kunnen zijn?
  † In Memoriam † zondag 2 mei 2010 @ 16:56:36 #50
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_80937615
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:47 schreef leFUCK het volgende:

[..]

wel vreemd dan. en ja als iemand anders het ook zag lijkt het me niet waarschijnlijk, dat wat je ook zag, nep was.

heb jij enig idee dan wat het zou kunnen zijn?
Shadow people.
geesten ervaringen!!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')