dat was de standaard opmerking van mijn ouders als ik weer es dronken thuis kwamquote:
Nee, omdat ik beneden kwam alsof ik nooit weggegaan ben. Ik vond het wel vreemd dat ik van alles miste in mijn kamer.quote:
Geweldigquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, omdat ik beneden kwam alsof ik nooit weggegaan ben. Ik vond het wel vreemd dat ik van alles miste in mijn kamer.
Ja, eindelijk een 2 persoonsbed, en ruimte voor een eigen computer. En al mijn boxen heeft hij van me gehad, samen met de versterker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart was jouw broertje ook zo "blij" dat je het huis uit ging?
Ik was nog niet weg, laatste dozen uit mn kamer sjouwen enz. Loopt mn zusje mn kamer in.
Ja spicegirl behang aan die muur, dan daar mn bed, aan die kant kan ik mooi een bureau neerzetten en die plankjes wil ik aan de andere muur.
en dat duurt 3 uur :S belachelijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De salarisadministratie van mn werk
NIEK! JIJ MOET OOK MEE! EEN DATUM WETEN WE NOG NIET PRECIES, MAAR JIJ BENT DAN VRIJ, EN JIJ KOMT OOK!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef eNGine10 het volgende:
Efteling meet? Waarom weet ik daar niks van?
duidelijk teveelquote:
ik zou m'n broertje wel missen. Kun je tenminst nog lachen aan tafel met eten want anders is er thuis ook niet zoveel te beleven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een 2 persoonsbed, en ruimte voor een eigen computer. En al mijn boxen heeft hij van me gehad, samen met de versterker.
Hij vond het dus ook niet erg nee.
mijn moeder heeft van mijn ouwe kamer een poppenkamer gemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een 2 persoonsbed, en ruimte voor een eigen computer. En al mijn boxen heeft hij van me gehad, samen met de versterker.
Hij vond het dus ook niet erg nee.
Met je vriendin samen eten is niet leuk wil je zeggen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik zou m'n broertje wel missen. Kun je tenminst nog lachen aan tafel met eten want anders is er thuis ook niet zoveel te beleven.
In zijn ouder kamer staat nu nog bende van mij. En een logeerbedquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn moeder heeft van mijn ouwe kamer een poppenkamer gemaakt
toen mijn zusje eruit ging hebben mijn ouders het rood wit blauw behang eraf gehaald plus een legio aan teksten met i love die en diequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart was jouw broertje ook zo "blij" dat je het huis uit ging?
Ik was nog niet weg, laatste dozen uit mn kamer sjouwen enz. Loopt mn zusje mn kamer in.
Ja spicegirl behang aan die muur, dan daar mn bed, aan die kant kan ik mooi een bureau neerzetten en die plankjes wil ik aan de andere muur.
haha lolquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
NIEK! JIJ MOET OOK MEE! EEN DATUM WETEN WE NOG NIET PRECIES, MAAR JIJ BENT DAN VRIJ, EN JIJ KOMT OOK!
de kamer van mijn zusje is nou een logeerkamerquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met je vriendin samen eten is niet leuk wil je zeggen?
[..]
In zijn ouder kamer staat nu nog bende van mij. En een logeerbed
Rood wit blauw behang?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
toen mijn zusje eruit ging hebben mijn ouders het rood wit blauw behang eraf gehaald plus een legio aan teksten met i love die en die
Jij bent gekquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
haha lol![]()
Ik was al even bang dat ik niet uitgenodigd zou worden en in mijn eentje zou moeten gaan SC'en hier![]()
Uiteraard probeer ik erbij te zijn, word wel een keer tijd.
Jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met je vriendin samen eten is niet leuk wil je zeggen?
mijn vlag moet ik ook nog een keer ophangenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Rood wit blauw behang?
Ik moet mijn Nederlandse vlag ook nog een keer meenemen bedenk ik me net
[..]
Jij bent gek
Mjah, ik ging samenwonen gelijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:49 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja![]()
Nee dat bedoel ik niet. Maar die is tijdens het avondeten meestal nog niet bij mij. Dus dan zit ik daar met paps, mams en m'n broertje. Kan ik nog met m'n broertje praten voordat er vragen over school ofzo gesteld gaan worden.
M'n ma deed al moeilijk toen ik mijn kruisboog meenamquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn vlag moet ik ook nog een keer ophangen
mja mijn zusje was toendertijd nogal nationalistisch
And still countingquote:
Da's ook sipquote:
Marijkequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's ook sip
Ik heb em nog wel, maar er is niets meer wat van mij is geweest. Ik ben dan ook al ruim 11 jaar daar weg. En ik ben nog nooit naar het verkeerde huis gefietstIk mis mijn oude huizen dan ook niet, ook nooit gedaan. Misschien dat dat scheelt ofzo en ze staan allemaal in hele andere delen van Zwolle, dat scheelt vast ook
Luie negerquote:
Een oud-collega woont nog steeds bij zijn ouders. Ter info, meneer is 55.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb geen eens oude huizen. Ik blijf mooi wachten tot pap en mam naar het bejaardentehuis kunnen
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's ook sip
Ik heb em nog wel, maar er is niets meer wat van mij is geweest. Ik ben dan ook al ruim 11 jaar daar weg. En ik ben nog nooit naar het verkeerde huis gefietstIk mis mijn oude huizen dan ook niet, ook nooit gedaan. Misschien dat dat scheelt ofzo en ze staan allemaal in hele andere delen van Zwolle, dat scheelt vast ook
Beetje kansloosquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Luie neger
[..]
Een oud-collega woont nog steeds bij zijn ouders. Ter info, meneer is 55.
Zo lang nog bij je ouders wonenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb geen eens oude huizen. Ik blijf mooi wachten tot pap en mam naar het bejaardentehuis kunnen
Dat was al bekend toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Luie neger
[..]
Huppel heeft een beter idee daarvoor. Vraag maar aan d'r.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:00 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Beetje kansloosM'n ouders hadden me allang de hut uitgetrapt. Terecht overigens.
Nou Huppel...laat horen dat ideequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Huppel heeft een beter idee daarvoor. Vraag maar aan d'r.
wtfquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen mn zoon 3 uur oud was heb ik de afspraak met hem gemaakt dat hij vanaf zn 12de verjaardag uitzet zou krijgen, met 17 een kofferset, met 18 opbokken, is hij met 19 nog niet weg ga ik verhuizen en zeg niet waarheen
Toen mn zoon 3 uur oud was heb ik de afspraak met hem gemaakt dat hij vanaf zn 12de verjaardag uitzet zou krijgen, met 17 een kofferset, met 18 opbokken, is hij met 19 nog niet weg ga ik verhuizen en zeg niet waarheen
ik kreeg van mijn ouders een nazidolkquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mjah, ik ging samenwonen gelijkEn mijn broertje heeft onregelmatige tijden, hij eet meestal op zijn werk. Yay, horeca
![]()
Voordeel, ze schenken wel goed bier!
[..]
M'n ma deed al moeilijk toen ik mijn kruisboog meenam
Klinkt een beetje als een ongewenst kind.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef Huppelmuts het volgende:
pas vanaf zijn 18dequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een ongewenst kind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |