Nee, verder gelopen naar zijn kamer.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben je er naast gaan liggen toen?
De lurker!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Lol raph zn moeder woont hemelsbreed 300 meter verderop.
Verteld raph net dat hij sinds we hier wonen al een paar keer heeft gehad dat ie van de winkels naar huis fietste en dan naar zn moeder
Nee ik vertelde het aan hemquote:
Hoe reageerden ze allemaal toen je wakker werd?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, verder gelopen naar zijn kamer.
Had er niet echt de puf meer voor, en ik wilde in slaap zijn voor het licht werd
al 3 uurquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
hellup ik moet poepen maar geheid dat als ik op de wc zit dat ze dan eindelijk opnemen![]()
Ik hang dus al 3 uur in de wacht
Ze hebben telefonisch spreekuur 5x per week. Duurt vandaag tot half 1. Dus ik zal rond 5 voor half wel eindelijk iemand aan de lijn krijgenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al 3 uur
wat voor een achterlijk bedrijf is dat
whut welke instantie probeer je aan de lijn te krijgen dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben telefonisch spreekuur 5x per week. Duurt vandaag tot half 1. Dus ik zal rond 5 voor half wel eindelijk iemand aan de lijn krijgen
Vragen hoeveel ik gedronken hadquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe reageerden ze allemaal toen je wakker werd?
De salarisadministratie van mn werkquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
whut welke instantie probeer je aan de lijn te krijgen dan?
Overbodige vraag lijkt mequote:
dat was de standaard opmerking van mijn ouders als ik weer es dronken thuis kwamquote:
Nee, omdat ik beneden kwam alsof ik nooit weggegaan ben. Ik vond het wel vreemd dat ik van alles miste in mijn kamer.quote:
Geweldigquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, omdat ik beneden kwam alsof ik nooit weggegaan ben. Ik vond het wel vreemd dat ik van alles miste in mijn kamer.
Ja, eindelijk een 2 persoonsbed, en ruimte voor een eigen computer. En al mijn boxen heeft hij van me gehad, samen met de versterker.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart was jouw broertje ook zo "blij" dat je het huis uit ging?
Ik was nog niet weg, laatste dozen uit mn kamer sjouwen enz. Loopt mn zusje mn kamer in.
Ja spicegirl behang aan die muur, dan daar mn bed, aan die kant kan ik mooi een bureau neerzetten en die plankjes wil ik aan de andere muur.
en dat duurt 3 uur :S belachelijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De salarisadministratie van mn werk
NIEK! JIJ MOET OOK MEE! EEN DATUM WETEN WE NOG NIET PRECIES, MAAR JIJ BENT DAN VRIJ, EN JIJ KOMT OOK!quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef eNGine10 het volgende:
Efteling meet? Waarom weet ik daar niks van?
duidelijk teveelquote:
ik zou m'n broertje wel missen. Kun je tenminst nog lachen aan tafel met eten want anders is er thuis ook niet zoveel te beleven.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een 2 persoonsbed, en ruimte voor een eigen computer. En al mijn boxen heeft hij van me gehad, samen met de versterker.
Hij vond het dus ook niet erg nee.
mijn moeder heeft van mijn ouwe kamer een poppenkamer gemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, eindelijk een 2 persoonsbed, en ruimte voor een eigen computer. En al mijn boxen heeft hij van me gehad, samen met de versterker.
Hij vond het dus ook niet erg nee.
Met je vriendin samen eten is niet leuk wil je zeggen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ik zou m'n broertje wel missen. Kun je tenminst nog lachen aan tafel met eten want anders is er thuis ook niet zoveel te beleven.
In zijn ouder kamer staat nu nog bende van mij. En een logeerbedquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn moeder heeft van mijn ouwe kamer een poppenkamer gemaakt
toen mijn zusje eruit ging hebben mijn ouders het rood wit blauw behang eraf gehaald plus een legio aan teksten met i love die en diequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Bart was jouw broertje ook zo "blij" dat je het huis uit ging?
Ik was nog niet weg, laatste dozen uit mn kamer sjouwen enz. Loopt mn zusje mn kamer in.
Ja spicegirl behang aan die muur, dan daar mn bed, aan die kant kan ik mooi een bureau neerzetten en die plankjes wil ik aan de andere muur.
haha lolquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
NIEK! JIJ MOET OOK MEE! EEN DATUM WETEN WE NOG NIET PRECIES, MAAR JIJ BENT DAN VRIJ, EN JIJ KOMT OOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |