quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:23 schreef Myraela het volgende:
Ik val bijna in slaap en ik moet nog naar school.
Ik heb mijn verslag af.quote:Op vrijdag 23 april 2010 06:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat heb je de hele nacht gedaan dan?
aah schoolwerk dusquote:
dat zal wel beter zijn kan jij zometeen lekker slapenquote:Op vrijdag 23 april 2010 06:31 schreef Myraela het volgende:
Hoef het alleen in te leveren. maar ik ga vragen of een vriendin dat wilt doen.
kan me voorstellen zou ook wel weer mijn bed in willen ben nog erg dufquote:
GA DAN WEG.quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een kwartier voordat ik naar school moet
Ik hoef pas over 10 min a 15 minquote:Op vrijdag 23 april 2010 07:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een kwartier voordat ik naar school moet
Huppelquote:
Joepie, we hebben hier nog een Trevland.quote:
Stoepquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Joepie, we hebben hier nog een Trevland.
ze kwamen je fiets terugbrengenquote:
Nee, ik heb zijn fiets gestolenquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze kwamen je fiets terugbrengen
whehehequote:Op vrijdag 23 april 2010 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn fiets gestolen
Maar nu wat er ècht gebeurde: er stond er een heel popi jopi tegen een of andere toerist te praten, komt 'ie daarna naar mij toe
"Ja, Nederlands, Engels, Frans, Duits, Marokkaans, ik praat alles tegen je!". Dus ik doe een paar woordjes Duits, begrijpt hij het niet en loopt hij weg
Wat zei je dan?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb zijn fiets gestolen
Maar nu wat er ècht gebeurde: er stond er een heel popi jopi tegen een of andere toerist te praten, komt 'ie daarna naar mij toe
"Ja, Nederlands, Engels, Frans, Duits, Marokkaans, ik praat alles tegen je!". Dus ik doe een paar woordjes Duits, begrijpt hij het niet en loopt hij weg
waar ben je naar aan het bellen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik hang nu al in de wacht![]()
Poll: Hoe lang zal ik dit keer in de wacht hangen?30 minuten 60 minuten 90 minuten 120 minuten 150 minuten 180 minuten
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Of hij meeging koffie halenquote:
Administratie van haar werk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar ben je naar aan het bellen?
dan moet ik me poll keuze aanpassenquote:
Ik stem vanuit huis wel even voor jequote:Op vrijdag 23 april 2010 08:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet ik me poll keuze aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |